Veel mensen hier trouwens die naar Mayrhofen gaan, ben daar zelf 11x geweest, blijft mooi

bergen sneeuw.........................Marc RS4 schreef:Heb jij bergen voor je deur dan?
En daarbij ook nog het liefst uit kunnen gaan ergens waar het wemelt van me blonde vrouwenKasteel schreef:Wil het dit jaar even anders aanpakken, wil een weekje een huisje in Noorwegen/Zweden/Finland en flink knallen door de bossen, sneeuwscooters bij de tent en haaks over bevroren plassen.
Pfoe en dan toch gewoon de piste op?Marc RS4 schreef:Ik zit nu in Solden....goeie sneeuw hierzo maar zo fukking koud......gevoelstemperatuur was vandaag -45 op de berg.
Kippenrestaurant!BMW-Vince schreef:Wij gaan met de familie half maart naar Königsleiten in Oostenrijk, gezellig met zijn 11-en heel veel lol in de sneeuw!!
Have fun! Ik moet nog een paar daagjes werken en dan kom ik ook die kant op....MartijnS schreef:Morgenavond naar Val Thorens!
Laat je me weten hoe de sneeuw daar is? Andere tips zijn ook welkom. Ben er nog nooit geweest. 8)MartijnS schreef:Morgenavond naar Val Thorens!
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 9 gasten