Ikzelf heb weinig spannends gereden eigenlijk. De meest gave voor mij is denk ik een E36 M3 en mijn eigen Golf Gti V, kan veel beter natuurlijk

Ik ben benieuwd waar de andere DF'ers allemaal in hebben gereden...
Ik heb er een maand geleden voor het eerst zelf mee gereden, waanzinnige auto en met de kap open is het geluid natuurlijk helemaal geweldig!Tom schreef:
Eén van die drie. Stop je dat in een mixer dan komt daar een Ferrari 430 Scuderia Spider 16M uit maar daar heb ik nog niet mee gereden
Absoluut, de 355 vind ik zelf ook ontzettend mooi en is uniek qua sound. Rijdt evenals de 308 erg makkelijk, zou daar zonder twijfel mijn vrouw in laten sturen.Mathieu schreef:Bij het zien van je filmpje valt me weer op hoe mooi de F355 zijn en de 308
911-lover schreef:Daar ik enkel rijdt met wagens die van mezelf zijn (om persoonlijke redenen) en mijn budgetten niet zo zijn dat ik bovengenoemde exoten kan permiteren moet ik me ook onthouden van een antwoord 8)
Dat geluidpterps schreef:Ik heb er een maand geleden voor het eerst zelf mee gereden, waanzinnige auto en met de kap open is het geluid natuurlijk helemaal geweldig!Tom schreef:
Eén van die drie. Stop je dat in een mixer dan komt daar een Ferrari 430 Scuderia Spider 16M uit maar daar heb ik nog niet mee gereden
Video beelden van mij aan het stuur van de Challenge Stradale, vriend van me in de 16M. Die 85 pk extra in de 16M maken nog wel wat verschil in de acceleratie
Heb jij niet als verjaarskado in een F355 rond gestuurd? Die komt niet terug in je eindlijstje...?Mathieu schreef:Gaafste auto zijn voor mij twee amerikanen.
De Ford F350 Super Duty pickup truck turbo diesel en de Z06.
Beide zeer imposant. De Z06 omdat deze alles uitstraalt wat je onder gaaf kunt scharen.
Z06 roggelt, schudt, brult. Is bruut qua vermogen, snel als de bliksem en komt om met de kont op commando.
Gaaf dus.
Jazeker, was absoluut super en inderdaad ook wel gaaf. Ferrari is natuurlijk alleen als naam al 8)FreudeamFahren schreef:Heb jij niet als verjaarskado in een F355 rond gestuurd? Die komt niet terug in je eindlijstje...?Mathieu schreef:Gaafste auto zijn voor mij twee amerikanen.
De Ford F350 Super Duty pickup truck turbo diesel en de Z06.
Beide zeer imposant. De Z06 omdat deze alles uitstraalt wat je onder gaaf kunt scharen.
Z06 roggelt, schudt, brult. Is bruut qua vermogen, snel als de bliksem en komt om met de kont op commando.
Gaaf dus.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 9 gasten