Netjes gezegd, ik ben voornemens van plan een E61 525i Automaat Executive te kopen, en ik zoek meer info over dit type auto en als het mogelijk is over de specifieke wagen die ik op het oog heb.
Ik heb 1 BMW-gek van dit forum al een pb-tje gestuurd met de vraag of hij mij wat kon vertellen over dit type auto, maar met dit draadje bereik ik natuurlijk een wat groter publiek

Waren er hier niet mensen die op basis van het kenteken een uitdraai konden maken van de opties waar de wagen orgineel mee geleverd is ??
En verder ben ik natuurlijk errug benieuwd naar ervaringen van mensen die er daadwerkelijk verstand van hebben.
Wat meer info over de wagen :
525i Touring Automaat Executive van 1/06 met 145k op de teller. ( te koop voor +/- 23k )
Als extra's worden de volgende zaken opgegeven, waarbij ik de standaard extra's ( zoals een airbag en een middenarmsteun

Navigatie Professional
PDC voor en achter
Xenon
18'' lichtmetaal, en vraag me niet wat voor "styling" kheb geen flauw idee.....
Bluetooth af fabriek
Verwarmbare stoelen
Regensensor
En ik heb er een DVD speler in zien zitten

Verder worden er nog veel meer zaken als opties genoemd, maar die vind ik, of minder interessant of heb ik het idee dat deze gewoon al standaard zijn op zo'n wagen..... ( zoals ECC, mistlampen voor, radio cd speler )
Wat ik NIET wil in dit draadje is :Gezeik over de prijs of km stand. ( of over deze specifieke auto )
Er zal er in Nederland echt wel ergens eentje te koop staan die, of goedkoper is, of die nieuwer is, of die een lagere KM stand heeft, of die weet ik het.......het zal allemaal wel.
Graag opbjectieve waarnemingen vanuit eigen bevindingen.....
( en als er iemand is die mij meer kan vertellen over de exacte uitrusting van deze auto op basis van kenteken, dan graag een pm )