MVG Dennis
PS heeft er nog iemand een snelle mini te leen om de A en B spec races mee rijden?
je krijgt hem gewassen en met versie olie erin terug

MVG DorgersGTI
Ik heb een witte Cooper S. Paar dingen veranderd en dus met 235pk oid.Dennis Orgers schreef:de SRT8 is ook weer terug als het goed is
MVG Dennis
PS heeft er nog iemand een snelle mini te leen om de A en B spec races mee rijden?
je krijgt hem gewassen en met versie olie erin terug![]()
MVG DorgersGTI
Hier nog een, 240 en nogwat pk op 1050 kilo oid. Gaat primaRichardt. schreef:Ik heb een witte Cooper S. Paar dingen veranderd en dus met 235pk oid.Dennis Orgers schreef:de SRT8 is ook weer terug als het goed is
MVG Dennis
je krijgt hem gewassen en met versie olie erin terug![]()
MVG DorgersGTI
A-Spec win je er makkelijk mee. B-Spec ging mijn coureur ook prima af
Ik ga hem vanmiddag naar je sturenDennis Orgers schreef:@ Richardt
wil je die aub aan mij uitlenen dan krijg je hem zsm terug
MVG Dennis
Ik heb die met de Mazda Furai gehaald, die je met B-spec bij de roadster klasse wint.ArjandeV schreef:Iemand voor mij iets waarmee ik indy like the wind kan winnen? Met mn veyron met 1158pk lukt het nietding gaat alleen maar rechtdoor..
Is die DTM auto goed genoeg om die dtm race ermee te winnen?Dennis Orgers schreef:Ik bied aan:
- Jay Leno's Tank Car![]()
- DTM auto
-
Ik zoek graag:
- Lambo Gallardo voor de challenges
- Auto om like the wind te winnen met de mazda lukt het me niet![]()
-
Liefste op leen basis maar als je een van de bovenstaande er voor wilt ruilen is het me ook best
MVG Dennis Orgers
PSN DorgersGTI
Hij was goed he. Ik moest hem van GF in Pure Silver kopen, omdat ze zelf ook een Pure Silver Cooper heeftDennis Orgers schreef:@ Erik,
met de mini was het appeltje eitje om alles te halen
Ik heb hem netjes voor je gewassen en verse olie erin gedaan
MVG Dennis
Ben rond half 6 thuis, zal hem dan meteen even doorsturen, wat is je PS3 ID?Roy S. schreef:@Hunter, zou ik die DTM een uurtje kunnen lenen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten