Macboy's faphoekje (interieur pics)
- Macboy
Re: Macboy's faphoekje (interieur pics)
Geweldig interieur inderdaad. Kwam hier al eerder voorbij meen ik.
- Macboy
Dank je Rene

-
Wow
Alleen die letters 'competition' zijn een beetje fail, typografisch gezien.

Alleen die letters 'competition' zijn een beetje fail, typografisch gezien.
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
M6 & M5 competition (frozen grey-wit-zwart) zijn hier toch al een jaar ofzo geleden langs gekomen? 

- Snipe
Dit lijkt me een Macboy-technisch gezien een rommeltje.

Ze zeggen altijd dat die Audi-interieurs zo fantastisch zijn, dus het viel me nogal op. Die gekleurde stiksels hadden natuurlijk óf in de stoelen terug moeten komen óf niet gebruikt moeten worden, dat is immers hetzelfde leer (dus je verwacht dezelfde stiksels). Die stiksels op de voorstoelen komen in de achterbank niet meer terug. Hoogglans zwart zie je alleen aan de achterkant van de stoelen en past verder nergens bij.
Ik ben verbaasd.
Ze zeggen altijd dat die Audi-interieurs zo fantastisch zijn, dus het viel me nogal op. Die gekleurde stiksels hadden natuurlijk óf in de stoelen terug moeten komen óf niet gebruikt moeten worden, dat is immers hetzelfde leer (dus je verwacht dezelfde stiksels). Die stiksels op de voorstoelen komen in de achterbank niet meer terug. Hoogglans zwart zie je alleen aan de achterkant van de stoelen en past verder nergens bij.
Ik ben verbaasd.
- GTRene
kwam ook nog wat EDO competition kledij tegen.

http://www.revmods.com/wp-content/uploa ... DBS-05.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
euh

http://www.gotbroken.com/wp-content/upl ... r-view.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
hm..werken niet alle
heb er maar het linkje van gemaakt anders doen ze het ni.
http://www.revmods.com/wp-content/uploa ... DBS-05.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
euh
http://www.gotbroken.com/wp-content/upl ... r-view.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
hm..werken niet alle

heb er maar het linkje van gemaakt anders doen ze het ni.
- Macboy
Het stiksel komt wel degelijk terug op de achterbank. Zie middengedeelte omranding en de hoofdsteunen achter. Mogelijk ook aan de zijkant iets, maar dat is op de foto niet te zien. De hoogglans achterzijde van de voorstoelen komt ook terug in het interieur, alleen heeft deze versie alu inleg genomen in plaats van zwart. Dus dat is niets minder dan een keuze.Snipe schreef:Ze zeggen altijd dat die Audi-interieurs zo fantastisch zijn, dus het viel me nogal op. Die gekleurde stiksels hadden natuurlijk óf in de stoelen terug moeten komen óf niet gebruikt moeten worden, dat is immers hetzelfde leer (dus je verwacht dezelfde stiksels). Die stiksels op de voorstoelen komen in de achterbank niet meer terug. Hoogglans zwart zie je alleen aan de achterkant van de stoelen en past verder nergens bij. Ik ben verbaasd.
- jaydee
Maar het is wel spijtig dat de achterbank gewoon plat is... Een bank met kuipjes zou veel mooier zijn.Macboy schreef:Het stiksel komt wel degelijk terug op de achterbank. Zie middengedeelte omranding en de hoofdsteunen achter. Mogelijk ook aan de zijkant iets, maar dat is op de foto niet te zien. De hoogglans achterzijde van de voorstoelen komt ook terug in het interieur, alleen heeft deze versie alu inleg genomen in plaats van zwart. Dus dat is niets minder dan een keuze.Snipe schreef:Ze zeggen altijd dat die Audi-interieurs zo fantastisch zijn, dus het viel me nogal op. Die gekleurde stiksels hadden natuurlijk óf in de stoelen terug moeten komen óf niet gebruikt moeten worden, dat is immers hetzelfde leer (dus je verwacht dezelfde stiksels). Die stiksels op de voorstoelen komen in de achterbank niet meer terug. Hoogglans zwart zie je alleen aan de achterkant van de stoelen en past verder nergens bij. Ik ben verbaasd.
In mijn ouwe Seat kon dat nog wel:
(sorry voor de crappy foto, ik kon zo gauw geen betere vinden)
- Tristan
Dat Recaro interieur had ik toen ook in mijn Topsport. Beste stoelen die ik gehad heb en idd de achterbank met 2 aparte kuipjes.
-
Recaro is echt top.
In de S2000 zaten geloof ik ook Recaro stoelen (althans daar waren ze van afkomstig). Echt 10 keer beter dan M sportstoelen (die al goed zijn natuurlijk)
In de S2000 zaten geloof ik ook Recaro stoelen (althans daar waren ze van afkomstig). Echt 10 keer beter dan M sportstoelen (die al goed zijn natuurlijk)

- Snipe
Ik bedoelde dat geruite stiksel aan de zijkanten van de voorstoelen, dat zie je achter niet terug. En over die inleg, ik heb wel gezien dat je ook zwart hoogglans kunt bestellen, maar dat heeft deze niet. Dan zou het logischer zijn om die achterkant van de stoelen bijvoorbeeld in carrosseriekleur uit te voeren in plaats van dat merkwaardige hoogglans zwart dat nu nergens bij past.Macboy schreef:Het stiksel komt wel degelijk terug op de achterbank. Zie middengedeelte omranding en de hoofdsteunen achter. Mogelijk ook aan de zijkant iets, maar dat is op de foto niet te zien. De hoogglans achterzijde van de voorstoelen komt ook terug in het interieur, alleen heeft deze versie alu inleg genomen in plaats van zwart. Dus dat is niets minder dan een keuze.
- JP
Brabus Widestar SLS;

- GTRene
-
Stuur vind ik overdreven.
- GTRene
denk dat het op de foto een beetje uitvergroot wordt? 1x achter het stuur zittende lijkt het me niet verkeerd
lekker dik stuurtje ook, ja je moet wel mannenhanden hebben daarvoor

lekker dik stuurtje ook, ja je moet wel mannenhanden hebben daarvoor

- Macboy
Vind alles wat overdreven. Bij de Brabus dan weer niet, maar bij die Porsche vind ik het zelf niet echt wat.
@ Snipe: zeg nou voortaan gewoon wat je bedoelt
@ Snipe: zeg nou voortaan gewoon wat je bedoelt

-
Hey Mac, iets voor jou?

- ErikMartijn

- GTRene
wel een gave foto 8)
- GTRene
best fraai, Gemballa GT 4.0L RS (Cayman)

de Cayman in zo'n look lust ik ook wel.(interieur wel anders qua kleur)

de Cayman in zo'n look lust ik ook wel.(interieur wel anders qua kleur)
- GTRene
uit dit monster
- GTRene
das wel veul alcantara

-
Ik zie veel zwarte (blanco) foto's Rene.
:

- Joy
Hier niet iig.
-
Weird. Een paar keer f5'en doen steeds meer het. Oh well.