zijn wel leuke modellen.
Fiat Bravo 1.4 op gas EXIT! Intro Punto Evo.
- GTRene
Re: Fiat Bravo 1.4 op gas EXIT! Poll opvolger toegevoegd!
persoonlijk uit die rij auto's zou ik de 120d M-sport kiezen, leuke auto, zal goed rijden en voldoende pk's/nm

zijn wel leuke modellen.
zijn wel leuke modellen.
- Hielke
Michel, die witte driedeurs met die velgen is schitterend.
- Erik dB
Dus geen Golf? Verdorie, daar gaat mn kans op de grooote prijsHielke schreef:Was een optie Michel. Was.Michel P schreef:De 1.2 tsi is dus ook nog een optie in een polo, veel koppel en erg zuinig.
Michel
Want het verhaal met de Golf 1.4 TSI is nog niet af.
Ik wilde afgelopen zomer deze auto de meest geschikte kandidaat vinden. Z'n kaarten lagen goed, en ik heb werkelijk waar m'n uiterste best gedaan hem te mogen. Maar het lukte uiteindelijk in het totaal niet. Hoe goed de auto ook op de verschillende onderdelen is, in de som van al die onderdelen is het een zielloze auto. Een auto die me na de helf van het geplande testprogramma helemaal niets meer deed. Ik geloof de verschillende testen direct waarin de Golf op punten de overtuigende winnaar is, maar er is meer. De Golf is een auto van het hoofd, niet van het hart.
Uiteindelijk is het die testrit in de Golf geweest die me van het VAG pad heeft doen afwenden en die me richting mijn uiteindelijke keuze heeft gestuurd. Het huren van die auto was een hele goede zet.

- Michel P
Dan ben jij de nuchtere fries met nog een grijntje emotie
dus geen doodskist op wielen Audi, geen verstandshuwelijk met een VAG product, wat neerkomt op permanent slapende armen en benen.
De Duitse hangbuikjes hebben veel pluspunten, maar de vaste lasten passen Hielke niet, Hielke heeft verder ook geen compensatie drang, dus de einsers zijn leuk om eens mee te spelen, maar meer ook niet.
De Alfa's staan erbij omdat dit een oude liefde is geweest, maar na dat de ziel (lees RWD) uit Alfa is getrokken is de liefde verdwenen en resten er nog enkele zoete herinneringen.
Dan de budget VAG broeders, nee, die zijn nog saaier en dodelijker dan de VW familie, zover zal Hielke niet zinken.
De Swift is een twijfel gevalletje, duveltje in een doosjes, eigenwijs zoals Kerstma zelf kan zijn, maar valt die voor een Jap......
Nee dan de Koreaan, geen onaardig karretjes, en Hielke is geen hokjes denker, dus wie weet, de review van dit karretjes zijn niet slecht, het smoelt goed, en je krijgt erg lang garantie op, iets wat met de trage afschrijving van Hielke een pluspunt is!
Een vleugje Italiaanse flair welke rationeel verantwoord is, en nieuw, dat moet Fiat zijn. Hij heeft zolang in zijn gasbom door gereden tot dat Fiat de boel weer op de rit heeft. De GP blijft een tijdloos plaatje, iets wat past bij iemand die 10 jaar of langer met een auto wil doen. De GP is uitontwikkeld en in menige duurtest een prettige auto te zijn die bovendien betrouwbaar is.
Die moet het worden.

De Duitse hangbuikjes hebben veel pluspunten, maar de vaste lasten passen Hielke niet, Hielke heeft verder ook geen compensatie drang, dus de einsers zijn leuk om eens mee te spelen, maar meer ook niet.
De Alfa's staan erbij omdat dit een oude liefde is geweest, maar na dat de ziel (lees RWD) uit Alfa is getrokken is de liefde verdwenen en resten er nog enkele zoete herinneringen.
Dan de budget VAG broeders, nee, die zijn nog saaier en dodelijker dan de VW familie, zover zal Hielke niet zinken.
De Swift is een twijfel gevalletje, duveltje in een doosjes, eigenwijs zoals Kerstma zelf kan zijn, maar valt die voor een Jap......
Nee dan de Koreaan, geen onaardig karretjes, en Hielke is geen hokjes denker, dus wie weet, de review van dit karretjes zijn niet slecht, het smoelt goed, en je krijgt erg lang garantie op, iets wat met de trage afschrijving van Hielke een pluspunt is!
Een vleugje Italiaanse flair welke rationeel verantwoord is, en nieuw, dat moet Fiat zijn. Hij heeft zolang in zijn gasbom door gereden tot dat Fiat de boel weer op de rit heeft. De GP blijft een tijdloos plaatje, iets wat past bij iemand die 10 jaar of langer met een auto wil doen. De GP is uitontwikkeld en in menige duurtest een prettige auto te zijn die bovendien betrouwbaar is.
Die moet het worden.
- Hielke
Potverdorie Michel,
je had zielenknijper moeten worden!!!
je had zielenknijper moeten worden!!!

- Michel P
En de nieuwprijs van een Bravo 1.4 is gelijk aan de GP 1.4, ook de PK zijn zo'n beetje gelijk, en het wagen gewicht ook. En gewicht is killing toch Hielke............. ook elke morgen op de weegschaal 

- WJ
- Hielke
Zeg nou zelf, dat is toch een schitterend gelijnde auto!WJ schreef:Kia C'eed!
- Snipe
Wel bijna verouderd, er komt een facelift aan.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ziet er uit als een FIAT Bravo..................
- Hielke
Nog een pre!romo schreef:Ziet er uit als een FIAT Bravo..................
- Michel P
Nu vond ik nog een Bravo tuning topic van Hielke zijn wilde haren periode 
http://www.fiatblog.nl/forum/viewtopic.php?f=42&t=29" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.fiatblog.nl/forum/viewtopic.php?f=42&t=29" onclick="window.open(this.href);return false;

-
Jou kennende moet het een wegenbelasting vrije zijn. Dus de keus is dan al aardig ingekrompen.
- Hielke
Van die belastingvrije staat er maar eentje bij. En dat is ook nog een Fiat. Na 12 jaar die vernedering te hebben moeten ondergaan zou dat toch weinig aannemelijk moeten lijken.Andre schreef:Jou kennende moet het een wegenbelasting vrije zijn. Dus de keus is dan al aardig ingekrompen.
- Kasteel
Hielke schreef:Zeg nou zelf, dat is toch een schitterend gelijnde auto!WJ schreef:Kia C'eed!
Mee eens en meende te herinneren dat je ook positief over het sturen was

- Hielke
Klopt, vind de C'eed een goed en leuk sturende auto. Scheelde een paar jaar geleden een haar of ik had er eentje gekocht. Maar het is 'm dus niet geworden.
- Michel P
Vertel het me maar hielke, dan kan iedereen rustig slapen.
Michel
Michel
- Hielke
Jij weet al teveel Michel
Goed, ik heb jullie lang genoeg bezig gehouden. Wederom om 20.00 uur hedenavond maak ik het bekend.
Alvast een hotlist. Het is een van deze drie auto's geworden:
1. BMW 120d, 5 deurs (gebruikt)
2. Fiat Punto Evo 1.3 Multijet
3. Smart Roadster 60 Kw (gebruikt)
T minus 60 minutes

Goed, ik heb jullie lang genoeg bezig gehouden. Wederom om 20.00 uur hedenavond maak ik het bekend.
T minus 60 minutes
- GTRene
tis nog geen 20uMichel P schreef:Vertel het me maar hielke, dan kan iedereen rustig slapen.
Michel
daar heeft ie iets mee...koffietijd ofzo :morecoffee:
edit....lol ja dus

- SteV6
Mooi op tijd, kan iedereen daarna meteen door naar Boer zoekt VrouwHielke schreef:... Wederom om 20.00 uur hedenavond maak ik het bekend.
T minus 60 minutes

-
Re: Fiat Bravo 1.4 op gas EXIT! Hotlist 3 opvolgers!
Al die gekke lui uit het noorden vinden het schitterend als mensen gaan raden wat voor auto het is 

-
2. Fiat Punto Evo 1.3 Multijet met een PLetje 

- Snipe
Suspense is killing me. Als het de Smart is mis je het praktische van de BMW, als het de BMW is mis je de fiscaalvriendelijkheid van de Fiat en als het de Fiat is mis je de fun van de andere twee. Gelukkig hoeven we nog maar iets meer dan vijf minuten te wachten om de uiteindelijke keus af te slachten.
- WJ
lastig, voor alle 3 valt wel wat te zeggen. Ben benieuwd.
- Downforce Hans
Laat die beemer staan, je wilt toch niet bij de rest van dat beemer gepeupel horen................
Trie to be different.......

Trie to be different.......