ik ben Roeland en woonachtig in het midden van het land.
Al op vroege leeftijd zag ik een 205 gti en dat was de auto die ik wou hebben, het werd echter een 309 gti

Het was een 87er 8v antraciet van kleur , heb de auto destijds mooi opgeknapt (opnieuw gespoten , motortje fris gemaakt t16 velgen enz enz)
tegelijk met de 309 had ik mijn vriendin een mooie 205 gentry aangesmeerd B) en ook die heb ik weer helemaal aangepakt (ook weer gespoten , 309 bumper,
motor gereviseerd enz enz ) .Op de foto is te zien hoe de wagen bij ons wegging
De 309 8v ging naar een liefhebber en ik kocht een 309 gti 16v ,leek me ook wel grappig , wordt een beetje eentonig maar je raadt het al ,juist ja ook deze heeft de nodige aanpassingen ondergaan
Van origineel omgebouwd naar hoe hij op de foto te zien is.
Naast de 16v de vriendin in een 306 cabrio gezet , en ja je raadt het al ,ook weer gespoten en fase 3 neus opgezet zo was ie bij mij
309 16v maakte weer plaats voor een 306 gti6 , fase 3 neus gemonteerd verlaagd 17 inch en onderhoudt verder eigelijk niets

Heeft na mij veel eigenaren gehad die op de ring rijden , daar issie een tijd terug ook aan zijn einde gekomen (volgens mij zwerft de laatste eigenaar hier ook rond)
Toen de 306 weg was even een 205 gti vert sorento gehad
niets aan gedaan verder mooi origineel gehouden .
205 ook weer weg

Van dit
naar dit
De cabrio verdween ook van het toneel en daar kwam een 106 sport voor terug.
Auto kwam origineel in ons bezit , veel aan gedaan maar een hoop er weer afgehaald
Blijven zitten zijn leer alcantara interieur, elektrische ramen gemonteerd, ektrische spiegels gemonteerd
wat andere dingetjes , ramen blinderen (wel lekker in de 4 uur durende file in italie

De 16inch op de foto verruild voor nieuw gespoten 306 gti velgen (cyclones)
De 850 ging ook weg want 3500 km in het jaar vond ik te gek voor een 2e auto, en aangezien ik vlakbij mijn werk woonde heb ik een brommer gekocht

Zo kocht dat ding nieuw
Beetje veranderd inc 125 cc :#
Zo nu zijn jullie weer helemaal up to date over mijn auto verleden enzo

grt
roeland[align=justify][/align]