Reed Tom944 niet met die Veyron?? (of is dat tom v???)
Hoe dan ook heb gisteren wel even lekker kunnen rijden met diversen leden van hier, was weer gezellig.
Zal er zo ook weer eens achter kruipen

grt
Roeland
Robertdj schreef:Hmm, wordt tijd om het diff van de volvo vast te zetten...
Gister weer grappig, Peter-Paul die telkens een vriendelijk beukje gaf om te laten weten dat hij er wasRoeland die niets boven de 50pk op de weg kon houden. Tom z'n vriendin in de Focus. En wie was het ook alweer die in de Elise achter me zat te driften?
Tokyo was ik niet bij maar heb zelf nog wel rond gereden in een Veyron inderdaad, ik ben online Tom944.EmielS60 schreef:Jammer dat er gisteravond iemand (een Brit?) tussenzat die je opwachtte om je vervolgens met een snelheidsverschil van 200 van de baan af te bonjouren. Op Tokyo R246 was dat met Tom V achter me met de R32, leek op een leuk treintje met 3 generaties aan GTR'ren. Aan de andere kant was er ook 1 die keurig rondreed met een Veyron.
Tom 944 ben ik dus inderdaad.roeland205 schreef:Klopt was een britt ik reed even rustig een rondje en werd toen even getorpedeert op dat smalle stuk met die vangrails.
Reed Tom944 niet met die Veyron?? (of is dat tom v???)
Hoe dan ook heb gisteren wel even lekker kunnen rijden met diversen leden van hier, was weer gezellig.
Zal er zo ook weer eens achter kruipenbah verslavend hahaha
grt
Roeland
Hahaha ze reed idd als een bezopen bejaarde over de baan. Ze had wel lol, daar gaat het omTom V schreef:Robertdj schreef:Hmm, wordt tijd om het diff van de volvo vast te zetten...
Gister weer grappig, Peter-Paul die telkens een vriendelijk beukje gaf om te laten weten dat hij er wasRoeland die niets boven de 50pk op de weg kon houden. Tom z'n vriendin in de Focus. En wie was het ook alweer die in de Elise achter me zat te driften?
Volgens mij was dat PP zijn vriendin in een Mini, zat zelf inderdaad even in een focus.
Je kunt altijd uit de 'standaard' auto's kiezen. Van een Prius tot een Zonda.Nutkees schreef:Goed, heb nu ook een set gekocht, dus eens kijken of ik ook een beetje kan rijden. Zal voor mij de eerst keer worden dat ik uberhaupt Grand Turismo ga spelen, dus ik ben benieuwd!
Kees = nutkees
Kan ik als ik ga joinen ook altijd rijden of moet ik dan eerst auto's vrijspelen /winnen??
Ik lees je bericht nu pas. Gisteren heb ik deelgenomen in de room die door Robert(RabsterDJ)) gehost werd.Michel P schreef:na de update krijg ik de volgende melding:
De priveruimte kan niet worden gebruikt in verband met verouderde ruimte-informatie of vergelijkbare reden.
Deze ruimte kan worden gebruikt als de hos, indobesar de ruimte-instellingen reset.
Dus ff resetten die handel!!
Michel
Ik had wel verwacht dat jij met die witte RX-7 mooi sideways zou gaan, naast mijn AE86 Shigueno.Nutkees schreef:gaan we zeker vaker doen, maar nog best lastig met een controller vind ik persoonlijk. Snel even wat circuits leren kennen zodat ik wat beter mee kan komen straks!
Een CSL leek ook te veel power te hebben....Robertdj schreef:Het was weer mooi gister!
Samen met Macboy in de RGT's, samen met Mark Nauta in de BTR en CTR. Jammer dat m'n CTR te overpowered is nu, totaal niet meer normaal in te rijden. Zit nog steeds te wachten op een BTR op m'n 911 verzameling compleet te maken, was leuk om Mark met dat ding te zien spelen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten