Nieuwe hype; de iPAD
-
Re: Nieuwe hype; de iPAD
Ik denk dat jij altijd je cookies aan laat staan Mark. Ik wil dat de browser mijn wachtwoorden onthoud niet op basis van cookies. Nu ja, private mode heb ik iig niet aanstaan.
Mooie oplossing van de case. Prijzen zijn inderdaad idioot.
Mooie oplossing van de case. Prijzen zijn inderdaad idioot.
-
- Auto: M3P, 130i
Zijn er ook mensen met een Keyboard Dock? Bevalt dat? Of juist onnodig?
-
Dacht te menen dat je beter een normaal draadloos toetsenbord kon kopen van Apple. Ik kan op zich vrij snel met tien vingers typen op de iPad. Weet alleen niet hoe ik umlauts, etc. kan krijgen, dus overweeg dat nog. Aan de andere kant zal i een toetsenbord nooit mee de deur uit nemen...
Ga nu eens ervaren hoe de NRC Next op de iPad is. Hoef ik niet iedere ochtend naar beneden te lopen om die op te halen.
----------
Goed, lees dat ik als abonnee de krant pas om 15:00 uur kan downloaden. Wel handig is dat ik die krant dan in digitale vorm kan bewaren.
Zag ook dat ze een soort van telefoonaanbiedng hadden, maar dan met de iPad. Tweejarig abonnement + IPad. Klinkt niet verkeerd.
Ga nu eens ervaren hoe de NRC Next op de iPad is. Hoef ik niet iedere ochtend naar beneden te lopen om die op te halen.

----------
Goed, lees dat ik als abonnee de krant pas om 15:00 uur kan downloaden. Wel handig is dat ik die krant dan in digitale vorm kan bewaren.
Zag ook dat ze een soort van telefoonaanbiedng hadden, maar dan met de iPad. Tweejarig abonnement + IPad. Klinkt niet verkeerd.
-
M'n pa heeft die.indobesar schreef:Zijn er ook mensen met een Keyboard Dock? Bevalt dat? Of juist onnodig?
Vergeet niet dat de bediening van je apps altijd nog via touch blijft gaan, toetsenbord is dus puur om te typen.
allen: even een paar sec. op bijv. E blijven staan met je vinger...
-
Ah, thanks Tom. gered... 

- Paskal
- Auto: meerdere
Her en der wat rondgeneust voor een fatsoenlijke hoes...... Twijfelde tussen de Macally en de standaard Apple-hoes, maar achtereenvolgens zijn die nogal matig qua kwaliteit en vind de standaard hoes niet fraai omdat de rand van de Ipad bedekt wordt. Daarbij kan ik me voorstellen dat het nogal een stoffig geheel wordt.indobesar schreef:Welke case gebruiken jullie? De 'standaard' case van Apple? Wat zijn de ervaringen/gebruiksgemak?
Heb daarom deze besteld voor ca 35€. Nog niet binnen, dus ervaringen volgen nog

-
Heb een leren hoes van Sena met klep. Is een ietwat lomp ding maar dat past prima bij de eigenaar. Heb 'm nu een aantal keren laten stuiteren, en de hoes doet het goed. De iPad doet het namelijk nog prima!
-
Oke, deze maar meebesteld. Het lijkt me erg handig voor bulk verwerking van mails en werken in Pages.Tom schreef:M'n pa heeft die.indobesar schreef:Zijn er ook mensen met een Keyboard Dock? Bevalt dat? Of juist onnodig?
Vergeet niet dat de bediening van je apps altijd nog via touch blijft gaan, toetsenbord is dus puur om te typen.
allen: even een paar sec. op bijv. E blijven staan met je vinger...
-
Ziet er goed uit; het positieve van de Macally (de hoekjes) icm met leer en een iets bredere rand, zodat alles beschermd is bij een val.Paskal Morriën schreef:indobesar schreef: Heb daarom deze besteld voor ca 35€. Nog niet binnen, dus ervaringen volgen nog

- MartijnGizmo
Dat heb je al tijden, krijg je een simpele Nokia erbij en wordt de toestelkorting gebruikt voor een LCD-tv, PS3 of dus een iPad...allen schreef:Zag ook dat ze een soort van telefoonaanbiedng hadden, maar dan met de iPad. Tweejarig abonnement + IPad. Klinkt niet verkeerd.
-
Hoewel het een iPhone app (helaas) is het best leuk
tip: AirBnB
tip: AirBnB
-
Gister een relaxte MSN app gekocht Beejive.
Ben tot nu toe geen betere app tegen gekomen dan Beejive
Ben tot nu toe geen betere app tegen gekomen dan Beejive

- MartijnGizmo
Beejive werkt idd erg prettig! 

-
De iPad leest helaas de sim nierMartijnGizmo schreef:Die zijn hetzelfde. Ik heb deze gebruikt: http://gadgets.softpedia.com/news/How-T ... 68-01.html" onclick="window.open(this.href);return false;RutgerK schreef:Waar kan ik een goede instructie vinden om een sim te verknippen tot microsim.
Het is mij niet helemaal duidelijk om er een verschil is tussen verknippen voor een Iphone4 en een Ipad.
Ik heb alleen grotendeels met een schaar gedaan, paar keer gekeken offie al in de SIM-houder paste tussendoor. Het is geen rocketscience, die contactpunten op een simkaart zijn best groot.

Btw eerste forum post met de iPad. Mooi apparaat.
- Joost H.
Die van mij is onder garantie retour. Verwacht een nieuwe te krijgen binnen 1 a 2 weken.
Het probleem was dat als ik hem vast hield aan de linkerkant het glas wat indrukte, en daardoor een klikken geluid veroorzaak werd. Tijdens gebruik was het af en toe net morse code.
Wel mooi, want dan ben ik ook van de kras af op die één of andere DF'r ( perongeluk ) op het glas heeft achter gelaten na de pokeravond
Het probleem was dat als ik hem vast hield aan de linkerkant het glas wat indrukte, en daardoor een klikken geluid veroorzaak werd. Tijdens gebruik was het af en toe net morse code.
Wel mooi, want dan ben ik ook van de kras af op die één of andere DF'r ( perongeluk ) op het glas heeft achter gelaten na de pokeravond

-
Welke DFer missen we nu dan?Joost Hermens schreef: Wel mooi, want dan ben ik ook van de kras af op die één of andere DF'r ( perongeluk ) op het glas heeft achter gelaten na de pokeravond

- Downforce Hans
Dat was niet perongeluk hoor........
-
Ion, zelfde hier. Maar goed, binnenkort wordt het abonnement verlengt en dan vraag ik gelijk maar een duosim in het juiste formaat erbij.
-
Klinkt misschien heel stom, maar ik heb in de winkel ook staan tobben. De Simkaart moet omgekeerd t.o.v. wat logisch is. Dus met de chip aan de kant waar deze gedeeltelijk door het plastic afgedekt wordt......allen schreef:Ion, zelfde hier. Maar goed, binnenkort wordt het abonnement verlengt en dan vraag ik gelijk maar een duosim in het juiste formaat erbij.
-
De chip wijst de kant op van de achterzijde van de iPad toch? Zo niet, heb ik die verkeerd geknipt.
- Paskal
- Auto: meerdere
Google is je beste vriend toch? Zal vast wel ergens op youtube een filmpje te vinden zijn hoe het wel moet of niet???
- Downforce Hans
Het is zo simpel, gewoon goed kijken stelletje prutsers 

-
Bakkes!
Gebruikte dus deze manual: http://www.touchuserguide.com/2010/04/0 ... micro-sim/" onclick="window.open(this.href);return false;
Helaas geen positief resultaat....

Gebruikte dus deze manual: http://www.touchuserguide.com/2010/04/0 ... micro-sim/" onclick="window.open(this.href);return false;
Helaas geen positief resultaat....
- Downforce Hans
Sommige telefoon winkels hebben zo`n speciale tang waar je hem in 1x op maat knipt.
FF daar langs gaan als je geen risico wilt lopen........
FF daar langs gaan als je geen risico wilt lopen........
-
Bedankt voor de tip. Echter kom je daar te laat mee, want de duo SIM is dus al verknipt...