ennuuuhhh, voor de liefhebbers, vanavond om 23 uur op rtl7 de beelden van dat toernooi
K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje
-
Metchu
Re: K1 / Kickbox / vechtsport draadje
Goed punt Damir...
ennuuuhhh, voor de liefhebbers, vanavond om 23 uur op rtl7 de beelden van dat toernooi
- dale vito
Bedankt voor de tip.
- dvh
jup thx , ga ook kijken 
- Fernando
Dit is van de serie "Black Gold"van discovery, vandaar dat er meerdere camera's aanwezig waren:
- dvh
Die hoekt hem aardig plat..
Alleen had ie het ook iets korter kunnen houden.
Die vent ligt maar eng te knorren...Waarom is dat eigenlijk ?
Heb het wel eens vaker gezien wanneer iemand behoorlijk knockout geslagen wordt.
Alleen had ie het ook iets korter kunnen houden.
Die vent ligt maar eng te knorren...Waarom is dat eigenlijk ?
Heb het wel eens vaker gezien wanneer iemand behoorlijk knockout geslagen wordt.
- Joost H.
Leuke geluids effecten...
- wim breman
Knorren is in de regel het geluid wat varkens maken dus zal het wel een varken zijn.
Het zal wel komen omdat zijn neus gebroken is.
Typisch geval van voorlopig eten door een rietje.
Het zal wel komen omdat zijn neus gebroken is.
Typisch geval van voorlopig eten door een rietje.
-
OnlineSvB
Dat knorren hoor je ook vaak vlak voordat ze hun laatste adem uitblazendvh schreef:Die vent ligt maar eng te knorren....
Beste okkies kreeg die gozah
- Topfuel
Binnenkort de laatste 8, ben wel benieuwd al kijk ik er dit jaar minder naar uit dan andere jaren...
http://www.k-1.co.jp/en/event/2010/1211_wgp/index.html

Mijn voorspelling dit jaar:
Halve finale: Peter Aerts vs Semmy Schilt + Gokhan Saki vs Alistair Overeem
Finale: Semmy Schilt vs Alistair Overeem
Winnaar: Ik denk Overeem dit keer, al zou ik het leuker vinden dat Schilt wint en zo het absolute record vestigt in aantal K1 GP overwinningen. Ik gun het ze allebei wel!
Gr. TF
Winnaar: Ik denk Overeem dit keer, al zou ik het leuker vinden dat Schilt wint en zo het absolute record vestigt in aantal K1 GP overwinningen. Ik gun het ze allebei wel!
Gr. TF
- dvh
Wanneer komt dit eigenlijk op TV ?
-
Metchu
Heb er eigenlijk best wel zin in! Ben absoluut niet voor schilt! Dan liever Saki of Overeem...Topfuel schreef:Binnenkort de laatste 8, ben wel benieuwd al kijk ik er dit jaar minder naar uit dan andere jaren...
Gr. TF
@ dvh 8 december, 's avonds is het relive bij sbs
- Topfuel
Ik gun het die 2 ook echt wel. Vooral Saki vind ik de sensationele underdog! Alleen mist hij een echte ''powerpunch'' zoals een Aerts of Overeem wel heeft.Metchu schreef:Heb er eigenlijk best wel zin in! Ben absoluut niet voor schilt! Dan liever Saki of Overeem...Topfuel schreef:Binnenkort de laatste 8, ben wel benieuwd al kijk ik er dit jaar minder naar uit dan andere jaren...
Gr. TF
@ dvh 8 december, 's avonds is het relive bij sbs
- Topfuel
Morgen de finale, eens ff uitzoeken waar ik het zo goed mogelijk kan volgen. Op veronica zenden ze het uit 23.15uur echter is dat vaak een soort van samenvatting...
Nog meer echte liefhebbers die het niet willen missen?
Nog meer echte liefhebbers die het niet willen missen?
-
Metchu
ja hier! wij hebben met een groepje vrienden echt al JAREN een jaarlijkse happening dat we eerst gezamelijk gaan gourmetten en daarna K1 gaan kijken. We mijden allemaal uitslagen en dan gaan we er eens goed voor zitten! heerlijk 8) Die uitzending van veronica is goed te doen hoor. Ik heb het wel eens live gekeken via een stream van de sbs, maar dat maakte de avond wel een stukje minder
Dus ik hou me aan de regel, dit soort draadjes en internet uberhaupt de hele dag ontwijken en dan 'savonds met ze alle kijken!
kijk er erg naar uit!
kijk er erg naar uit!
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Is dit dezelfde klasse als waar Bonjasky in uit komt? Lijkt er wel op namelijk, maar ik mis hem 
- dvh
Ok , vanavond 23.15 dus ? duurt een uurtje denk ik ?
Ik ga zeker even kijken, vind k1 altijd wel mooi
Ik ga zeker even kijken, vind k1 altijd wel mooi
-
EC Performance parts
Dit is inderdaad het tournooi waarin Bonjasky ook altijd uitkwam, alleen kan hij niet meer vechten wegens loslaten van het netvlies. Hieraan is hij geopereerd en momenteel zou het goed met hem moeten gaan.
Verder hoop ik dat Spong gewent is aan zijn gewicht en dat hij voor spektakel kan zorgen. Deze jongen heeft echt al alles gewonnen in ieder gewichtsklasse behalve de HW.
Verder een blamage dat Mighty Mo mee mag doen. Maar goed K1 is nu eenmaal een bedrijf wat geld moet verdienen en Mighty Mo trekt een hoop kijkers in de US.
Ik ga er morgenavond in ieder geval goed voor zitten. :banaan:
Verder hoop ik dat Spong gewent is aan zijn gewicht en dat hij voor spektakel kan zorgen. Deze jongen heeft echt al alles gewonnen in ieder gewichtsklasse behalve de HW.
Verder een blamage dat Mighty Mo mee mag doen. Maar goed K1 is nu eenmaal een bedrijf wat geld moet verdienen en Mighty Mo trekt een hoop kijkers in de US.
Ik ga er morgenavond in ieder geval goed voor zitten. :banaan:
-
Metchu
Overeem heeft een redelijk makkelijke route gehad om kampioen te worden. Het is als je naar het veld kijkt wel de terechte winnaar. Mooiste partij was Aerts die echt alles gaf om schilt te slopen. Schilt zag er uit als een mietje die niet durfde te vechten en heeft z'n record ook niet! Heerlijk. Toernooi werd weer overheerst door Nederlanders
Erg jammer dat Saki zo gehavend tegen overeem moest beginnen, het zag er goed uit, zelfs met 1 arm!! Al met al een beetje een karig toernooi met hier en daar een mooi hoogtepuntje! Als hari nou even stopt met de bad boy uithangen en zakken patat als mighty mo ff oprotten.... dan wordt het weer mooier 8) staande ovatie voor Aerts!!!
- Marsnel
- Auto: Civic B18c | E91 335D
Overeem kreeg de titel bij een bakje boter. Hij moet het ook puur van z`n kracht hebben, want een technisch vind ik hem niet heel bijzonder.
Aerts is de echte held. Hij zei dat ie voor de finale al bloed aan het pissen was. Wat een wilskracht heeft die gast (40 jaar oud!).
Saki is echt een heerlijke vechter. Jammer dat er een botje in z`n hand gebroken was. Met alleen z`n linker hand kon hij Overeem het behoorlijk lastig maken.
We gaan denk ik nog veel van Saki horen.
Aerts is de echte held. Hij zei dat ie voor de finale al bloed aan het pissen was. Wat een wilskracht heeft die gast (40 jaar oud!).
Saki is echt een heerlijke vechter. Jammer dat er een botje in z`n hand gebroken was. Met alleen z`n linker hand kon hij Overeem het behoorlijk lastig maken.
We gaan denk ik nog veel van Saki horen.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
-
Metchu
HA vet! Heeft ie uiteindelijk gewonnen?
- Gijs Evo
Mooie trap :banaan:
Maar in de K1 is Peter Aerts mijn held
Maar in de K1 is Peter Aerts mijn held
- dvh
http://www.skoften.net/index/video/alis ... em_overeem" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat een grote kerel is het toch !
Vind het altijd sympathiek overkomen op tv.
Het is een rustige vechter, ik vind het wel wat hebben.. gewoon cool, niet zenuwachtig en hij bezit toch wel een flinke portie techniek !
Het is een rustige vechter, ik vind het wel wat hebben.. gewoon cool, niet zenuwachtig en hij bezit toch wel een flinke portie techniek !
- VLA
In het begin vond ik hem maar niks.... maar langzamerhand begin ik hem steeds meer te waarderen. Check op zijn eigen site de online docu van hem, is wel leuk om te zien. http://www.thereem.com" onclick="window.open(this.href);return false;dvh schreef:http://www.skoften.net/index/video/alis ... em_overeem
- dvh
Wellicht een dikke repost. Ik zie hem nu voor het eerst, maar dit clipje is toch wel ff heel mooi !
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yWfetF1j ... re=related[/youtube]
De reactie + gezicht van de 'loudmouth' wanneer ie te horen krijgt wie de man voor hem is.............
Priceless
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yWfetF1j ... re=related[/youtube]
De reactie + gezicht van de 'loudmouth' wanneer ie te horen krijgt wie de man voor hem is.............
Priceless