Mark Nauta schreef:Wie heeft de Gran Turismo All Stars al gewonnen? Zo ja, met wat voor auto??
Ik, met een Corvette natuurlijk.............
Mark Nauta schreef:Wie heeft de Gran Turismo All Stars al gewonnen? Zo ja, met wat voor auto??
Als je 'Like the Wind' haalt dan krijg je de Toyota Minolta. Daarmee moet het een eitje zijn.Mark Nauta schreef:Wie heeft de Gran Turismo All Stars al gewonnen? Zo ja, met wat voor auto??
Handig lijstje, was ik al naar benieuwd naar namelijkVLA schreef:Klopt ja, hier een overzicht, heb het extra klein gemaakt voor de mensen die het niet willen weten. :
Endurance(Level Based Unlocking)
Level 25 Grand Valley 300km: Honda HSC '03 (S)
Level 26 : Roadster 4 hours
Level 27 : Laguna Seca 200 miles
Level 28 : Indianapolis 500 miles
Level 30 : Suzuka 1000km
Level 32 : Nurburgring 4h
Level 33 : Tsukuba 9h
Level 35 : Le Mans 24h
Level 40 : Nurburgring 24h
Doe eens scannen naar PDF dat boekje en ff uploaden!!Robin Hartog schreef:Collector's Edition binnen! APEX boekje is erg mooi! Straks even die voucher voor 5 auto's redeemen.
Wat voor donatie gaan we hier aan binden? :jenna:Michel P schreef:Doe eens scannen naar PDF dat boekje en ff uploaden!!Robin Hartog schreef:Collector's Edition binnen! APEX boekje is erg mooi! Straks even die voucher voor 5 auto's redeemen.
693pk op 1.232kg.Robin Hartog schreef:Met uitzondering van de kleur (mijne is Rosso Corsa), ziet die 458 er hetzelfde uit als die van mij, Mark! Hoeveel pk is die van jou?
Ah. Hier 662pk op 1485kg.Mark Nauta schreef:693pk op 1.232kg.Robin Hartog schreef:Met uitzondering van de kleur (mijne is Rosso Corsa), ziet die 458 er hetzelfde uit als die van mij, Mark! Hoeveel pk is die van jou?
In game Nauta style, nice!!!Mark Nauta schreef:![]()
Mediamarkt Leeuwarden had de dag voor release nog een lading G27's staan, dus grote kans dat er in Groningen bij de MM/Saturn wel een te krijgen is. Bel ze gewoon even om een achteruit te leggenErik dB schreef:Heeft iemand een idee of/waar nog ergens een Logitech G27 te krijgen is? Bij voorkeur in omgeving Amsterdam, Groningen, of én route tussen beide![]()
(wel een wheelstand en GT5, maar geen stuurtje, is ook niet echt logisch)
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 16 gasten