M5 is verkocht en iets nieuws
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Re: M5 is verkocht en iets nieuws
En dan??!!
- Michel P
Super keuze, Z4 coupe is voor mij een van de laatste fraaie auto's van BMW, motor is wellicht de betere keuze t.o.v. de M motor, snel genoeg, erg soepel en relatief zuinig. Verder is en blijft de coupe wat TVR trekjes hebben. Veel plezier, deze auto vind ik persoonlijk 100x begeerlijker dan de M5.
Michel
Michel
- RVV
Hans R schreef:En dan??!!
Een lotus

- GTRene
gefeliciteerd, best een mooi ding, de foto is wat donker en denk in het echt dat de velgen zo best kunnen, staat best fraai (natuurlijk kan het beter/duurder)
niet verkeerd dus...die kilo's minder merk je ook wel, leuk ff wat anders
niet verkeerd dus...die kilo's minder merk je ook wel, leuk ff wat anders

- Snipe
Dan staat de 1 M bij de dealer.Hans R schreef:En dan??!!
En verder wat Michel zegt.
- RVV
Klopt Michel, ik heb de Coupe ook altijd een mooie auto gevonden. De Z4 M was eigenlijk niet im frage omdat die gewoon veel duurder zijn, en dat wilde ik zeker niet. Karakter van de 3 liter bevalt me ook erg goed. en met 0-100 in 5,7 seconden is dit natuurlijk gewoon een vlot ding. En de 3 liter is gewoon geen dure motor om mee te rijden. Laag (relatief) brandstof verbruik en betrouwbare techniek.Michel P schreef:Super keuze, Z4 coupe is voor mij een van de laatste fraaie auto's van BMW, motor is wellicht de betere keuze t.o.v. de M motor, snel genoeg, erg soepel en relatief zuinig. Verder is en blijft de coupe wat TVR trekjes hebben. Veel plezier, deze auto vind ik persoonlijk 100x begeerlijker dan de M5.
Michel
Gewicht is volgens de papieren 1295 kilo.
qua rijden is het een kruising tussen een Mini cooper S (directe sturen) en een 130i
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Nog altijd 400 kilo te zwaar
maar je gaat de goede kant op! 

-
Mooie auto! Vind de zwarte velgen mooi staan! Zou de keus goed snappen om eerst hier nog even lekker van genieten, en in de zomer maar is kijken voor alternatief als het niet bevalt!
En dus weer gefeliciteerd
En dus weer gefeliciteerd

- GTRene
G-power heeft een winter actie voor de 3.0 een compressor set heel mooi voor maar 2.950,-euro ofzo? kreeg een mail.RVV schreef:Klopt Michel, ik heb de Coupe ook altijd een mooie auto gevonden. De Z4 M was eigenlijk niet im frage omdat die gewoon veel duurder zijn, en dat wilde ik zeker niet. Karakter van de 3 liter bevalt me ook erg goed. en met 0-100 in 5,7 seconden is dit natuurlijk gewoon een vlot ding. En de 3 liter is gewoon geen dure motor om mee te rijden. Laag (relatief) brandstof verbruik en betrouwbare techniek.Michel P schreef:Super keuze, Z4 coupe is voor mij een van de laatste fraaie auto's van BMW, motor is wellicht de betere keuze t.o.v. de M motor, snel genoeg, erg soepel en relatief zuinig. Verder is en blijft de coupe wat TVR trekjes hebben. Veel plezier, deze auto vind ik persoonlijk 100x begeerlijker dan de M5.
Michel
qua rijden is het een kruising tussen een Mini cooper S (directe sturen) en een 130i
- RVV
- Femme
Die is volgens mij voor de M54, voor een N52 zijn er voor zover ik weet geen compressorsystemen.GTRene schreef:G-power heeft een winter actie voor de 3.0 een compressor set heel mooi voor maar 2.950,-euro ofzo? kreeg een mail.
-
Kunnen ze geen V8 erin leggen?GTRene schreef:G-power heeft een winter actie voor de 3.0 een compressor set heel mooi voor maar 2.950,-euro ofzo? kreeg een mail.RVV schreef:Klopt Michel, ik heb de Coupe ook altijd een mooie auto gevonden. De Z4 M was eigenlijk niet im frage omdat die gewoon veel duurder zijn, en dat wilde ik zeker niet. Karakter van de 3 liter bevalt me ook erg goed. en met 0-100 in 5,7 seconden is dit natuurlijk gewoon een vlot ding. En de 3 liter is gewoon geen dure motor om mee te rijden. Laag (relatief) brandstof verbruik en betrouwbare techniek.Michel P schreef:Super keuze, Z4 coupe is voor mij een van de laatste fraaie auto's van BMW, motor is wellicht de betere keuze t.o.v. de M motor, snel genoeg, erg soepel en relatief zuinig. Verder is en blijft de coupe wat TVR trekjes hebben. Veel plezier, deze auto vind ik persoonlijk 100x begeerlijker dan de M5.
Michel

- Gijs Evo
Mooie wagen , en toch hebben die donkere velgen wel wat op deze auto 8)
- GTRene
Zelfs een V10 hebben ze in het aanbodRoy schreef:Kunnen ze geen V8 erin leggen?GTRene schreef:G-power heeft een winter actie voor de 3.0 een compressor set heel mooi voor maar 2.950,-euro ofzo? kreeg een mail.RVV schreef:Klopt Michel, ik heb de Coupe ook altijd een mooie auto gevonden. De Z4 M was eigenlijk niet im frage omdat die gewoon veel duurder zijn, en dat wilde ik zeker niet. Karakter van de 3 liter bevalt me ook erg goed. en met 0-100 in 5,7 seconden is dit natuurlijk gewoon een vlot ding. En de 3 liter is gewoon geen dure motor om mee te rijden. Laag (relatief) brandstof verbruik en betrouwbare techniek.

-
rico gefeliciteerd met deze mooi wagen! Velgen alleen idd een beetje niet passend zeg maar lijkt het wel...
- Petrolhead Tom
Echt een heel mooi ding! Vind de zwarte velgen juist super goed staan bij het zilver. Wel even een gruppe M luchtfilter bestellen, dan is hij af! 

- Niels
- Auto: Prius+
Mooi ding
Ik vind de 3.0's van de Z3qp en Z4qp zeer begerenswaardig. Erg snel maar niet het schreeuwerige van een M. De N52 is een fantastische motor waarbij je niets te kort komt om lekker te genieten
Hoeveel kilometers staan er op?

Hoeveel kilometers staan er op?
- Knot
Niet zo minderwaardig!RVV schreef:hahaha kappersauto is natuurlijk de roadsterOver de velgen, ik kijk het eerst even aan. CSL velgen lijkt natuurlijk über, maar voor hetzelfde geld geef ik dit ding over een half jaar een schop.
Eerst maar eens volledige optielijst/specs en fototjes van het interieur dan? Ben wel benieuwd naar het totaalplaatje eerlijk gezegd.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Het is weer eens wat anders 
Vind het eerlijk gezegd wel een grijze muis. Een wat opvallendere kleur dan het grijs had hem goed gedaan.
Maar voor het rijden maakt dat niets uit natuurlijk, veel plezier ermee

Vind het eerlijk gezegd wel een grijze muis. Een wat opvallendere kleur dan het grijs had hem goed gedaan.
Maar voor het rijden maakt dat niets uit natuurlijk, veel plezier ermee

- Tristan
Gefeliciteerd!
En een Z4 QP 3.0si is echt een hele fijne auto. Heb 3 maanden geleden eens in mogen rijden en was eigenlijk op slag verliefd. De zithouding, de motor, het geluid en directheid. Z4M is tuurlijk bruter, maar qua geld/fun gehalte scoort deze eigenlijk beter. Ik vond de auto vlot zat!
Viel Spass!
En een Z4 QP 3.0si is echt een hele fijne auto. Heb 3 maanden geleden eens in mogen rijden en was eigenlijk op slag verliefd. De zithouding, de motor, het geluid en directheid. Z4M is tuurlijk bruter, maar qua geld/fun gehalte scoort deze eigenlijk beter. Ik vond de auto vlot zat!
Viel Spass!
- Arthur
- Auto: Nr.51
Mooi ding 8)
Ik was voor die C350 in AMG uitmonstering, hier op DF, gegaan

Ik was voor die C350 in AMG uitmonstering, hier op DF, gegaan

-
Mooie BMW, en de combi zilver grijs met de zwarte velgen vind ik hem ook erg goed staan.
- RVV
Ik zal zelf ook niet snel zwarte velgen op een auto kiezen, maar toen ik deze auto zo zag staan, vond ik het ook wel wat hebben.
Ik ben benieuwd hoe de auto mij in de praktijk zal bevallen. Of dik tevreden, of het is na een paar maanden helemaal niks voor me. Is denk geen tussenweg. In het laatste geval zal die weer te koop worden gezet.
Vanochtend nog een setje 17 inch velgen met winterbanden op marktplaats gescoord, want dat lijkt me wel het minste met zo'n ding.
Qau uitrusting, standaard stoelen, zwart leer, xenon, satnav, auto airco bluetooth, en nog wat wat standaarddingetjes. Uiteraard handbak en 65000 km gelopen. Wel van een liefhebber geweest.
Ik ben benieuwd hoe de auto mij in de praktijk zal bevallen. Of dik tevreden, of het is na een paar maanden helemaal niks voor me. Is denk geen tussenweg. In het laatste geval zal die weer te koop worden gezet.
Vanochtend nog een setje 17 inch velgen met winterbanden op marktplaats gescoord, want dat lijkt me wel het minste met zo'n ding.
Qau uitrusting, standaard stoelen, zwart leer, xenon, satnav, auto airco bluetooth, en nog wat wat standaarddingetjes. Uiteraard handbak en 65000 km gelopen. Wel van een liefhebber geweest.
- Petrolhead Tom
Klinkt goed hoor! 

- Knot
Geen sportstoelen??