Hierbij reserveer ik zovast een plekkie voor aankomende trackday...... 8)

...is een regulier geziene gast op BMWE90Forum.nlRVV schreef:De koper zou wel DF gaan bezoeken, maar geen idee of het een 'forumganger' is.
daar klaagt Frank (m-bitious) ook steen en been over, over die actieradiusRVV schreef:Nou om eerlijk te zijn heb ik ook nooit op de brandstof kosten gelet, sterker nog dit is de eerste keer dat ik het uitreken.
Maar inderdaad de krappe tank/actieradius is absoluut ergenis nummer 1. Daarbij een redelijk onnauwkeurige benzinemeter met altijd als resultaat, na 30 km rijden een kwart minder op de benzinemeter. Even op en neer rijden door het land is gewoon 3 keer tanken.
En in oktober 2008, toen ik mijn 2e 130i reed.RVV schreef:Fantastisch mooie auto is het. Blijf voorlopig nog bij mijn 130i maar in de toekomst kan dit best een vervanger worden.
Bijna 5 jaar later zo'n ding in de garage staan, best weird dat ik altijd al gek op die Z4 coupe ben geweest.RVV schreef:In de praktijk word de 130i nu alleen maar door 1 persoon gebruikt .. begin nu wel met een scheef oog naar zo'n Z4 coupe te kijken. Vind De M nog te duur. Maar de 3 liter, dezelfde motor. Dus 100% top.. lijkt me voor alle dag ook een wat fijnere motor. Meer rust. en toch voldoende power.
In tegenstelling tot de 130i zit zo'n Z4 Coupe wel vol met emotie.
Aan de andere kant, voldoet de 130i ook dikke prima. Ik moet mezelf maar eens mentaal toewerken naar zo'n Z4 coupe.. Wie weet..
juist heel leukRVV schreef:Wel grappig we hadden 2 jaar geleden al eens wat mailcontact over de 130i die ik toen te koop had staan, uiteindelijk kwamen we er toen niet uit., maar met de M5 ging het allemaal vrij snel.
Zit nog even wat te spitten: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... f=13&t=408" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit schreef ik al in februari 2006
En in oktober 2008, toen ik mijn 2e 130i reed.RVV schreef:Fantastisch mooie auto is het. Blijf voorlopig nog bij mijn 130i maar in de toekomst kan dit best een vervanger worden.
Bijna 5 jaar later zo'n ding in de garage staan, best weird dat ik altijd al gek op die Z4 coupe ben geweest.RVV schreef:In de praktijk word de 130i nu alleen maar door 1 persoon gebruikt .. begin nu wel met een scheef oog naar zo'n Z4 coupe te kijken. Vind De M nog te duur. Maar de 3 liter, dezelfde motor. Dus 100% top.. lijkt me voor alle dag ook een wat fijnere motor. Meer rust. en toch voldoende power.
In tegenstelling tot de 130i zit zo'n Z4 Coupe wel vol met emotie.
Aan de andere kant, voldoet de 130i ook dikke prima. Ik moet mezelf maar eens mentaal toewerken naar zo'n Z4 coupe.. Wie weet..
Gebruikers op dit forum: beske, Bing [Bot], De fiscalist, Wimo en 1 gast