Radical SR3 of de nieuwe Saker Sniper
- Guiliabc
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 05 apr 2007, 19:58
- Locatie: Goirle
Radical SR3 of de nieuwe Saker Sniper
2 sportscars met vergelijkbare specs en beiden in cupverband te rijden.
http://www.radicalsportscars.com/range/sr3-rs" onclick="window.open(this.href);return false;
of
http://www.sakereurope.com/7/Models/default.ecms" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat heeft jullie voorkeur en waarom?
http://www.radicalsportscars.com/range/sr3-rs" onclick="window.open(this.href);return false;
of
http://www.sakereurope.com/7/Models/default.ecms" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat heeft jullie voorkeur en waarom?
- Jorrit
- Berichten: 605
- Lid geworden op: 16 dec 2006, 20:23
Re: Radical SR3 of de nieuwe Saker Sniper
De Radical, maar dat zal wel te maken hebben met z'n Nurburgring ervaring
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Radical SR3 of de nieuwe Saker Sniper
wat wil je, open of dicht...
ik als watje liever dicht
en Saker bied mooi spul met de nwe aanwinst.

http://www.sakereurope.nl/7/Models/default.ecms" onclick="window.open(this.href);return false;
daarbij NL dealer

ik als watje liever dicht

en Saker bied mooi spul met de nwe aanwinst.
http://www.sakereurope.nl/7/Models/default.ecms" onclick="window.open(this.href);return false;
daarbij NL dealer
Saker Sniper & RapX:
Vanaf 2011 zijn er twee nieuwe Saker modellen leverbaar. Saker presenteert de nieuwe open variant van de Saker; de Saker Sniper, en de nieuwe gesloten versie genaamd de Saker RapX. Het nieuwe model spreekt zo mogelijk nog meer tot de verbeelding en ziet er nog strakker uit dan de huidige modellen! Daarnaast betsaat de mogelijkheid tot aantrekkelijke opties zoals een 6-speed sequentiele versnellingsbak en LED verlichting voor- en achter.
De Saker Sniper (open variant) is al verkrijgbaar vanaf 47.950 euro (ex. BTW) en de gesloten variant genaamd de Saker RapX staat raceklaar in de showroom voor 49.950 (ex. BTW).
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: Radical SR3 of de nieuwe Saker Sniper
Radical. Graag met kenteken!
I
England!
I

-
- Berichten: 4500
- Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
- Locatie: Achter het stuur
Re: Radical SR3 of de nieuwe Saker Sniper
Uit die twee keuzes absoluut de Saker. Simpelweg omdat ik die motorfiets aandrijflijn niet zou willen. Saker dan bij voorkeur met dak en V6 TDI, die boxer turbo hoef ik niet.
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: Radical SR3 of de nieuwe Saker Sniper
Die motorfietsblokken kunnen toch ook niet zo goed tegen het gebruik in een auto? Veel meer gewicht, langer vol accelereren, dat soort dingen?
- Youp
- Berichten: 2975
- Lid geworden op: 18 sep 2008, 18:50
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Re: Radical SR3 of de nieuwe Saker Sniper
De motorfietsblokken slijten harder ja. Dat doen ze in een motorfiets sowieso ook al, zelden een R1 met 3kkm op de klok gezien die het nog gewoon deed. En uiteraard, hoe meer en hoe zwaarder je het gaat belasten, hoe eerder het klaar is.
Ik weet niet precies hoe lang zo'n blok volhoudt bij competitiegebruik, maar het voordeel is wel dat je voor <2500 euro zo'n unit vervangt ieder seizoen ofzo.
Ik weet niet precies hoe lang zo'n blok volhoudt bij competitiegebruik, maar het voordeel is wel dat je voor <2500 euro zo'n unit vervangt ieder seizoen ofzo.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Radical SR3 of de nieuwe Saker Sniper
de juiste radical SR3 is natuurlijk wel gaaf/snel als je echt voor een open versie kiest...Youp schreef:De motorfietsblokken slijten harder ja. Dat doen ze in een motorfiets sowieso ook al, zelden een R1 met 3kkm op de klok gezien die het nog gewoon deed. En uiteraard, hoe meer en hoe zwaarder je het gaat belasten, hoe eerder het klaar is.
Ik weet niet precies hoe lang zo'n blok volhoudt bij competitiegebruik, maar het voordeel is wel dat je voor <2500 euro zo'n unit vervangt ieder seizoen ofzo.
als je deze SR8 kiest is een blokkie wisselen ineens heel duur

http://www.pistonheads.com/sales/2280023.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
magoed, zo leuk het ook moge zijn...to be more safe toch liever een auto motorblokje in de lightweight.
de nwe Saker lijkt dan toch Safer

- David R.
- Berichten: 867
- Lid geworden op: 11 apr 2008, 17:32
Re: Radical SR3 of de nieuwe Saker Sniper
Ik zou voor de Radical gaan. Heeft Europees gezien meerdere cups en betere naamsbekendheid. Als je er dan weer vanaf moet denk ik dat die beter te verkopen is.
- Mathieu
- Berichten: 5200
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
- Locatie: Ergens in brabant
Re: Radical SR3 of de nieuwe Saker Sniper
Doe mij maar de open versie van de Saker.
Inclusief boxer roffel
Inclusief boxer roffel

- RonV
- Berichten: 95
- Lid geworden op: 26 jun 2009, 12:59
Re: Radical SR3 of de nieuwe Saker Sniper
TS
Wat wil je er mee doen - als cup racen je ding is, dan ook even kijken naar de verschillende onderdelen-pakketten die je nodig dreigt te hebben. Kan bij een Radical oplopen - banden zijn een Radical monopolie, bijv.
Rijden kan je natuurlijk altijd aan wennen.
Qua rijden kwestie van voorkeur: 11.500 rpm janken tegen de boxer-roffel. Aero-gewijs denk ik dat de SR3 wat verder is uitgewerkt (er zijn tunnel-modellen van, etc.)
Als je eens wil kijken, geef een seintje - ik heb voor een vergelijkbare beslissing gestaan (maar dan de SR3 tov een Norma etc.), en ben voor de SR3 gegaan.
Een SR8 doe je als geld geen kwestie is - ze klinken overigens fabuleus.
mvg
Ron
Wat wil je er mee doen - als cup racen je ding is, dan ook even kijken naar de verschillende onderdelen-pakketten die je nodig dreigt te hebben. Kan bij een Radical oplopen - banden zijn een Radical monopolie, bijv.
Rijden kan je natuurlijk altijd aan wennen.
Qua rijden kwestie van voorkeur: 11.500 rpm janken tegen de boxer-roffel. Aero-gewijs denk ik dat de SR3 wat verder is uitgewerkt (er zijn tunnel-modellen van, etc.)
Als je eens wil kijken, geef een seintje - ik heb voor een vergelijkbare beslissing gestaan (maar dan de SR3 tov een Norma etc.), en ben voor de SR3 gegaan.
Een SR8 doe je als geld geen kwestie is - ze klinken overigens fabuleus.
mvg
Ron
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Radical SR3 of de nieuwe Saker Sniper
met deze Radical heb je geen last van geluidseisen...


tis een EV
de Radical SRZero.
video>
http://vimeo.com/12787423" onclick="window.open(this.href);return false;
tis een EV

video>
http://vimeo.com/12787423" onclick="window.open(this.href);return false;
On the 12th of June the RGE team attempted to drive nearly 500 km from London to Paris with a single battery charge. This is a record for electric cars. It's an impressive achievement for a bunch of Imperial College graduates from London who worked on this project since the beginning of 2009.
The RGE team is now ready to risk the ultimate road test along the Pan-American Highway driving 26'000 km from Alaska to Argentina. The adventure starts on the 1st of July 2010 in Anchorage (Alaska)
- Youp
- Berichten: 2975
- Lid geworden op: 18 sep 2008, 18:50
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Re: Radical SR3 of de nieuwe Saker Sniper
Reken maar dat van de nieuwe Sakers de aerodynamica ook stevig onder de loep genomen is.RonV schreef:TS
Wat wil je er mee doen - als cup racen je ding is, dan ook even kijken naar de verschillende onderdelen-pakketten die je nodig dreigt te hebben. Kan bij een Radical oplopen - banden zijn een Radical monopolie, bijv.
Rijden kan je natuurlijk altijd aan wennen.
Qua rijden kwestie van voorkeur: 11.500 rpm janken tegen de boxer-roffel. Aero-gewijs denk ik dat de SR3 wat verder is uitgewerkt (er zijn tunnel-modellen van, etc.)
Als je eens wil kijken, geef een seintje - ik heb voor een vergelijkbare beslissing gestaan (maar dan de SR3 tov een Norma etc.), en ben voor de SR3 gegaan.
Een SR8 doe je als geld geen kwestie is - ze klinken overigens fabuleus.
mvg
Ron

- Youp
- Berichten: 2975
- Lid geworden op: 18 sep 2008, 18:50
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Re: Radical SR3 of de nieuwe Saker Sniper
GTRene schreef:met deze Radical heb je geen last van geluidseisen...
tis een EVde Radical SRZero.
video>
http://vimeo.com/12787423" onclick="window.open(this.href);return false;
On the 12th of June the RGE team attempted to drive nearly 500 km from London to Paris with a single battery charge. This is a record for electric cars. It's an impressive achievement for a bunch of Imperial College graduates from London who worked on this project since the beginning of 2009.
The RGE team is now ready to risk the ultimate road test along the Pan-American Highway driving 26'000 km from Alaska to Argentina. The adventure starts on the 1st of July 2010 in Anchorage (Alaska)
Koekoek!

http://www.bndestem.nl/regio/ettenleur/ ... t-niet.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Radical SR3 of de nieuwe Saker Sniper
whaha
ik zie een race komen 


- RonV
- Berichten: 95
- Lid geworden op: 26 jun 2009, 12:59
Re: Radical SR3 of de nieuwe Saker Sniper
Hey Youp,Youp schreef:Reken maar dat van de nieuwe Sakers de aerodynamica ook stevig onder de loep genomen is.RonV schreef:TS
Wat wil je er mee doen - als cup racen je ding is, dan ook even kijken naar de verschillende onderdelen-pakketten die je nodig dreigt te hebben. Kan bij een Radical oplopen - banden zijn een Radical monopolie, bijv.
Rijden kan je natuurlijk altijd aan wennen.
Qua rijden kwestie van voorkeur: 11.500 rpm janken tegen de boxer-roffel. Aero-gewijs denk ik dat de SR3 wat verder is uitgewerkt (er zijn tunnel-modellen van, etc.)
Als je eens wil kijken, geef een seintje - ik heb voor een vergelijkbare beslissing gestaan (maar dan de SR3 tov een Norma etc.), en ben voor de SR3 gegaan.
Een SR8 doe je als geld geen kwestie is - ze klinken overigens fabuleus.
mvg
Ron
Leuk om te horen - is er een model van? Wil er graag eens naar kijken.
mvg
Ron
- Youp
- Berichten: 2975
- Lid geworden op: 18 sep 2008, 18:50
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Re: Radical SR3 of de nieuwe Saker Sniper
Ik heb mij zelf niet met de aerodynamica bezig gehouden, ik ben bij Saker aan het afstuderen op homologatie. Ik weet wel dat er aan de aerodynamica stevig gerekend is, maar hoe en wat precies durf ik niet te zeggen.RonV schreef:Hey Youp,Youp schreef:Reken maar dat van de nieuwe Sakers de aerodynamica ook stevig onder de loep genomen is.RonV schreef:TS
Wat wil je er mee doen - als cup racen je ding is, dan ook even kijken naar de verschillende onderdelen-pakketten die je nodig dreigt te hebben. Kan bij een Radical oplopen - banden zijn een Radical monopolie, bijv.
Rijden kan je natuurlijk altijd aan wennen.
Qua rijden kwestie van voorkeur: 11.500 rpm janken tegen de boxer-roffel. Aero-gewijs denk ik dat de SR3 wat verder is uitgewerkt (er zijn tunnel-modellen van, etc.)
Als je eens wil kijken, geef een seintje - ik heb voor een vergelijkbare beslissing gestaan (maar dan de SR3 tov een Norma etc.), en ben voor de SR3 gegaan.
Een SR8 doe je als geld geen kwestie is - ze klinken overigens fabuleus.
mvg
Ron
Leuk om te horen - is er een model van? Wil er graag eens naar kijken.
mvg
Ron


Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 3 gasten