Knot schreef:Nounou.. vanmiddag actie hoor uit werk!
Dubbel linksaf richting de N11, ik naast een vrachtwagen denk doe rustig, hij had al wielspin bij wegrijden, blijf er netjes schuin achter hangen, geef m nog de ruimte om eventueel naar links te gaan daarna, weet hoe lastig het is als ze je er niet tussen laten als vrachtwagen.. komt daar meneer de huisvader in een zwarte passat variant, duidelijk meer grip en duidelijk te zien hoe hij probeerde even tussen de vrachtwagen rechts en mij links erachter door te snijden. Ging net niet en was ook vrij aso geweest in deze omstandigheden. Schelden en vloeken die vent.. niet normaal! Daarna bij groen rechtsaf zelfde verhaal, denk ga kijken wat erin zit, gewoon zo snel mogelijk accelereren en laat het nou zo zijn dat hij er dan weer op de millimeter door wil proppen, ging weer net niet.
Het is dat er 2 ramen tussen zaten maar het ging over mij, een partij ziektes en winterbanden voor zover ik kon liplezen.
Wat bezielt die mensen? Wees blij dat je meer grip hebt door je winterbanden, het is in Nederland niet verplicht maar ga dan niet iedereen die niet op winterbanden staat vervloeken en afsnijden... erg sneu zo'n vent.
Mocht hij zich nog een keer melden weet ik niet of ik het geduld heb te blijven zitten...
dat zie ik dus ook erg veel idd,....
mensen die denken met winterbanden veiliger te zijn dan je normaal bent op een 25gr zomerdag

ze rijden als mongolen overal tussendoor.
en zeker op ijs winterbanden of zomerbanden het is allebei zeer slecht qua grip alleen op sneeuw zijn de winterbanden veel beter...