Heb eerst een tijd gekeken naar een BMW 1serie. Maar ik kon geen geschikte vinden. De meeste zijn erg kaal. In het verleden heb ik al twee Peugeot's gehad (106 en 206), dus ben op een zaterdag gaan rijden met een 1.6 THP Feline en een 1.6 HDiF 110pk Feline. De benzine variant wordt in de bladen de hemel in geprezen, maar mij viel het blok tegen. Er zit wel trekkracht in, maar na 4000 toeren versnelt ie niet extreem snel. Tot 4000 toeren had ik niet het idee dat de diesel langzamer was. Daarnaast is een diesel voor mij goedkoper, dus de overstap naar een diesel gemaakt.
Nu bijna twee maanden later ben ik nog erg blij met de diesel. Het rijden is niet te vergelijken met de V6, maar het is niet zo langzaam als mijn Aygo. Daarnaast rij ik nu geen 1 op 9, maar 1 op 17

De Feline is standaard al behoorlijk compleet met automatische airco, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, 17 inch wielen en parkeersensoren. Daarnaast heeft de eerste eigenaar nog vol leer aangevinkt.
Standaard komt een 207 een beetje suf over, dus heb hem gelijk aangepast op de volgende punten:
-Dakspoiler
-Strip in achterbumper laten spuiten
-Chip op maat bij Beek Auto Racing 130pk/285Nm
-KW schroefset variant 1 Inox
-Pilot 4300k xenon
-Facelift LED achterlichten
SUV bij aanschaf:
Bij Beek
Klein filmpje:
En paar foto's van vandaag