bandenmaat Mini Cooper
- Raimond
bandenmaat Mini Cooper
Ik wil mijn vriendin een set winterbanden + velgen geven met kerst voor haar Mini Cooper 1.6 maar ik heb geen idee welke bandenmaten daar op passen. Via google kon ik geen lijstje vinden van geschikte maten. Heeft iemand hier een overzichtje?
PS ik kan ook niet in de gebruiksaanwijzing van haar auto kijken want ze woont niet hier en in dit weer komt ze met de auto zeker niet hier
PS ik kan ook niet in de gebruiksaanwijzing van haar auto kijken want ze woont niet hier en in dit weer komt ze met de auto zeker niet hier
- Erik dB
Re: bandenmaat Mini Cooper
Typisch vriendinnenwagentje, zo'n MINI.
Ik heb zo'n setje voor haar gekocht, met Uniroyal M+S eronder. Ik koop mijn winterbanden veelal als het hoogzomer is en die dingen in de weg liggen, dus erg duur was het ook niet
.
http://link.marktplaats.nl/387857213" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb zo'n setje voor haar gekocht, met Uniroyal M+S eronder. Ik koop mijn winterbanden veelal als het hoogzomer is en die dingen in de weg liggen, dus erg duur was het ook niet

http://link.marktplaats.nl/387857213" onclick="window.open(this.href);return false;
- Sjoerd MP BMW
- Erik dB
Kijk, en ze zijn nog vederlicht ook!Sjoerd MP BMW schreef:-klik-
Alle 1.Gen minimaal 15"
Bij 2.Gen ook minimaal 15", Cooper S minimaal 16"
- Raimond
Sjoerd MP BMW schreef:-klik-
Alle 1.Gen minimaal 15"
Bij 2.Gen ook minimaal 15", Cooper S minimaal 16"

- Sjoerd MP BMW
:fy:Erik dB schreef:Typisch vriendinnenwagentje, zo'n MINI.
Babemagnet jongûh!

- Laurens
Wij hebben aantal setjes verkocht met de bandenmaat 175/65 15. Let er wel op dat er bij de meeste Mini's eigenlijk RunFlat banden onder horen, alleen probeer die nog maar eens te vinden....
- Sjoerd MP BMW
Nee hoor, is niet nodig.Laurens schreef:Wij hebben aantal setjes verkocht met de bandenmaat 175/65 15. Let er wel op dat er bij de meeste Mini's eigenlijk RunFlat banden onder horen, alleen probeer die nog maar eens te vinden....
LM velgen worden af-fabriek geleverd met RF banden, maar is geen noodzaak. MINI's op stalen velgen hebben non-RF banden.
- Raimond
Runflat wist ik ja... dingen zijn belachelijk duur en toen mijn vriendin 2 maanden terug een set nieuwe had gekocht, reed ze na een week lek en kreeg ze te horen dat ze weer een nieuwe mocht kopen omdat ze niet gerepareerd kunnen worden
Voor mij dus nooit runflat banden..

Voor mij dus nooit runflat banden..
- Laurens
Wij hebben ook gewoon normale banden gemonteerd, alleen als je dan lek rijdt wordt het wat lastiger....