Gran Turismo 5

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Plaats reactie
VLA

Re: Gran Turismo 5

Bericht door VLA » 07 dec 2010, 18:31

Macboy schreef:Ik vroeg me al af waar die B-spec mode voor was, maar je kunt daar dus niet zelf rijden maar moet iemand laten rijden en dan verdien je dus ook geld ? Das wel vet dan.
Ja ik laat die bspec coureur lekker voor mij rijden als ik andere dingen te doen heb, op die manier verdien je toch geld en wagens. Is kwestie van aanzetten en weglopen, coachen hoeft niet zolang je hem maar een veel dikkere wagen geeft als de rest. Mijne is nu al iets van level 17 ofzo, en wint alle races met dikke voorsprong.

Hunter

Bericht door Hunter » 07 dec 2010, 18:58

lol. Hier staat hij nu ook aan. Mijn rijdt met een Ferrari 458 tegen Cooper sjes... :hmmm:
Lig nu 40 seconde voor :mrgreen:

Edit: whahaha... Zet in de voorlaatste ronde een Alto op 1 ronde met de 458! :banaan:

roeland205

Bericht door roeland205 » 07 dec 2010, 19:10

eyyy dat ga ik zo ook maar ff doen hahahaha

grt

Hunter

Bericht door Hunter » 08 dec 2010, 09:02

Gisteravond druk bezig geweest met het B gedeelte, terwijl ik aan het koken was (etc.)
Aan de ene kant vind ik het geslaagd, maar aan de andere kant gaat dit snel vervelen.

Je coureur laten winnen is niet zo moeilijk als je jouw coureur in een Veyron met +1000PK kan laten racen tegen een Lupo 1.4. (eigenlijk wel vreemd dat dit toegelaten wordt).
Het is leuk als je iedereen op een ronde zet, maar na 5 keer is dat natuurlijk ook niet meer spannend.

Zet je de coureur in een gelijkwaardige auto is het uiteraard wat spannender, maar het enige wat ik de gehele tijd doe is de opdracht geven rustiger te rijden. Zo rijdt hij zijn lijnen netjes en schuift hij vanzelf naar voren. Het is alleen de gehele tijd hetzelfde. Niet echt spannend dus.
Verder werkt het wel irriterend, want er zitten stukjes tussen :roll: Alle ruimte om vanuit de slipstream de persoon voor je in te halen, maar nee, remmen en erachter blijven, terwijl je opdracht geeft om in te halen.

Races zijn precies hetzelfde ingedeeld als in het A gedeelte, dus alle auto's kunnen nog een keer de baan op. Maar ach... je verdiend geld en auto's, dus het is gemakkelijk verdienen.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 08 dec 2010, 13:45

Ons stuur wil het nog steeds maar niet doen.
Op het gedeelte waar de versnellingspook zit knippert wel steeds het rechter ledje.
Ben er achter gekomen dat wanneer je de kabel van het stuur er uittrekt en daarna er weer in doet dat hij het dan ineens doet, alleen staat het stuur dan scheef en hij doet het dan alleen bij prologue.
Doe je het zelfde bij het nieuwe spel dan vertikt hij het........ik wordt er een beetje gek van moet ik zeggen.........

Mathieu

Bericht door Mathieu » 08 dec 2010, 13:50

Downforce Hans schreef:Ons stuur wil het nog steeds maar niet doen.
Op het gedeelte waar de versnellingspook zit knippert wel steeds het rechter ledje.
Ben er achter gekomen dat wanneer je de kabel van het stuur er uittrekt en daarna er weer in doet dat hij het dan ineens doet, alleen staat het stuur dan scheef en hij doet het dan alleen bij prologue.
Doe je het zelfde bij het nieuwe spel dan vertikt hij het........ik wordt er een beetje gek van moet ik zeggen.........
Hans, kop op! Een beetje gek was je al. Je moet pas oppassen als je heel erg gek wordt.
Buiten dat, het is maar een spelletje, hoor! Dat GT5.

Als je je verhaal kwijt wilt, mijn telefoon staat aan.

Linc (Bas)

Bericht door Linc (Bas) » 08 dec 2010, 13:55

Werkt het stuur wel goed op de pc? zo niet, zit er nog garantie op?

Macboy

Bericht door Macboy » 08 dec 2010, 13:59

B-spec mode: hoe kunnen mensen nu laten rijden zonder er zelf bij te zitten ? Je moet toch steeds klikken na een race om de volgende te doen ?

Gisteren offline gereden. Probeerde even goud te halen op alle S-licenties. Moet alleen Suzuka nog, dus dat zal niet te lastig zijn :)

Even voor de duidelijkheid voor die mensen die niet de moeite nemen om goud of zilver te halen: je krijgt bij het halen van goud natuurlijk ook een beloning. Zo kun je een SLS AMG verdienen als je in de AMG series goud op alle onderdelen haalt bij de Nordschleife in de regen. En dat was echt een eitje vergeleken met droog.

Heb de SLS AMG nu een zeer stoere blauwe kleur gegeven met gouden velgen !

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 08 dec 2010, 14:04

Mathieu schreef:
Hans, kop op! Een beetje gek was je al. Je moet pas oppassen als je heel erg gek wordt.
Buiten dat, het is maar een spelletje, hoor! Dat GT5.

Als je je verhaal kwijt wilt, mijn telefoon staat aan.
hetisgeenspelhetisgeenspelhetisgeenspelhetisgeenspelhetisgeenspelhetisgeenspel........
Gek wordt ik er van gekgekgekgekgekgekgekgekgekgekgekgkgekgekgekgekgekgekgekgekgekgekgekgekgek.kqtkqtkqtkqtkqtkqtkqtkqtkqtkqtkqtkqt....... :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :'(

Linc (Bas)

Bericht door Linc (Bas) » 08 dec 2010, 14:05

Macboy schreef: Even voor de duidelijkheid voor die mensen die niet de moeite nemen om goud of zilver te halen: je krijgt bij het halen van goud natuurlijk ook een beloning. Zo kun je een SLS AMG verdienen als je in de AMG series goud op alle onderdelen haalt bij de Nordschleife in de regen. En dat was echt een eitje vergeleken met droog.

Ja kwam ik ook telaat achter, heb nu 2 sls AMG's een getunede en een standaard :D

Erik dB

Bericht door Erik dB » 08 dec 2010, 14:22

Heb net een collectie Veyron's, Pagani's, en Lambo's het nakijken gegeven met mijn 70-er Chevelle met vet coole vleugel achterop (hij werd wat instabiel bij 330km/h).

Toch mooi :df:

Chris van S.

Bericht door Chris van S. » 08 dec 2010, 14:27

Hoe lang blijft de GT5 collectors edition leverbaar? Onbeperkt?

Heb er hier nog 1 liggen. :bag:

VLA

Bericht door VLA » 08 dec 2010, 15:39

Macboy schreef:B-spec mode: hoe kunnen mensen nu laten rijden zonder er zelf bij te zitten ? Je moet toch steeds klikken na een race om de volgende te doen ?

Gisteren offline gereden. Probeerde even goud te halen op alle S-licenties. Moet alleen Suzuka nog, dus dat zal niet te lastig zijn :)

Even voor de duidelijkheid voor die mensen die niet de moeite nemen om goud of zilver te halen: je krijgt bij het halen van goud natuurlijk ook een beloning. Zo kun je een SLS AMG verdienen als je in de AMG series goud op alle onderdelen haalt bij de Nordschleife in de regen. En dat was echt een eitje vergeleken met droog.

Over een paar weken kun je je Bspec doen via je internetbrowser/smartphone, maar nu kies ik dus lange races (10 rondes etc), en die zet ik aan, duurt iets van 15 a 20 mins. En als ik na een uur terugkom is hij bijna altijd eerste. Dan zet ik weer een race aan etc.

Meer info over remote B spec :

http://eu.gran-turismo.com/gb/products/gt5/bspec/" onclick="window.open(this.href);return false;

Hunter

Bericht door Hunter » 08 dec 2010, 16:01

VLA schreef:Over een paar weken kun je je Bspec doen via je smartphone
Hoe gaaf wordt dat! Ben erg benieuwd hoe het e.e.a. in zijn werk zal gaan!

Edit:
Vanaf volgend jaar is het mogelijk om de B-Spec races uit Gran Turismo 5 in een webbrowser op PC of Mac te spelen.
Dat meldt Kaz Yamauchi, de CEO van ontwikkelaar Polyphone Digital, op zijn Twitter.

“Door een update begin volgend jaar zal het mogelijk zijn om B-Spec races op een browser te spelen”, aldus Yamauchi. Ook heeft hij laten weten dat er gewerkt wordt aan een update waarbij het mogelijk zal zijn om zelf gemaakte tracks met vrienden uit te wisselen, maar hij denkt niet dat deze feature voor volgend jaar klaar is.
Hopelijk komt er ook een App voor de Iphone.
Laatst gewijzigd door Hunter op 08 dec 2010, 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Michel P

Bericht door Michel P » 08 dec 2010, 16:03

Vanavond na 20.00 zal ik ook weer eens de ps3 en gt5 aanschoppen om ff lekker online te rijden.

Michel

Macboy

Bericht door Macboy » 08 dec 2010, 19:58

Ik heb zojuist op de S-licentie alle gouden medailles behaald.
Daarmee win ik zowaar een Nissan GT-R SPECV GT Academy Version 8)

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 08 dec 2010, 20:02

Macboy schreef:Ik heb zojuist op de S-licentie alle gouden medailles behaald.
Patser! Als echte kerel schenk je die gewoon, want het gaat jou natuurlijk om de gouden trophy's.... 8)

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 08 dec 2010, 20:36

Misschien handig dat de TS in de OP even de hele lijst met nicknames zet???

Michel P

Bericht door Michel P » 08 dec 2010, 21:00

GT5 update is nu aan het installeren, 149 mb.

Zo ff online knallen.

Michel

Chris van S.

Bericht door Chris van S. » 08 dec 2010, 22:56

Macboy schreef:Ik heb zojuist op de S-licentie alle gouden medailles behaald.
Netjes hoor! Ik heb de S licentie al een paar dagen. Had alleen wat moeite met de klassieke Ferrari in Tokio. :thumbup:

MatthijsA

Bericht door MatthijsA » 08 dec 2010, 23:32

Jongens, is er iemand van wie ik voor de Ferrari challenge een Ferrari kan lenen? :angel: Is de enige race die ik nog moet in de Pro klasse en om daar nu speciaal een auto voor te kopen met een beetje pk's

Macboy

Bericht door Macboy » 09 dec 2010, 12:13

Weet iemand waarom in een online sessie sommige mensen elkaar niet kunnen zien, terwijl anderen in de room dit weer wel kunnen ? Mark ziet bijvoorbeeld mij rijden en een andere speler. Die andere speler zie ik niet. Maar Mark wel. Als we tegen elkaar lijken te botsen, dan rijden we door elkaar heen, alsof we ghost players van elkaar zijn.

Iemand enig idee hoe dit te fixen ?

Mark Nauta schreef:Misschien handig dat de TS in de OP even de hele lijst met nicknames zet???
Heb het nu nog iets duidelijker gemaakt !

Zie http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 60&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 09 dec 2010, 14:44

Macboy schreef:Weet iemand waarom in een online sessie sommige mensen elkaar niet kunnen zien, terwijl anderen in de room dit weer wel kunnen ? Mark ziet bijvoorbeeld mij rijden en een andere speler. Die andere speler zie ik niet. Maar Mark wel. Als we tegen elkaar lijken te botsen, dan rijden we door elkaar heen, alsof we ghost players van elkaar zijn.

Iemand enig idee hoe dit te fixen ?

Mark Nauta schreef:Misschien handig dat de TS in de OP even de hele lijst met nicknames zet???
Heb het nu nog iets duidelijker gemaakt !

Zie http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 60&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien iets stoms en denk eerlijk gezegd ook niet dat het daar aan ligt.

Maar zijn het wel van allebei van jullie geaccepteerde PSN vrienden?

EDIT: Natuurlijk ligt het daar niet aan, want als wildvreemden in de room komen zie je die ook gewoon :stom:

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 09 dec 2010, 18:55

:bag: :bag: :bag:

Chuck

Bericht door Chuck » 09 dec 2010, 23:59

Zo stoer : )

Plaats reactie