Driving the Alps - BMW 335is European Delivery Trip
- stefan740
Re: Driving the Alps - BMW 335is European Delivery Trip
Camera was idd op het dak gemonteerd.
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=451984" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=451984" onclick="window.open(this.href);return false;
- Macboy
Wat een bizar goede foto's ! Moet echt een geweldige rit zijn geweest 

-
Gelul. Dt jij het een fabeltje vindt moet jij weten, dat is het niet.Macboy schreef:Als de olie op temperatuur is kun je gewoon gassen.
Inrijden is iets uit de jaren 80 en blijft anno 2010 nog steeds het grootste fabeltje op DF
- Petrolhead Tom
Dus die knakker woont ook nog eens in Texas? doet hij netjes! Heel gaaf dat je speciaal naar Europa vliegt om je auto op te halen, al gaat het mij wel wat te ver. Het verklaard ook wel direct waarom hij zo slapjes rijd, in Amerika gaan ze toch alleen maar rechtdoor 

- Tristan
Over inrijden kun je net zolang discussiëren totdat je een ons weegt, maar een bekende VAG-tuner zei tegen me. Warm rijden en dan gewoon gassen zoals je normaal ook doet, dan is olieverbruik het minste. Maar goed, voor iedere motor zal het weer anders zijn. Bij een gereviseerde motor zou ik ook eerst 500 a 1000km inrijden voordat je volle polle gaat. Maar feit is wel dat tegenwoordig de nieuwe motoren zulke kleine toleranties hebben dat echt inrijden niet hoeft. Gewoon rijden zoals je normaal ook rijdt.steve smith schreef:Gelul. Dt jij het een fabeltje vindt moet jij weten, dat is het niet.Macboy schreef:Als de olie op temperatuur is kun je gewoon gassen.
Inrijden is iets uit de jaren 80 en blijft anno 2010 nog steeds het grootste fabeltje op DF
- MartijnGizmo
Doen vrij veel Amerikanen, even lekker een stuk door Duitsland knallen voordat ie op de boot gaat. Leuke vakantie lijkt me!Petrolhead Tom schreef:Dus die knakker woont ook nog eens in Texas? doet hij netjes! Heel gaaf dat je speciaal naar Europa vliegt om je auto op te halen, al gaat het mij wel wat te ver. Het verklaard ook wel direct waarom hij zo slapjes rijd, in Amerika gaan ze toch alleen maar rechtdoor
-
- Auto: M3P, 130i
Knakker? Wat een negatieve post. Niet iedereen daar eet burgers en rijdt in auto's met bladveren....Petrolhead Tom schreef:Dus die knakker woont ook nog eens in Texas? doet hij netjes! Heel gaaf dat je speciaal naar Europa vliegt om je auto op te halen, al gaat het mij wel wat te ver. Het verklaard ook wel direct waarom hij zo slapjes rijd, in Amerika gaan ze toch alleen maar rechtdoor

- Petrolhead Tom
Echt wel!indobesar schreef:Knakker? Wat een negatieve post. Niet iedereen daar eet burgers en rijdt in auto's met bladveren....Petrolhead Tom schreef:Dus die knakker woont ook nog eens in Texas? doet hij netjes! Heel gaaf dat je speciaal naar Europa vliegt om je auto op te halen, al gaat het mij wel wat te ver. Het verklaard ook wel direct waarom hij zo slapjes rijd, in Amerika gaan ze toch alleen maar rechtdoor![]()

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Macboy schreef:Als de olie op temperatuur is kun je gewoon gassen.
Ik heb een grote sticker links boven de voorruit zitten, waar luid en duidelijk het volgende staat;
0-2000km; max rpm <5,5K, volgasstand steeds vermijden, snelheid van 170 km/h niet overschrijden
2000-5000km !!; max 220 km/h, max snelheid van 250 km/h slechts kortstondig gebruiken
Ja, het is echt een fabeltje dat inrijden...................

- Snipe
Wordt het niet tijd dat je die sticker er eens af sloopt, of heb je nou nog geen 5.000 km gereden?
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Die sticker is pure melancholiek...................34K intussen............... 

- Snipe
Tja, als je daarvan geniet moet je 'm lekker laten zitten inderdaad