Ik weet niet welke sportauto s auto s er volgende week in zitten maar als die ook leuk zijn dan wil ik de jaquar en de amv8 niet meer. Dan wil ik die.

And Jeremy, Richard and James try to decide on the best small coupe by taking the latest offerings from Audi, Mazda and Alfa Romeo to two of their natural habitats – a design museum and a golf course.
Ja, vond de crash ook weinig spectaculair. Hij heeft tering veel geluk gehad dat de auto niet is gaan rollen. Dan had ie het vast niet na verteld. Krijg steeds sterker de indruk dat ze al in een vroeg stadium hebben afgesproken de crash publicitair maximaal te willen gaan uitbuiten. En er niet meer over praten zoals Hammond zelf wil? Iets zegt me dat we in iedere aflevering wel een opmerking richting hem over die crash krijgen.Hans Disco schreef:De crash zag er nog relatief 'rustig' uit vond ik.
Verder een matige aflevering, dat gezeur met die weg hoeft voor mij niet.
Afgezien van de goede tijd van de TT zie ik de onderlinge tijden zo dicht bij elkaar liggen dat ik niet kan concluderen wat nou de beste auto is? verschillen zijn maar een wimperslag.Rebel schreef:Ik zie nu pas de 130 staan in het lijstje...........denk dat de Stig die dag diaree had gekregen toen hij de doorgezakte "einszer" in het echt zag......
350 Z ...Focus RS...VW R32...
Eens, die 3 auto's deden mij niets, liever een Z4 3.0 coupe!Dennis Cavallino schreef:Zo'n Veyron is leuk om 1 keer meegemaakt te hebben, maar als je dan toch bij VAG moet shoppen dan koop je een Golf GTI, daar kun je op basis van 365 dagen per jaar meer lol mee beleven denk ik.
Vergeet die Audi TT. Die opties zijn veels te duur man!![]()
Mazda RX8 is nog in productie? Flop van de eeuw wat mij betreft.![]()
Brera is Alfa Romeo naam niet waardig. Proporties van die auto kloppen niet, maar er zitten leuke details aan, die je ook op de andere Alfa modellen ziet, incl alle negatieve zaken (onderstel is niet spannend!).
Van het rijtje auto's dat ze hebben gekozen vind ik er geen één mooi. Ook de Veyron niet. Geen van de auto's in deze aflevering zou ik kopen. Ook niet de Lexus GS hybride. Terwijl ik dat een prachtige auto vind en technisch interessant. Het onderstel vind ik bagger voor de normale ritten. Te stug, niet comfortabel genoeg.
Het coupé gedeelte duurde wel erg lang, want ik vind dat er weinig auto's zijn om over te praten na deze aflevering. Hugh Grant had wel goed geoefend. Goede grappen en teksten. Mooie jump op het eind. Zag er gaver uit dan de onderstuurde TT die dezelfde jump probeerde te maken. Wat gaan die auto's kut de hoek om zeg. Een auto die sportief wordt bereden heeft gewoon RWD nodig, of 4wd met een rwd bias. Niets anders!!
Tot zover mijn analyse van deze aflevering.
Rico v Velzen schreef: Afgezien van de goede tijd van de TT zie ik de onderlinge tijden zo dicht bij elkaar liggen dat ik niet kan concluderen wat nou de beste auto is? verschillen zijn maar een wimperslag.
Hij maakte met de RX8 ook niet echt een fraai rondje........ de RX8 is natuurlijk 100% meer sportwagen dan die twee FWD's. Een ding moet ik toegeven, de TT was de minst lelijke van het stel. De Alfa is echt een karikatuur die aangeeft dat Alfa de weg volledig kwijt isRebel schreef:Rico v Velzen schreef: Afgezien van de goede tijd van de TT zie ik de onderlinge tijden zo dicht bij elkaar liggen dat ik niet kan concluderen wat nou de beste auto is? verschillen zijn maar een wimperslag.
Dankje Rico, dit geef inderdaad aan hoeveel beter de nieuwe TT is geworden![]()
Iedereen zat vol spanning te wachten hoe hij onderuit zou gaan, maar ik denk dat bewezen is dat hij niet slecht is.
Een en ander was ook te merken hoe ze de spanning creerde met de tijd van the stig, t.o.z van de rest. Viel dat ff tegen dat die RX-8 niet sneller was
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 3 gasten