GL-fractieleider Halsema stapt op
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
115 Teletekst vr 17 dec
` GroenLinks-fractieleider Halsema
stapt per direct op.Na het kerstreces
wordt ze opgevolgd door Jolande Sap.
Halsema geeft vanmiddag om half twee
een persconferentie.
` GroenLinks-fractieleider Halsema
stapt per direct op.Na het kerstreces
wordt ze opgevolgd door Jolande Sap.
Halsema geeft vanmiddag om half twee
een persconferentie.
- Arthur
- Auto: Nr.51
- Petrolhead Tom
Re: GL-fractieleider Halsema stapt op
WHAAAAAHOE!!!!!! EINDELIJK!!!!!!! :banaan: 

- Downforce Hans
Een paar jaar te laat, maar goed beter laat dan nooit............................
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
D'r opvolgster pff...van de regen in de drup....
- Snipe
Ik vind het eigenlijk wel jammer. Ieder kabinet verdient een goede oppositie, want als er alleen maar ja-knikkers zitten wordt het wel erg saai allemaal. Dan kun je maar beter iemand hebben die zich voorbereidt en een paar zinnen fatsoenlijk Nederlanders achter elkaar kan uitspreken, ook al ben je het er dan vaak niet mee eens.
En het is niet zo dat ze niet wordt opgevolgd, dus er blijven net zoveel GroenLinksen in de Tweede Kamer zitten...
En het is niet zo dat ze niet wordt opgevolgd, dus er blijven net zoveel GroenLinksen in de Tweede Kamer zitten...
- GTRene
benieuwd wat de echte reden is waardoor het ineens per direct is...
kon der wel waarderen voor der vechtlust maar ook enorm ergeren aan dat bekkie soms en wat daar hals(ema)starrig uit voort kwam.
kon der wel waarderen voor der vechtlust maar ook enorm ergeren aan dat bekkie soms en wat daar hals(ema)starrig uit voort kwam.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Ander baantje natuurlijkGTRene schreef:benieuwd wat de echte reden is waardoor het ineens per direct is...

Maar bij de persco gaat het nog even over "meer tijd met de kinderen enzo", want bij een persco wil je niet teveel gezeik van journalisten aan je kop.
- Elise
Hoeven we daar in ieder geval niet meer tegen aan te kijken en niet meer naar dat vervelende stemmetje te luisteren (en dan heb ik het nog niet eens over de inhoud) :banaan:
Helaas zal het met Jolande Sap niet veel beter worden

- Robin
Elise schreef:Hoeven we daar in ieder geval niet meer tegen aan te kijken en niet meer naar dat vervelende stemmetje te luisteren (en dan heb ik het nog niet eens over de inhoud) :banaan:
+1
Eerste alinea: Laat 'r dan een intellectueel zijn etc. ..'volks' zoals 'n Marijnissen is ze NOOIT geweest.
Haar moeilijk woordgebruik (plus inderdaad die stem) maakten van haar geen persoon waar jan in de straat wat mee had heb ik 't idee.
Qua looks heeft ze wel wat maar dat is dan ook 't enige want ik sta in eigenlijk alles meer dan lijnrecht tegenover deze uit eigenlijk communistische kringen voortkomende dame/partij.
Dit soort partijen(voor kansloze betweters: nietsnutten dus) zou niet mogelijk moeten /kunnen zijn in ons land, maar ja, dit is inderdaad Nederland en daar kan alles weten we wel.
Als ik haar was zou ik lekker naar Cuba verhuizen, da's wel 'n beetje haar politiek daar. :twisted:
Lees ik in haar wiki dat ze in 2006 de Katholieke Kerk de 'as van 't kwaad' heeft genoemd.
Bashen is leuk mvr Halislama, maar noem die andere religie ook even, of durfde u niet ivm repressailles?
Schijntolerante troela.

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Hoewel ik niets met haar standpunten heb, had ik wel een beetje een zwak voor haar. Ze was iig. goed in debatten.
Haar opvolgster ken ik niet, maar ik gok dat het voor Groen Links niet bevorderlijk is.
Haar opvolgster ken ik niet, maar ik gok dat het voor Groen Links niet bevorderlijk is.
- Elise
Welnee, daar was ze helemaal niet goed in, een grote oproerkraaier is/was het.Richardt. schreef:Ze was iig. goed in debatten.
Niet dat is niet zo verwonderlijk, want de hele partij komt voort en bestaat uit oproerkraaiers.
Ik heb nog nooit iemand van groenlinks gezien die wel goed een debat kan voeren.
En dat heeft niks met politieke voorkeur te maken, want ik had wel veel respect voor Jan Marijnissen van de SP terwijl de SP ook niet mijn partij is.
- Dutch
Interessant dat je er zo over denkt, Robin. Volgens mij is het Cubaanse smaldeel binnen GL juist blij dat de sociaal-liberaal Halsema vertrekt...
En waarom zou iemand volks moeten zijn om een partij te leiden? En waarom zou zo'n partij in Nederland niet mogen? Ja, in Cuba niet, maar juist hier wel.
En waarom zou iemand volks moeten zijn om een partij te leiden? En waarom zou zo'n partij in Nederland niet mogen? Ja, in Cuba niet, maar juist hier wel.
-
Snipe schreef: En het is niet zo dat ze niet wordt opgevolgd, dus er blijven net zoveel GroenLinksen in de Tweede Kamer zitten...
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
smiley schreef:Ander baantje natuurlijkGTRene schreef:benieuwd wat de echte reden is waardoor het ineens per direct is...![]()
Maar bij de persco gaat het nog even over "meer tijd met de kinderen enzo", want bij een persco wil je niet teveel gezeik van journalisten aan je kop.
Misschien zaten haar kinderen in een niet bij nadere naam te noemen Amsterdamse creche?...........
edit maar als ie te ruig is..............
- Michel P
Toch los van haar standpunten waar ik het grotendeels niet mee eens bent, was ze wel goed in het debat, daar kan ik dan wel waardering voor opbrengen.Elise schreef:Hoeven we daar in ieder geval niet meer tegen aan te kijken en niet meer naar dat vervelende stemmetje te luisteren (en dan heb ik het nog niet eens over de inhoud) :banaan:
Ik hoop niet dat bedreigingen in de prive sfeer de reden is van het opstappen.
Michel
- marcokers
Eindelijk die hypocriete NIMBY-trut weg.
Schaam me er dood voor dat ik op dezelfde middelbare school heb gezeten als zij.
Schaam me er dood voor dat ik op dezelfde middelbare school heb gezeten als zij.
- GTRene
die J Sap lijkt me een goede vervangster...ik vind der er zelfs beter uitzien
dus let ik wellicht wat beter op

ook een pretiiger stem hoor ik nu op TV...

dus let ik wellicht wat beter op

ook een pretiiger stem hoor ik nu op TV...
- Robin
Mooi koppie wel :banaan:
@Dutch, gewoon mijn beleving die ik heb bij 'n partij als GL en bij 'n vrouw als FH.
@Dutch, gewoon mijn beleving die ik heb bij 'n partij als GL en bij 'n vrouw als FH.
-
Zeiken kunnen we allemaal wel over een ander. Zelf het goede voorbeeld geven is weer een heel ander verhaal... 8)
- Snipe
Ze gaat haar keuken verven en intens van haar midlife-crisis genieten, hoor ik.smiley schreef:Maar bij de persco gaat het nog even over "meer tijd met de kinderen enzo", want bij een persco wil je niet teveel gezeik van journalisten aan je kop.
- Ravin ///M
+1Richardt. schreef:Hoewel ik niets met haar standpunten heb, had ik wel een beetje een zwak voor haar. Ze was iig. goed in debatten.
Denk dat voor een aantal politici de nieuwe wind in de kamer dusdanig onprettig is (geweest) dat ze eerder dan anders zijn gestopt.
- Robin
Klopt, te beginnen met Pim Fortuin.Ravin ///M schreef:+1Richardt. schreef:Hoewel ik niets met haar standpunten heb, had ik wel een beetje een zwak voor haar. Ze was iig. goed in debatten.
Denk dat voor een aantal politici de nieuwe wind in de kamer dusdanig onprettig is (geweest) dat ze eerder dan anders zijn gestopt.

- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Robin schreef:Mooi koppie wel :banaan:
- Robin
smiley schreef:Robin schreef:Mooi koppie welNEE! :banaan: