Nog veel leuker, filmpje tot het eind bekijken

http://www.youtube.com/watch?v=MNin7QJEOZE" onclick="window.open(this.href);return false;
Genaaid is ze toch al toen ze die BMW kochtMichel P schreef:Tuurlijk iedereen zou haar wel van achteren aan willen duwen.......... Tom vooropblijft lachen toch.
Robin schreef:Flauw en sneu.![]()
Een 1 serie op ZOMERBANDEN (dus.) is zo ongeveer 't meest irritant om van z'n plek te komen in de sneeuw weet ik uit ervaring.
Die gast had 'r kunnen helpen duwen of dat zij ging duwen en hij 't stuur overnam ofzo.
.For all the people criticising the guy filming for not helping, he's actually in a wheelchair so couldn't go and push, Stop judging people you don't know you bunch of vindictive cunts
zo is dat, iemand moest dit filmen voor een vrouwen cursus auto lessen.Robin Hartog schreef:Zeur niet zo, dit is gewoon grappig om te zien toch.![]()
Tenminste, ik kan er wel om grinniken.
Rene, is het wel eens in je opgekomen dat ook de voorbanden dan over een bultje moeten en dat dat makkelijker gaat als je het weghaalt? De achterbanden vreten het wel op...GTRene schreef:ze graaft voor wat weg terwijl ze achterwiel aandrijving heeft maar dat niet eens weet![]()
zeker wel, maar daar lag haast niks...en anders tikkie naar achter en klein aanloopjePeric schreef:Rene, is het wel eens in je opgekomen dat ook de voorbanden dan over een bultje moeten en dat dat makkelijker gaat als je het weghaalt? De achterbanden vreten het wel op...GTRene schreef:ze graaft voor wat weg terwijl ze achterwiel aandrijving heeft maar dat niet eens weet![]()
Dus zo dom is het niet.
Ik had 'r wel even willen duwen hoor..
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Edwin de Haas, Majestic-12 [Bot], MarcF, maurizio, Nico e39, Sabberjoch, Semrush [Bot], SlowCo, tomgtr, Wimo, Wout309t en 7 gasten