LOLsmiley schreef:![]()
even doorgestuurd naar een collega die pas z'n kofferbakklep van de auto vd zaak kapot had gereden
LOLsmiley schreef:![]()
Misschien meer iets voor het fail topic? Ik zie niets grappigs, leuks of interessants.KW schreef:Filmpje van mezelf
KW, je hebt echt een apart soort humor.Max V schreef:Misschien meer iets voor het fail topic? Ik zie niets grappigs, leuks of interessants.KW schreef:Filmpje van mezelf
Aparte humor? Moet het perse grappig zijn dan? Zie zoveel dingen hier die niet grappig zijn. Ik kon hier geen topic voor DF'ers Only Onboard Video vinden, dus post ik hem maar hier.Mathieu schreef:KW, je hebt echt een apart soort humor.Max V schreef:Misschien meer iets voor het fail topic? Ik zie niets grappigs, leuks of interessants.KW schreef:Filmpje van mezelf
MartijnGizmo schreef:Een V24-dieselmotor:
Daarom wordt ook al die andere niet-leuke shit hier gepost zeker.Mathieu schreef:Natuurlijk hoeft je filmpje niet grappig te zijn. Je zet het tenslotte in het draadje -Grappige plaatjes en filmpjes-
Vind 't heel wat dat ze dat weten na 1 keer gas geven..Downforce Hans schreef:MartijnGizmo schreef:Een V24-dieselmotor:
[youtube]V24-filmpje[/youtube]
Al die riemen en dan zo`n baard, dat kan nooit lang goed gaan...............3400 pk is niet slecht
Maar ook zoveel koppel? Dit is een diesel, die motoren waar jij het over hebt lopen op methanol.KW schreef:3400 pk met zo'n blokje vind ik niet echt heel bijzonder. Tractorpullers hebben al meer vermogen uit kleinere motoren. Neemt niet weg dat 3400 fysiek gewoon lekker veel is
Hiervan kan ik me nog voorstellen dat iemand het grappig vindArthur schreef:^^^^
Di's anders ook niet echt grappig?
Nu ben ik wel nieuwsgierig of het meer voor aan het komen is, of dat de kranten het nu eerder/wel oppikken?richardk schreef:http://www.telegraaf.nl/binnenland/8385 ... l?p=21%2C1