BMW 1 Serie M Coupé
-
Robin
- Berichten: 56227
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: 1 ///M Coupé
Skitterend inderdaad, ook in zwart!
Maar waar ik dan hier niemand over hoor: Die 4 uitlaten.
Maar waar ik dan hier niemand over hoor: Die 4 uitlaten.
-
Andre
- Berichten: 11444
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: 1 ///M Coupé
roken met die achterbanden:)
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: 1 ///M Coupé
?? are you serious or...zie vorige paginaRobin schreef:Skitterend inderdaad, ook in zwart!
Maar waar ik dan hier niemand over hoor: Die 4 uitlaten.
-
OnlineKoenM
- Berichten: 1837
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 14:58
- Locatie: Amsterdam
Re: 1 ///M Coupé
Waar vinden jullie die foto's op wallpaper formaat?
-
Robin
- Berichten: 56227
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: 1 ///M Coupé
GTRene schreef:?? are you serious or...zie vorige paginaRobin schreef:Skitterend inderdaad, ook in zwart!
Maar waar ik dan hier niemand over hoor: Die 4 uitlaten.
- Tristan
- Berichten: 13441
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: 1 ///M Coupé
Wit is wel gaaf maar zwart is zo lekker incognito, en de wielkasten komen er iets beter uit.Andre schreef:wit of zwart
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: 1 ///M Coupé
voor mij zwart...Andre schreef:wit of zwart
al valt bij wit, de accenten meer op...
samen met dat interieur op de foto's ook mooi natuurlijk.
toch kies ik voor zwart als ik het voor het kiezen had....denk ik
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: 1 ///M Coupé
Als je nu bestelt heb je nog wel even om dat te bedenken toch?Andre schreef:wit of zwart
Zwart lijkt me overigens mooier.
-
Robin
- Berichten: 56227
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: 1 ///M Coupé
Once you go black you never go back. 
-
Andre
- Berichten: 11444
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: 1 ///M Coupé
lol popma jij bedoeld een dikke zwarte stoei poes denk:)
-
Robin
- Berichten: 56227
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: 1 ///M Coupé
Nee joh geef mij maar 'n zweedse 
met 'n dikke vulv...volvo
met 'n dikke vulv...volvo
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: 1 ///M Coupé
Lijkt me duidelijk toch welke kleur, inclusief striping aub

Daarbij moet ik wel opmerken dat het jammer is als er maar 3 kleuren komen. De 1M coupe sméékt gewoon om een mooi Ferrari rode lak of dat gave blauw zoals van Ferdi's ACSCISI 135i !
Bij een zwarte buitenkant (ook zeker porno!) komen de losse delen iets minder goed uit de verf. Maar aan de andere kant, de zwarte 135i waar we toen mee reden was echt wel een vette bak. Ik zou dan voor zwart gaan met rood leer interieur (wat weer niet kan af-fabriek, maar goed).
Daarbij moet ik wel opmerken dat het jammer is als er maar 3 kleuren komen. De 1M coupe sméékt gewoon om een mooi Ferrari rode lak of dat gave blauw zoals van Ferdi's ACSCISI 135i !
Bij een zwarte buitenkant (ook zeker porno!) komen de losse delen iets minder goed uit de verf. Maar aan de andere kant, de zwarte 135i waar we toen mee reden was echt wel een vette bak. Ik zou dan voor zwart gaan met rood leer interieur (wat weer niet kan af-fabriek, maar goed).
- jaydee
- Berichten: 784
- Lid geworden op: 21 sep 2007, 11:42
- Locatie: Zeewolde
Re: 1 ///M Coupé
Chris Harris heeft voor de huidige EVO in die met die krulletjes op de zijkant gereden. Die schrijft dat er een complete E90 M3-achteras onder zit...Tristan schreef:Mark, hij heeft een sperdiff van een M3 :!:markk schreef:Prima auto. Ziet er leuk / mooi uit. Zowel buitenkant als binnenkant. Zal ook ongetwijfeld prima rijden.
Maar full-M-waardig. Hmmm, noop zonder atmo blok en M-sperdiff vind ik van niet. Maar goed tijden veranderen..
Mark.
-
Andre
- Berichten: 11444
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: 1 ///M Coupé
http://www.telegraaf.nl/autovisie/autov ... tml?p=24,1" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat zou toch absurd zijn.
Productie omhoog. Die duitsers moeten sneller die boel inelkaar schroeven.

Dat zou toch absurd zijn.
Productie omhoog. Die duitsers moeten sneller die boel inelkaar schroeven.
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: 1 ///M Coupé
Lol - 58 pagina's droogneuken op een auto die er nog niet is en dan is 'ie uitverkocht voordat ook maar iemand hier er een heeft kunnen bestellen.
*wuift naar Ferdi*
*wuift naar Ferdi*
-
Andre
- Berichten: 11444
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: 1 ///M Coupé
Ach de nieuwe X3 is ook mondjes maat te krijgen. Over 2 maanden kan je ze ruimschoots krijgen.
- Leen
- Berichten: 1220
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 17:06
- Locatie: Katwijk aan Zee
Re: 1 ///M Coupé
haha , straks op marktplaats voor 5000 boven de kostprijs . speculeren op een uitverkochte 1 serie , het moet niet gekker worden....
- Martijn_bmw
- Berichten: 29040
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: 1 ///M Coupé
+1 dat maakt de E30 M3 ook zo ongelooflijk mooi, deze 1 ///M coupe dus ookTristan schreef:Ben verkocht, helemaal in zwart (onverwachts). Ik ben erg liefhebber van uitgeklopte wielkasten zoals in de 80's en dit doet me er weer helemaal aan denken.
- romo
- Berichten: 27164
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: 1 ///M Coupé
Zwart kan wel, maar haalt ook de lijnen er uit.............ergo die gaten en kieren..................
Dat oranje vind ik best wel lekker eigenlijk..................
Dat oranje vind ik best wel lekker eigenlijk..................
- romo
- Berichten: 27164
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: 1 ///M Coupé
Black magic wo.................egh ///Monster.................Robin schreef:Once you go black you never go back.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: 1 ///M Coupé
Geweldige marketingstunt van BMW
De enige fappers die voor een 1M in de markt zijn zitten op DF.
Ik zeg of een HOAX of BMW Nederland is helemaal vergeten om een paar van die dingen als pre order te plaatsen. Zwaait naar BMW Nederland
Ik zeg of een HOAX of BMW Nederland is helemaal vergeten om een paar van die dingen als pre order te plaatsen. Zwaait naar BMW Nederland
- romo
- Berichten: 27164
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: 1 ///M Coupé
Eerst zien en dan geloven idd.....................
- romo
- Berichten: 27164
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: 1 ///M Coupé
1M Highlights
BODY/SUSPENSION:
High strength steel unibody with widened fenders and track
Metal roof panel (saves 35lbs over 1-series with moonroof)
Aluminum suspension from E90/E92 M3. Virtually all of the front-end components are aluminum; virtually every detail on the five-arm rear axle is made of aluminum
Weight balance of 51.7% front 48.3% rear
Weighs in at 1,495kg DIN (3,296 lbs, preliminary)
BRAKES/WHEELS:
Brakes from M3 featuring internally-vented, cross drilled cast icon discs – 14.2 inch front, 13.8 inch rear. Each disc is connected to a floating aluminum hub by cast-in stainless-steel pins which reduces the thermal loads on the discs, thus increasing their performance and service life.
Dash display brake wear indicator monitors condition of the brake linings.
M3 Competition / M3 GTS competition wheels – 19x9” with 245/35/19 tires front and 19x10” w/ 265/35/19 tires rear
Rack-and-pinion steering with hydralic power steering (Servotronic)
ENGINE/TRANSMISSION:
Free revving twin-turbocharged, all aluminum, 3.0L inline 6 cylinder engine, with direct injection
335hp @ 5900rpm
332lb-ft torque from 1500-4500rpm (with +37lb-ft overboost)
7,000 rpm redline
4.7 second 0-60mph / 4.9 second 0-100kmh
13.2 second quarter mile
155mph top speed
M Drive button actives razor sharp throttle response program
6-speed manual transmission with dry sump cooling system and 3.15:1 final drive ratio, with M gearshift knob
Upgraded flywheel for use with high torque
M DIFFERENTIAL / TRACTION CONTROL:
Variable M differential lock for optimum rear wheel drive traction
DSC traction control
MDM (M Dynamic Mode) mode allows less intervention from DSC system for more oversteer and maximum performance
AERODYNAMICS: AIR CURTAINS
Air curtains, used here for the first time in a BMW production vehicle, improve air flow around the wheel arches with the benefit of significantly reduced turbulence. This innovative aerodynamic feature consists of openings in the outer section of the lower front fascia that route high-pressure air through ducts at each front corner. The ducts are approximately 10 x 3 centimeters wide and are designed to channel air to openings at the front of each wheel arch, where it is discharged through a very narrow opening at high speed. The escaping air stream covers the side of the front wheels like a curtain, thereby reducing aerodynamically unfavorable turbulence around the rotating wheels. (Technology stems from BMW Vision Efficientdynamics).
BODY/SUSPENSION:
High strength steel unibody with widened fenders and track
Metal roof panel (saves 35lbs over 1-series with moonroof)
Aluminum suspension from E90/E92 M3. Virtually all of the front-end components are aluminum; virtually every detail on the five-arm rear axle is made of aluminum
Weight balance of 51.7% front 48.3% rear
Weighs in at 1,495kg DIN (3,296 lbs, preliminary)
BRAKES/WHEELS:
Brakes from M3 featuring internally-vented, cross drilled cast icon discs – 14.2 inch front, 13.8 inch rear. Each disc is connected to a floating aluminum hub by cast-in stainless-steel pins which reduces the thermal loads on the discs, thus increasing their performance and service life.
Dash display brake wear indicator monitors condition of the brake linings.
M3 Competition / M3 GTS competition wheels – 19x9” with 245/35/19 tires front and 19x10” w/ 265/35/19 tires rear
Rack-and-pinion steering with hydralic power steering (Servotronic)
ENGINE/TRANSMISSION:
Free revving twin-turbocharged, all aluminum, 3.0L inline 6 cylinder engine, with direct injection
335hp @ 5900rpm
332lb-ft torque from 1500-4500rpm (with +37lb-ft overboost)
7,000 rpm redline
4.7 second 0-60mph / 4.9 second 0-100kmh
13.2 second quarter mile
155mph top speed
M Drive button actives razor sharp throttle response program
6-speed manual transmission with dry sump cooling system and 3.15:1 final drive ratio, with M gearshift knob
Upgraded flywheel for use with high torque
M DIFFERENTIAL / TRACTION CONTROL:
Variable M differential lock for optimum rear wheel drive traction
DSC traction control
MDM (M Dynamic Mode) mode allows less intervention from DSC system for more oversteer and maximum performance
AERODYNAMICS: AIR CURTAINS
Air curtains, used here for the first time in a BMW production vehicle, improve air flow around the wheel arches with the benefit of significantly reduced turbulence. This innovative aerodynamic feature consists of openings in the outer section of the lower front fascia that route high-pressure air through ducts at each front corner. The ducts are approximately 10 x 3 centimeters wide and are designed to channel air to openings at the front of each wheel arch, where it is discharged through a very narrow opening at high speed. The escaping air stream covers the side of the front wheels like a curtain, thereby reducing aerodynamically unfavorable turbulence around the rotating wheels. (Technology stems from BMW Vision Efficientdynamics).
- dvh
- Berichten: 17197
- Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29
Re: 1 ///M Coupé
Paar jaar terug, het E60 tijdperk, riep iedereen dat BMW gek geworden was qua styling.. sloeg nergens op... traditie design overboord , ect.
Ik vond het wel meevallen, sterker nog, ik bleef de auto's mooi vinden en toch typisch bmw.
Tegenwoordig weet ik het niet meer.
De nieuwe 5 vind ik persoonlijk tegenvallen. Nette auto, maar geen mooie bmw.
Hetzelfde vind ik van de 1 .. hip autotje, maar als ik dan deze 1m zie... damn.. wat een lelijk gedrocht.
Leuk als je 18 bent en wil patsen met wat dikke overdreven spoilers, maar meer dan dat is het niet.
Hellaas pindakaas. Nog een paar jaar op deze manier en ik ben genezen van mijn bmw voorkeur liefde.
Serieus.
Neem nou een E46 M3, en zet daarnaast al het nieuwe van bmw... Point made.
Ik vond het wel meevallen, sterker nog, ik bleef de auto's mooi vinden en toch typisch bmw.
Tegenwoordig weet ik het niet meer.
De nieuwe 5 vind ik persoonlijk tegenvallen. Nette auto, maar geen mooie bmw.
Hetzelfde vind ik van de 1 .. hip autotje, maar als ik dan deze 1m zie... damn.. wat een lelijk gedrocht.
Leuk als je 18 bent en wil patsen met wat dikke overdreven spoilers, maar meer dan dat is het niet.
Hellaas pindakaas. Nog een paar jaar op deze manier en ik ben genezen van mijn bmw voorkeur liefde.
Serieus.
Neem nou een E46 M3, en zet daarnaast al het nieuwe van bmw... Point made.
