+1, van Barca - Real ja!indobesar schreef:Is er ergens een samenvatting online van Goede kwaliteit....?
Voetbal Algemeen/actueel!
- Robin Hartog
Re: Voetbal Algemeen/actueel!
-
sport1.nl ff checken
en anders youtube...

- Maus335i
Even 2 dagen wachten, dan zal je de volledige wedstrijd met NL commentaar wel kunnen downloaden.
http://www.binsearch.info/?q=ajax+real& ... 00&server=" onclick="window.open(this.href);return false;
[5938]-[FULL]-[#a.b.foreign@EFNet]-[ UEFA.Champions.League.2010-2011.Groep.G.Ajax.vs.Real.Madrid.DUTCH.HDTV .XViD-NSN ]-[08/93]
Die is voor mij
http://www.binsearch.info/?q=ajax+real& ... 00&server=" onclick="window.open(this.href);return false;
[5938]-[FULL]-[#a.b.foreign@EFNet]-[ UEFA.Champions.League.2010-2011.Groep.G.Ajax.vs.Real.Madrid.DUTCH.HDTV .XViD-NSN ]-[08/93]
Die is voor mij

- Joy
WK in Rusland. Gelukkig ! Scheelt weer een fortuin aan belastinggeld.
-
Had liever de UK gezien.
- Robin Hartog
Mwa, vind het wel jammer, had me wel leuk geleken. 

- Robertdj
http://www.nu.nl/sport/2392733/rusland- ... zicht.html" onclick="window.open(this.href);return false;
tsja...
tsja...
- Joy
True Martijn. Maar ja, Rusland is een opkomende markt plus ze zwaaiden meteen met geld. Makkelijke rekensom.
-
ik kijk uit naar het wk in Qatar! want die hebben de bid binnen voor 2022!!!
- Mnrk
- Auto: R53 tracktool
Rusland is tot daar aan toe, maar dan Qatar? Zaalvoetbal in de avond? 

-
dit is echt wel vet!!!
- Downforce Hans
Mooi, als er dan toch geld weggegooid moet worden dan het geld uit Rusland en quatar maar.
En ach, wij hebben het verjaardagsfeestje van Metchu, veel leuker dan dat voetbal...........

En ach, wij hebben het verjaardagsfeestje van Metchu, veel leuker dan dat voetbal...........

- Mike S.
- Auto: M135i
Jammer dat het in Rusland gaat komen.. had graag Engeland het zien krijgen.
Groot voetballand en dichtbij om het mee te maken.
Wk 2022 Qatar ben ik wel erg benieuwd naar...
- dvh
Blij dat het niet in NL komt.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
+1............
Die misselijkmakende lobbyclub..................werkelijk, ik kreeg het zuur er van...........................mn die Harry Been.........OMG.................braak
Die misselijkmakende lobbyclub..................werkelijk, ik kreeg het zuur er van...........................mn die Harry Been.........OMG.................braak
- RutgerK
Ik ben erg benieuwd waar die stadions heengaan naar het WK. Klinkt een beetje als een vette vis die aan een aantal landen wordt voorgehouden.Mike S. schreef:Jammer dat het in Rusland gaat komen.. had graag Engeland het zien krijgen.
- Maus335i
Hah, Qatar zal wel niet wakker liggen van een miljardje meer of minder. Gewoon opbouwen en uiteindelijk weer afbreken. FIFA een paar honderd miljoen toestoppen om dat WK te kopen en klaar. Ergens vind ik het wel een gaaf idee, ik zou zelfs sneller naar een WK wedstrijd in Qatar gaan dan in NL denk ik..... (al was het om Qatar zelf ook te ontdekken).RutgerK schreef:Ik ben erg benieuwd waar die stadions heengaan naar het WK. Klinkt een beetje als een vette vis die aan een aantal landen wordt voorgehouden.Mike S. schreef:Jammer dat het in Rusland gaat komen.. had graag Engeland het zien krijgen.
Die hele stemming van de FIFA leden heeft imo weinig te maken met objectief oordelen.
-
Hoorde vanmorgen dat Qatar stadions gaat bouwen met airco...
Om tijdens het WK niet met 40+ graden te voetballen, kunnen ze de temperatuur terugbrengen naar een acceptabele 25. WTF!
Overigens krijgt het WK ook na iedere wedstrijd een nieuwe grasmat
Om tijdens het WK niet met 40+ graden te voetballen, kunnen ze de temperatuur terugbrengen naar een acceptabele 25. WTF!
Overigens krijgt het WK ook na iedere wedstrijd een nieuwe grasmat

-
WAHAHAHAH OMG!!!
hoe arrogant kan je zijn??
hoe arrogant kan je zijn??

Golden Boy Balotelli: 'Alleen Messi is beter dan ik'
21/12/2010 16:16
Mario Balotelli heeft de Golden Boy Award gewonnen. De aanvaller van Manchester City bleef Jack Wilshere (Arsenal) en David De Gea (Atlético Madrid) voor bij de verkiezing van Tuttosport.
Bij de uitreiking van de prijs voor de beste speler jonger dan 21 jaar deed Balotelli meteen weer eens van zich spreken. De voormalig aanvaller van Internazionale werd geconfronteerd met zijn voorgangers die de award in de wacht sleepten, onder wie Sergio Agüero, Anderson, Cesc Fabregas, Lionel Messi, Alexandre Pato, Wayne Rooney en Rafael van der Vaart.
'Er is er maar één die een klein beetje beter is dan ik: Messi', aldus Balotelli. 'Alle anderen zijn minder. Ik ben erg blij dat ik deze prijs heb gewonnen, maar wie anders had hem moeten winnen? Twee jaar geleden eindigde ik als zesde, vorig jaar was ik vierde. Nu is het mijn beurt. Mijn volgende doel is de Golden Boy Award om te zetten in de Gouden Bal. Dit is pas het begin.'
Balotelli bekende dat hij nog nooit had gehoord van Wilshere, die als tweede eindigde in de verkiezing. 'Wat is zijn naam? Wil..? Nee, ik ken hem niet. Maar de volgende keer dat we tegen Arsenal spelen zal ik eens opletten. Misschien neem ik deze trofee wel mee om hem eraan te herinneren dat ik heb gewonnen.'
- Petrolhead Tom
Die kerel is gek haha.
- Michel P
Mounir El Dramdaoui.......... wat een slapjanus...........
- Aerschtuner
JepPetrolhead Tom schreef:Die kerel is gek haha.

- Maus335i
Nog zo'n geweldige aankoop van toptrainer JolMichel P schreef:Mounir El Dramdaoui.......... wat een slapjanus...........

-
wow sportief!!
Schweinsteiger wilde Boulahrouz van rood redden
23/12/2010 11:43
Bayern München plaatste zich woensdag ten koste van VfB Stuttgart voor de kwartfinale van de DFB-Pokal door met 6-3 te winnen. Khalid Boulharouz haalde het einde van die wedstrijd niet vanwege twee keer geel, dus rood.
De Oranje-international had al geel gekregen van scheidsrechter Florian Meyer - na een forse charge op Andreas Ottl - toen hij in de 67ste minuut Bastian Schweinsteiger neerhaalde. Toen de arbiter naar zijn borstzak greep om Boulahrouz zijn tweede gele kaart te tonen, begon de Bayern-middenvelder een minutenlange discussie met Meyer. Ondanks de krappe voorsprong van 3-2 op dat moment, vond Schweinsteiger een uitsluiting veel te ver gaan.
'Het was zeker een vrije trap waard', verklaarde Schweinsteiger na afloop van de wedstrijd. 'Maar zeker geen gele kaart. Hij raakte me niet hard en was gewoon iets te laat. Ik vind het spijtig dat Boulahrouz rood kreeg. Dat was zeker niet terecht.'
-
Memento Mori...........
Bron: http://www.nu.nl/buitenland/2424759/oct ... kplek.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Octopus Paul krijgt gedenkplek
AMSTERDAM - Octopus Paul, de inktvis die wereldberoemd werd door tijdens het wereldkampioenschap voetbal de uitslagen van diverse wedstrijden goed te ‘voorspellen’, wordt in het Duitse Oberhausen geëerd met een heus monument.
Dat melden Duitse media maandag. Sealife in Oberhausen, waar de octopus zijn leven doorbracht, herdenkt Paul vanaf aanstaande donderdag met een plek waar onder meer de urn van het dier en een gedenkteken worden geplaatst.
Paul stierf op 26 oktober vorig jaar een natuurlijke dood. Hij werd 2,5 jaar oud.
De octopus boekte zijn grootste succes als orakel door Spanje vooraf als winnaar aan te wijzen van de finale van het wereldkampioenschap voetbal tegen Nederland. De Spanjaarden wonnen inderdaad.
De inktvis voorspelde eerder alle wedstrijden van het Duitse elftal correct. Ook tijdens het EK van 2008 voorspelde Paul alle wedstrijden van Duitsland goed, op de finale na.