Maar houd ons niet langer in spanning..................vertel................

Verrek, ik wist dat ik wat vergeten wasSnipe schreef:Wat geinig, voor de zesde keer een 130i gekocht
Ahmed schreef:Hmmm je riep gelijk VW.... Golf GTI/R ?
Voordat je er van kan geniet is de Golf al gestolen.... :morecoffee:Erik K. schreef:Ahmed schreef:Hmmm je riep gelijk VW.... Golf GTI/R ?
Das niet te hopen, DF gehalte is laag en bovendien schijnt de R behoorlijk tegen te vallen.
Yeah rightErik K. schreef:Ahmed schreef:Hmmm je riep gelijk VW.... Golf GTI/R ?
Das niet te hopen, DF gehalte is laag en bovendien schijnt de R behoorlijk tegen te vallen.
Z4 3.0RVV schreef:eumh nee geen VW Golf GTI of R. nouja nog een tipje, er zit geen turbo of compressor op. En natuurlijk RWD
Zoveel sneller blijkt de R namelijk niet te zijn t.o.v. de GTI en Rico wil DF/RWDAhmed schreef:Yeah rightErik K. schreef:Ahmed schreef:Hmmm je riep gelijk VW.... Golf GTI/R ?
Dat wil nog steeds niet zeggen, dat je geen DF kan hebben met de GTI/RErik K. schreef:Zoveel sneller blijkt de R namelijk niet te zijn t.o.v. de GTI en Rico wil DF/RWDAhmed schreef:Erik K. schreef:Yeah right
Lol. Toch nog op het verkeerde been!Robin Hartog schreef:Ik dacht gelijk al aan een cabrio, maar wist niet echt welke. Gefeli Rico!
markk schreef:Mooi, mooi, mooi, een roadster dus van het Beierse merk. Gefeliciteerd.
Sinds ik Rico ken, zo'n 10 jaar geleden toen m'n BoxsterS nog fonkelnieuw was, heeft ie het er al over. Gelukkig heeft de midlife crisis nu echt toegeslagen ...
(en zal je tot de conclusie komen dat je het VEEL eerder had moeten doen
Mark.
Gebruikers op dit forum: beske, De fiscalist, Ralph Wolf, Semrush [Bot] en 5 gasten