Macboy schreef:
Wat dacht je ervan om de lampen aan te zetten ?
Ik ben geloof ik niet de enige:
http://www.gamefaqs.com/boards/941103-g ... 5/57273651" onclick="window.open(this.href);return false;
Acquire Posted 11/25/2010 4:29:07 PM schreef:
I'm doing the Tuscan Night Race of the Grand Tour special event and am noticing that my cars light cut into the road. The lights don't actually light up the road when going up hill since the light beams that are on the road (the graphical part that appears lit up) seems to always be perpendicular to a level ground. So, it's making this event really difficult since I can't see anything when the road isn't level. Has anyone else experienced this?
Acquire 11/25/2010 7:05:37 PM schreef:
My high beams are on. I just can't see anything while going uphill. I managed to finish the event with a bronze, but I was driving blind for most of it. The track has a lot of up hill areas where the lights don't work. Definitely some type of bug. If didn't have the driving light on I wouldn't even know where the edges of the road where.
En verder: Elke keer dezelfde level met dezelfde wagen spelen om goud of zelfs zilver te halen zie ik niet als nuttig, dus doe ik het niet tenzij het een leuke challenge is. Zo kunnen trophies kunnen me ook gestolen worden. Het enige voordeel aan trophies is dat je aan de omschrijving kan zien dat iets mogelijk is wat je anders had gemist. Maar het feit dat savegames om die reden met weapon grade encryptie beveiligd moeten worden(en ze dus niet veilig te stellen zijn) doet dat voordeel meer dan te niet. Ik heb gewoon niks met harvesting/grinding waar er geen lol aan te beleven is. Net als B-spec. Er zit veel te veel werk en tijd in het verdienen van geld met 'niets' doen.
Dit bericht geldt is dus ook niet op mij van toepassing:
http://tweakers.net/nieuws/71164/bbc-wi ... enten.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik denk zelf dat ik defect ben of zo.

Misschien kijk ik er wel te rationeel tegenaan, maar de ROI is mij gewoon veel en veel te laag. Er is zoveel te zien in een/het spel, dus waarom daarop blijven hangen?