Levert wel leuke plaatjes op
Hier ligt bijna niks trouwens
Klopt. Wil ik ijsdriften, moet ik hier verderop in Thialf zijn.Martijn_bmw schreef:tis idd een drama in de randstad...
friesland bijna niks begreep ik
Ik heb 'n keer 20 jaar terug ofzo met handremmenwerk in de sneeuw met 'n toenmalige Golf op 'n besneeuwde stoeprand gegeleden rechtsachter, je zag die stoeprand niet(doh) door de sneeuw....Knot schreef:Drama hierzo, van die ijsbonken die weer aan het wegdek vriezen in de bebouwde kom, vind het AST onderstel echt niet lekker.
Net ook al een kleine buts gemaakt, bij wegrijden in 1 iets te enthausiast weg en met 4000rpm even rechtsachter tegen de stoeprand, die was dichterbij dan ik dacht. Auto krijgt een tik terug de weg op, niets te zien maar voor je gevoel trekt ie nu continu naar rechts weg zodra je gas geeft... kan door de hellingshoek komen maar natuurlijk geen idee of dat eerder ook zo was. Net ff te gek gedaan misschien maar zou een draagarm zo snel meebuigen?
Waar ga je naar toe? Ik vertrek volgende week voor 4 dagen die kant op (zo'n 30km ten oosten van Porto).Joy schreef:Zo meteen vertrek ik voor de rit van 2100 kilometer richting Portugal. Ben erg blij dat er wintersloffen onder zitten, 0 grip op PS2.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Majestic-12 [Bot], Nico e39 en 9 gasten