Michel P schreef:![]()
toppertje...
maar ff hier neergezet.
trouwens die mogen ze ook bij mij neerzetten

doe ik niet moeilijk over

dear Santa, I've bin a good boy...
Michel P schreef:![]()
we want moore we want mooreNutkees schreef:Dat is Teresa Moore, inderdaad een mooie dame...... :banaan:
GTRene schreef:we want moore we want mooreNutkees schreef:Dat is Teresa Moore, inderdaad een mooie dame...... :banaan:![]()
Dus voor jou moet ze een trui aanXave30 schreef:Iets te veel bot zichtbaar bij d'r schouders...
Zoiets jaMichel P schreef:Dus voor jou moet ze een trui aanXave30 schreef:Iets te veel bot zichtbaar bij d'r schouders...
KW schreef:Niet onaardig, maar mij iets te mager, mag graag wat hebben om vast te houden
Ik ook, ik ben kapot van Latina curves. :banaan: Een vrouw moet rondingen hebben op de juiste plaats vind ik. Maar deze jongedame heeft wel 'n mooi setje konijnen in 't hok zo te zien. En als je haar nu nog net ff langer buiten in de kou zou zetten zouden d'r nippels nog stijver worden dat je d'r 'n natte bontjas aan op kunt hangen.KW schreef:Niet onaardig, maar mij iets te mager, mag graag wat hebben om vast te houden
GTRene schreef:we want moore we want mooreNutkees schreef:Dat is Teresa Moore, inderdaad een mooie dame...... :banaan:![]()