Grtz hanz205

Ik rij tenminste met mijn gti, kan jij van je sti niet zeggen, kokosmakroonpartyondude schreef:sjonnie
Ben ook erg blij met de witte. 2 jr geleden gekocht van de 1e eigenaar die hem altijd bij de dealer had laten onderhouden :o Hij ligt nu redelijk uit elkaar want wil hem helemaal perfect hebben. Voorjaar een respray en dan weer in elkaar met vele nieuwe parts.Downforce Hans schreef:Die witte is ook een mooie.
Toen ze net uit waren heb ik een witte gekocht en zou ook eigenlijk Wel weer een nette witte willen hebben.
Ondanks dat hij nog standaard is vind ik hem nog steeds erg grappig rijden en rij er nog steeds met veel plezier in.
Alleen het wat zware sturen vind ik wat minder.
Maar je hebt echt geen 500 pk nodig om fun met een auto te hebben( al helpt het wel)
daarom rijd ik ook veel met de sdiDownforce Hans schreef:Ik rij tenminste met mijn gti, kan jij van je sti niet zeggen, kokosmakroonpartyondude schreef:sjonnie
Zoooooo, das leuk zeg, rijden met een sdi, maar dat is nog steeds niet rijden met een sti.......,peentjepartyondude schreef:daarom rijd ik ook veel met de sdiDownforce Hans schreef:Ik rij tenminste met mijn gti, kan jij van je sti niet zeggen, kokosmakroonpartyondude schreef:sjonnie
Dat wordt dan thuis raken in het wereldje van de 205 GTiDownforce Hans schreef:Dat geld heb ik er wel voor over, maar ben niet bekend in de gti wereld.
Ik zou niet weten wie en waar ik het zou kunnen laten doen en wat voor een stuurbekrachtiging kan er probleemloos op.
Ik reed al in een gti toen jij nog op je driewieler rondjes reedRobertdj schreef:WAT?! Hans rijdt Peugeot Gti m'n wereld staat op z'n kop
ehhh je gaat MOGELIJK twee keer op vakantie, dus????partyondude schreef:ik kies zo m'n momenten![]()
ga volgend jaar mogelijk 2x op vakantie, dus
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten