Wij hebben hem ook in het zwart besteld voor de showroom.Tristan schreef:Helemaal mee eens, terwijl ik echt een liefhebber ben van witte auto's.Hielke schreef:Zwart past 'm het best.
BMW 1 Serie M Coupé
-
Thijs-v-d-H
Re: 1 ///M Coupé
- GTRene
good choice...
enig idee wanneer ie binnen is?
zal wel niet in het oosten des lands zijn
-
herwinbmw
SUPER!!!! heb hem naar al mijn auto vrienden gestuurdromo schreef:Andre schreef:LOL.
http://www.youtube.com/watch?v=826b4Cdbe9Q" onclick="window.open(this.href);return false;
Zo is het precies....................in a way it is not funny at all......................
- Snipe
Wat houdt dat eigenlijk in, officieel Motorsport dealer?Rivanov schreef:BMW De Maassche in Echt heeft er al één verkocht.
Zijn nu tevens ook officieel Motorsport dealer.
-
Thijs-v-d-H
Nee nog geen idee, auto komt naar Numansdorp.GTRene schreef:good choice...
Er zijn acht dealers in NL die BMW M gecetificeerd gaan worden. Deze dealers moeten een M-product in de showroom hebben en een M-product als demo. Deze dealers krijgen hiervoor meer marketing ondersteuning van de importeur + extra kennis + voorrang bij bestellen van nieuwe producten.Snipe schreef:Wat houdt dat eigenlijk in, officieel Motorsport dealer?Rivanov schreef:BMW De Maassche in Echt heeft er al één verkocht.
Zijn nu tevens ook officieel Motorsport dealer.
Hier een dealer in SA die het al is:
http://www.m5board.com/vbulletin/e63-bm ... frica.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Klinkt een beetje als;
Linker deur VW
Rechter deur Audi..........
Linker deur VW
- GTRene
dat die dan meer kunde/kennis over M producten moeten hebben is een pre...Thijs-v-d-H schreef:Er zijn acht dealers in NL die BMW M gecetificeerd gaan worden. Deze dealers moeten een M-product in de showroom hebben en een M-product als demo. Deze dealers krijgen hiervoor meer marketing ondersteuning van de importeur + extra kennis + voorrang bij bestellen van nieuwe producten.
dat ontbrak wel eens...
vaak namen ze geen M want duie verkochten ze toch niet was de redenering...dan hadden ze maar een model er net onder
er zal vast wel een dealer in het Oosten zijn die ook BMW M gecetificeerd gaat worden.
we gaan het zien, thx for the info.
- Tristan
Snap de vergelijking niet. Blijft toch BMW....romo schreef:Klinkt een beetje als;
Linker deur VW
- RVV
Motorsportdealer
en dan een X5///M als demo hebben staan.
en dan een X5///M als demo hebben staan.-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
LOL, maar als er een passant, toevallig in 'n McLaren F1, die op 11 poten loopt 'm even aan de testkast wil hebben....maar ja dat ziet Woking dan ook wel na 1 belletje.RVV schreef:Motorsportdealeren dan een X5///M als demo hebben staan.
-
Thijs-v-d-H
Vanochtend gezien in real life (in NL!):
1-serie M-coupe in het wit en M3 GTS nr 002
Die wielkasten van de 1-serie M zijn echt heeul breed
Enige wat is jamer vond waren de standaard sportstoelen, uitlaat geluid was super.
GTS gewoon gaaf, alleen die kleur al.
1-serie M-coupe in het wit en M3 GTS nr 002
Die wielkasten van de 1-serie M zijn echt heeul breed
GTS gewoon gaaf, alleen die kleur al.
-
KoenM
Is hij nu al in Nederland dan?
Je kan hem nu dus al bekijken, maar over een half jaar pas kopen?
-
Thijs-v-d-H
Kopen kan je hem nu al hoor, alleen zien niet. Dit was achter de schermen om het zo maar te noemen.KoenM schreef:Is hij nu al in Nederland dan?
-
Andre
Heb je niet even paar foto s gemaakt dan.
- RVV
Nee dat mag niet, groot geheim, iets met zwarte kleedjes 
- Chris van S.
Zeker bij 070-4133222???Thijs-v-d-H schreef:Kopen kan je hem nu al hoor, alleen zien niet. Dit was achter de schermen om het zo maar te noemen.
-
Xave30
" How come the muppets at AMG....""

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Tristan schreef:Snap de vergelijking niet. Blijft toch BMW....romo schreef:Klinkt een beetje als;
Linker deur VW
Dat andere blijft geen VAG??............
-
Andre
Bmw kan nog wat leren van Porsche.
Achter de schermen hier achter de schermen daar en een kleedje hier en een kleedje daar is zo kinderachtig.
Zeg dan niks en zet zo n ding gewoon op een beurs neer. Zoals porsche dat deed met bijv. de 918. Dat vindt ik veel volwassener.
Dan nog die half gebakken filmpjes van een foto reportage en dat PR filmpje dat zomaar online komt maar nog niet eens gemonteerd is.
Het is een leuke auto, maar hoe die op de markt gezet is heb ik me vraagtekens bij.
Dan daar nog bovenop. Hoe moeilijk die kan worden geleverd. Je hebt sneller een zeer lage en dure productie auto als een porsche of een ferrari in je garage staan dan een instapmodel M.
Alle PR van deze auto is al naar buiten gebracht op 12dec maar via je bmw dealer kan je nog niks officieel via de computer bestellen niemand weet eigenlijk iets. Opties prijzen etc.
Achter de schermen hier achter de schermen daar en een kleedje hier en een kleedje daar is zo kinderachtig.
Zeg dan niks en zet zo n ding gewoon op een beurs neer. Zoals porsche dat deed met bijv. de 918. Dat vindt ik veel volwassener.
Dan nog die half gebakken filmpjes van een foto reportage en dat PR filmpje dat zomaar online komt maar nog niet eens gemonteerd is.
Het is een leuke auto, maar hoe die op de markt gezet is heb ik me vraagtekens bij.
Dan daar nog bovenop. Hoe moeilijk die kan worden geleverd. Je hebt sneller een zeer lage en dure productie auto als een porsche of een ferrari in je garage staan dan een instapmodel M.
Alle PR van deze auto is al naar buiten gebracht op 12dec maar via je bmw dealer kan je nog niks officieel via de computer bestellen niemand weet eigenlijk iets. Opties prijzen etc.
- Tristan
@Andre: Op de meeste Ferrari's zit gewoon 1,5 jaar levertijd op.
- Chris van S.
Dan vraag ik mij af waarom Thijs al beweerd dat je hem al kan bestellen.Andre schreef: Alle PR van deze auto is al naar buiten gebracht op 12dec maar via je bmw dealer kan je nog niks officieel via de computer bestellen niemand weet eigenlijk iets. Opties prijzen etc.
- Petrolhead Tom
Lijkt me dat je hem gewoon kunt bestellen, al zullen de opties en bijbehorende prijzen niet ingevuld kunnen worden op dit moment.
-
Andre
Je kan een melding doen bij BMW nederland via telefoon of brief misschien. Maar een officiele bestelling invoeren in de computer bij je dealer is niet mogelijk.
-
Andre
Een GT3 niet hoor een paar maanden.Tristan schreef:@Andre: Op de meeste Ferrari's zit gewoon 1,5 jaar levertijd op.
-
Thijs-v-d-H
Heeft niks met kleedjes te maken, ik was gewoon toevallig op het juiste moment in 070Andre schreef: Achter de schermen hier achter de schermen daar en een kleedje hier en een kleedje daar is zo kinderachtig.
.
En de motorsport dealers konden voor 17-december max 2 exemplaren bestellen.