Verzekeraar gezocht voor NSX
-
Verzekeraar gezocht voor NSX
Zoek verzekeraar die mijn NSX welke voorzien is van origineel Honda alarm (gelijk aan Klasse 2) voor normale premie kan verzekeren.
(bijv als semi klassieker)
Tips voor verzekeraars die de NSX voor een normale premie vol-casco kunnen verzekeren en het OE Honda alarm voldoende vinden worden op prijs gesteld
Info over de NSX mogelijk van belang voor verzekeraars:
Taxatiewaarde 60K
Minder dan 12K Km per jaar (vermoedelijk heb ik ook aan minder dan 7,5K Km al genoeg), bijna altijd gestald in beveiligde garage aan huis
(bijv als semi klassieker)
Tips voor verzekeraars die de NSX voor een normale premie vol-casco kunnen verzekeren en het OE Honda alarm voldoende vinden worden op prijs gesteld
Info over de NSX mogelijk van belang voor verzekeraars:
Taxatiewaarde 60K
Minder dan 12K Km per jaar (vermoedelijk heb ik ook aan minder dan 7,5K Km al genoeg), bijna altijd gestald in beveiligde garage aan huis
- HJ2
Re: Verzekeraar gezocht voor NSX
Ik heb mijn Lotus M100 verzekerd bij Fortis, een soort young-timer verzekering.
Dit was de enige die wilde verzekeren zonder alarm, en blijkt achteraf ook nog eens 50% goedkoper dan Nationale Nederlanden. 600,- vol casco. + Onbegrensd km's, + in de avond achter slot en grendel
Dagwaarde van de lotus is (behalve emotioneel dan) overigens geen 60K
Als het interessant is, zal ik even in de papieren duiken.
Voor een NSX (mijn volgende auto) wil ik dat nog wel doen
Dit was de enige die wilde verzekeren zonder alarm, en blijkt achteraf ook nog eens 50% goedkoper dan Nationale Nederlanden. 600,- vol casco. + Onbegrensd km's, + in de avond achter slot en grendel
Dagwaarde van de lotus is (behalve emotioneel dan) overigens geen 60K
Als het interessant is, zal ik even in de papieren duiken.
Voor een NSX (mijn volgende auto) wil ik dat nog wel doen

- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Bel onderstaande maar eens:
AABnet werd me aanbevolen op dit forum en gaf een prima offerte voor mijn M3.
WA ca 90 Euro en Casco 2% van de taxatiewaarde bij 225 E eigen risico (max 7500km/jr)
M.L. Jonkers (Martin)
Arnhems Assurantie Bedrijf B.V.
Tel. 026-3630000
Fax. 026-3641414
e. mjonkers@aabnet.nl
AABnet werd me aanbevolen op dit forum en gaf een prima offerte voor mijn M3.
WA ca 90 Euro en Casco 2% van de taxatiewaarde bij 225 E eigen risico (max 7500km/jr)
M.L. Jonkers (Martin)
Arnhems Assurantie Bedrijf B.V.
Tel. 026-3630000
Fax. 026-3641414
e. mjonkers@aabnet.nl
- Linc (Bas)
Ik heb mijn westfield hier verzekerd:
http://www.abcassurantien.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.abcassurantien.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- jaydee
Joost Kam van Advies Verzekerd weet tot nog toe steeds een goede verzekeraar voor mijn auto's te vinden. Hij is goed bekend met (semi-)klassiekers.
- Tom van H.
+1, ben ook een zeer tevreden klant bij hem! (met zowel klassiekers, racers en daily)jaydee schreef:Joost Kam van Advies Verzekerd weet tot nog toe steeds een goede verzekeraar voor mijn auto's te vinden. Hij is goed bekend met (semi-)klassiekers.
- Joy
Vandaag toevallig mijn polis voor 2011 ontvangen. Met 11 schadevrije jaren zit ik aan het plafond van 70% bonus-malus. Per maand € 71,- allrisk voor de M3. Is dat een beetje fatsoenlijk kwa premie ? Onlangs nog even op Independer gekeken, en daar komen nog een hoop goedkopere alternatieven langs. Maar ja doe je daar goed aan ? Schadebedrijf is dan bijv. niet zelf te kiezen.
- stradale
Kijk ook even naar Inshared. Ik was daar supergoedkoop uit en de voorwaarden zijn ook goed.
Ik weet niet of die actie nog loopt, maar als je een NS-abonnement hebt scheelt dat het eerste jaar 50% van de basispremie. Een voordeelurenkaart geldt ook als een dergelijk abonnement en die haal je voor €55. Dat scheelde mij zo'n 12x €30... Na het eerste jaar betaal ik zo'n €70 per maand voor mijn Z4 3.0i. All risk verzekerd met alle andere opties (inzittenden, rechtsbijstand etc) erbij.
Ik weet niet of die actie nog loopt, maar als je een NS-abonnement hebt scheelt dat het eerste jaar 50% van de basispremie. Een voordeelurenkaart geldt ook als een dergelijk abonnement en die haal je voor €55. Dat scheelde mij zo'n 12x €30... Na het eerste jaar betaal ik zo'n €70 per maand voor mijn Z4 3.0i. All risk verzekerd met alle andere opties (inzittenden, rechtsbijstand etc) erbij.
- HJ2
NS? ....
BROEHA!
(gesundheit)
BROEHA!
(gesundheit)

- stradale
Gezondheid!
Ik ben zelf ook allergisch voor openbaar vervoer, maar als het mij zo veel voordeel oplevert bij mijn autoverzekering ben ik best bereid zo'n kaart aan te schaffen.

Ik ben zelf ook allergisch voor openbaar vervoer, maar als het mij zo veel voordeel oplevert bij mijn autoverzekering ben ik best bereid zo'n kaart aan te schaffen.