Herinner ik me niets van ? Was het niet op een ander forum ?Fabian schreef:Hadden we hier op t forum niet een keer een topic over dit bedrijf van een blauwe Impreza die ze te koop hadden staan, waar ze mee over de Ring aan het rijden waren terwijl die in hun bedrijfsvoorraad stond, onverzekerd was, de eigenaren gearresteerd waren door de Duitse Polizei ivm doorrijden na een ongeval en vervolgens te voer te vluchten voor de Polizei, en er vervolgens foto's van die Impreza opdoken zoals hij eruit zag na een zwaar ongeval waarbij hij over de kop was geslagen?Echt zwaaaar totall los....en bij hun dus te koop stond?
Ik herinner me er kennelijk vaag iets van![]()
EN hoe langer ik erover na denk, hoe meer er boven komt drijven. Kan alleen het topic niet meer vinden
Gevonden! Moest ERG diep nadenken en even zoeken. Ander forum inderdaadRico schreef:Herinner ik me niets van ? Was het niet op een ander forum ?Fabian schreef:Hadden we hier op t forum niet een keer een topic over dit bedrijf van een blauwe Impreza die ze te koop hadden staan, waar ze mee over de Ring aan het rijden waren terwijl die in hun bedrijfsvoorraad stond, onverzekerd was, de eigenaren gearresteerd waren door de Duitse Polizei ivm doorrijden na een ongeval en vervolgens te voer te vluchten voor de Polizei, en er vervolgens foto's van die Impreza opdoken zoals hij eruit zag na een zwaar ongeval waarbij hij over de kop was geslagen?Echt zwaaaar totall los....en bij hun dus te koop stond?
EN hoe langer ik erover na denk, hoe meer er boven komt drijven. Kan alleen het topic niet meer vinden
Was zelfs voor het bestaan van DFFabian schreef:Gevonden! Moest ERG diep nadenken en even zoeken. Ander forum inderdaadRico schreef:Herinner ik me niets van ? Was het niet op een ander forum ?Fabian schreef:Hadden we hier op t forum niet een keer een topic over dit bedrijf van een blauwe Impreza die ze te koop hadden staan, waar ze mee over de Ring aan het rijden waren terwijl die in hun bedrijfsvoorraad stond, onverzekerd was, de eigenaren gearresteerd waren door de Duitse Polizei ivm doorrijden na een ongeval en vervolgens te voer te vluchten voor de Polizei, en er vervolgens foto's van die Impreza opdoken zoals hij eruit zag na een zwaar ongeval waarbij hij over de kop was geslagen?Echt zwaaaar totall los....en bij hun dus te koop stond?
![]()
http://www.nurburgring.nl/forum/viewtop ... f=2&t=2096" onclick="window.open(this.href);return false;
]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten