veuls te veul

ik kan niet kiezen

al heb ik wel wat vookeuren.
+1Michel P schreef:@Rico,
Dat sportwagen gevoel is wel een feest he, dat zij ik ook tegen Macboy toen we in de UK een rondje met de Exige reden. En gewicht is gewoon een spelbreker bij pure driving fun. Het vermoord de beleving voor een groot deel. De lage zit geeft juist weer een extra dementie.
En je stapt nu weer uit met een smile op je gezicht
Michel
Absoluut niet. Het is dat ik niet helemaal overtuigd ben van het design van de Z4 in si uitvoering, maar dat buiten beschouwing latend heb je volgens mij een van de leukste auto's van het moment. 3.0 fantastisch icm met roadster layout. Als dit het gevoel weghaalt dat ik had met de 130i (te zware neus) dan heb je volgens mij een topper.RVV schreef:De leightweight fappers zullen hun neus nog wat ophalen voor 1295 kilo,
Tov de Z4m lijkt de auto niet zo mooi in balans te zijn. Combinatie van voorkant denk ik icm spoilerwerk, sideskirts en het mooie symmetrische van de 4 uitlaten van de m. Wielen vind ik ook erg belangrijk bij de Z4 coupe.Michel P schreef:Wat ik fraai blijf vinden aan deze Z4 QP en uiteraard zijn roadsterbroer is de enorme diepe zit, ergonomisch werkelijk geweldig. Zo zit je ook in de Exige, alleen de instap is voor menig een meer een uitdaging.......waarbij het uitstappen helemaal lachen is.
@Ruben, wat spreekt je qua design niet aan in de Z4? De koplampen vind ik wat zwak in het ontwerp, maar de recht is werkelijk een plaatje IMO.
Michel
Dan krijg je zo`n verbouwd type...............................das ook niks.....................Snipe schreef:Wie weet mag 'ie nog een keer naar dokter Schumacher.
Rico zat daar nooit zo mee wanneer er een piemel te voorschijn kwam, dus zonder die sper kan hij ook wel leven.Andre schreef:3.0 liter motor is prima. Hij mist alleen sper.
Je weet het.
Het rijden met een (sportieve)auto zonder sper is als een mooi geil wijf die geen borsten heeft en wanneer je de broek van haar naar beneden trekt, je van schrik naar een piemel zit te kijken. Maw. Er klopt iets niet.
Downforce Hans schreef:Rico zat daar nooit zo mee wanneer m'n piemel te voorschijn kwam, dus zonder die sper kan hij ook wel leven.Andre schreef:3.0 liter motor is prima. Hij mist alleen sper.
Je weet het.
Het rijden met een (sportieve)auto zonder sper is als een mooi geil wijf die geen borsten heeft en wanneer je de broek van haar naar beneden trekt, je van schrik naar een piemel zit te kijken. Maw. Er klopt iets niet.
Er is een df'er die daar het volgende over te zeggen heeft: "Fuck it"Downforce Hans schreef:Rico zat daar nooit zo mee wanneer er een piemel te voorschijn kwam, dus zonder die sper kan hij ook wel leven.Andre schreef:3.0 liter motor is prima. Hij mist alleen sper.
Je weet het.
Of HelgaKnot schreef:Wel frapant dat Hans daar altijd bij betrokken is 8)
Gebruikers op dit forum: BMWDennis en 1 gast