Ondanks dat er op de radio gesproken werd over 800 km file, viel het reuze mee (gelukkig).
Wel genoeg sneeuw gehapt

JP schreef:At the moment 890km file....WTF !!!
Zit in Vlissingen, niets aan sneeuw en 2graden in de plus...
Jep!Knot schreef:G
Driften op winterbandjes dat gaat volgens mij stukken beter
Ik heb hier nog wel 2 Michelin winterbandjes liggen in 225/45R17 met een milimetertje of 4/5Knot schreef:Gister nog ff door de industrie gedrift maar met die 2mm potenza's achterop is het geen doen hoor, komt geen vaart in.
Driften op winterbandjes dat gaat volgens mij stukken beter, alleen heb ik ze niet
Haha, idd.Richardt. schreef:Geinig eigenlijk wel.
Heel het land in rep en roer omdat er sneeuw ligt/komt, behalve bij de DF'ers. Bij hun kan het niet gek genoeg zijn
Youp schreef:Sorry meneer agent, toen ik vertrok was mijn kentekenplaat nog leesbaar...![]()
Maastricht --> Arnhem vanmiddag, toch in 1,5 uur gehaald. Lekker dwars her en der op de snelweg, in de 5 af en toe nog wheelspin met mn underpowered frees met sperdiff.
Als in Turbo 16Ferdi Gielen schreef:Hier sneeuwt het ook alweer de nodige uurtjes, moet zometeen nog op pad en twijfel sterk om de 205 mee te nemen.
Daarmee kan je tenminste nog leuk spelen, bij de V50 schiet gelijk de elektronica aan...
Gebruikers op dit forum: Joost H. en 5 gasten