C-klasse nu al een succes?
-
C-klasse nu al een succes?
Gisteravond even bij een vriend van me op visite. Lied hij me boekjes/folders zien van de nieuwe Benz. En de koopovereenkomst, wat een gek. Auto is nog niet in de showroom en hij heeft m al besteld. Volgens de verkoper zal dit een reuze succes worden, zij hebben tot nu toe al over de 100 orders binnen. Terwijl de importeur maar 2 showmodellen voor hun hebben (Centraal Benz, totaal 5 vestigingen). Dus de auto's moeten heen en weer voorlopig als ze binnenkomen.
Zij verwachten ook met AutoRai alleen maar zitten te schrijven.
Deze week besteld, levertijd is in aug. Halleluja.....
Ik vind het maar niks, vooral de AvantGarde, met een neus lijkt wel uit de jaren 80...
http://www.mercedescentraal.nl/web/show/id=945558
Zij verwachten ook met AutoRai alleen maar zitten te schrijven.
Deze week besteld, levertijd is in aug. Halleluja.....
Ik vind het maar niks, vooral de AvantGarde, met een neus lijkt wel uit de jaren 80...
http://www.mercedescentraal.nl/web/show/id=945558
-
- Kasteel
In de uitvoering die je veel ziet, vind ik het een hardstikke mooie auto, maar ws zit daar voor 20k aan opties op (amg-optisch pakket ed).
Voorbeeld is die foto waar die witte en die beige kleur op staan, die beige is vrij std en vind ik 3 keer niet, die witte daarintegen vind ik dan weer zeeeeeer geslaagd.
Voorbeeld is die foto waar die witte en die beige kleur op staan, die beige is vrij std en vind ik 3 keer niet, die witte daarintegen vind ik dan weer zeeeeeer geslaagd.
- Ahmed
- Kasteel
Het amg-styling pakket valt me nog reuze mee in kosten, zou het een grote aanrader vinden. Toch vrees ik dat 99% zonder van de band zal rollenKasteel schreef:In de uitvoering die je veel ziet, vind ik het een hardstikke mooie auto, maar ws zit daar voor 20k aan opties op (amg-optisch pakket ed).

- Sander S.
- Dennis Cavallino
Nadeel van Benzen is dat de grill/neus altijd 5 cm te hoog zit voor mijn gevoel. Toornt uit boven de koplampen. Ik vind dat nooit echt mooi, maar deze C klasse is wel heel strak zeg. De jaren '80 SEC neus is wel heel typisch. Niet mooi, maar wel frapant dat ze daar opeens op terugvallen. Want het was altijd heel fout als die neus op een 190 E zat. 

- Macboy
SUBLIEME AUTO !!
Kan niets anders verzinnen. Echt een superding moet dat worden in het eggie. Interieur ook niet helemaal mijn smaak met die roosters, maar zal ook wel meevallen. Vind verschil met andere te klein, maar goed.
Denk overall een prachtbak. Heb een foto gezien in AMS tov de huidige 3-serie brrrrrrr dan ziet die er bijna niet meer uit man
Wordt echt een verkoopsucces, daar durf ik mijn handen wel voor in het vuur te steken !
Kan niets anders verzinnen. Echt een superding moet dat worden in het eggie. Interieur ook niet helemaal mijn smaak met die roosters, maar zal ook wel meevallen. Vind verschil met andere te klein, maar goed.
Denk overall een prachtbak. Heb een foto gezien in AMS tov de huidige 3-serie brrrrrrr dan ziet die er bijna niet meer uit man

Wordt echt een verkoopsucces, daar durf ik mijn handen wel voor in het vuur te steken !
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Er is ook niet veel voor nodig om de huidige 3 serie te laten verbleken...................vul daar de 1 serie ook maar aan........................WTF.............................heel BMW.....................Macboy schreef:SUBLIEME AUTO !!

- Maikel de bruyn