Toch maar ff wachten tot GT5 uit is, dan is de prijs waarschijnlijk ook weer gezakt en komen ze vast wel met een leuke bundel

Nee de regio codering klopt niet.
Maak je geen zorgen, Sony heb al een prijsverlaging aangekondigt.
dat moet ook wel aangezien de xbox 360 elite rond de 500 gaat zitten.....Roman schreef:Tom van Hezewijk schreef:Heb hem afgelopen week even uitgeprobeerd in de winkel (in een playseat), dingetjes kosten hier in Japan v.a. ongeveer 300 euri als ik me niet vergis, maarja dat gaat niet echt werken in Nederland qua regiocodering en online spelen denk ik....
Toch maar ff wachten tot GT5 uit is, dan is de prijs waarschijnlijk ook weer gezakt en komen ze vast wel met een leuke bundel[/quote
Nee de regio codering klopt niet.
Maak je geen zorgen, Sony heb al een prijsverlaging aangekondigt.
Ja, maar ik zie nu dat een 40gb 2e hands ook nog tegen de 200 doet. Dan geef ik die 70 euro extra wel uit voor een nieuwe.Macboy schreef:Onzin. 160gb is niet genoeg, maar veel te veel.
Zoek er een met 40gb. Meer heb je niet nodig. Spel gebruikt maar 10gb maximaal.
Nou dan heeft die van mij ergens een zwart gat op de schijf. Zoveel spellen heb ik niet geïnstalleerd, ook demos valt mee, maar ik heb hem toch continu vol. En bij game en savegame data staat helemaal niet zo veel. Ik snap eigenlijk niet echt waar de ruimte problemen vandaan komen, maar ja het is niet als op de PC even makkelijk door je file-systeem browsen. Ik zou dus zeker minimaal voor 80GB gaan ook al doe je niks met media.Macboy schreef:Onzin. 160gb is niet genoeg, maar veel te veel.
Mark Nauta schreef:Ja, maar ik zie nu dat een 40gb 2e hands ook nog tegen de 200 doet. Dan geef ik die 70 euro extra wel uit voor een nieuwe.Macboy schreef:Onzin. 160gb is niet genoeg, maar veel te veel.
Ander vraagje. Werkt een controller van een PS2 ook op de PS3?
Je mag ook de mijne kopen hoor, heb hier nog een 40gb versie staan die ik vrijwel nooit gebruikt hebMark Nauta schreef:Ja, maar ik zie nu dat een 40gb 2e hands ook nog tegen de 200 doet. Dan geef ik die 70 euro extra wel uit voor een nieuwe.Macboy schreef:Onzin. 160gb is niet genoeg, maar veel te veel.
Inderdaad nieuw tegen oud is een no brainer. Gewoon de nieuwe kopen. Die is zuiniger en stiller(ten minste dat mag ik hopenMichel P schreef:Mark Nauta schreef:Ja, maar ik zie nu dat een 40gb 2e hands ook nog tegen de 200 doet. Dan geef ik die 70 euro extra wel uit voor een nieuwe.Macboy schreef:Onzin. 160gb is niet genoeg, maar veel te veel.
De slim is zuiniger tot 35% en stiller dan de oude bakbeesten. Je kan verder de HD vullen met MP3 DIVX enz. En veel demo's.
Die 70 euri meer in het zeker meer dan waard.
Michel
wat wil je ervoor hebben dan ?Roy schreef:Je mag ook de mijne kopen hoor, heb hier nog een 40gb versie staan die ik vrijwel nooit gebruikt hebMark Nauta schreef:Ja, maar ik zie nu dat een 40gb 2e hands ook nog tegen de 200 doet. Dan geef ik die 70 euro extra wel uit voor een nieuwe.Macboy schreef:Onzin. 160gb is niet genoeg, maar veel te veel.
Ander vraagje. Werkt een controller van een PS2 ook op de PS3?Heb ook nog deze games erbij:
- Rainbow Six Vegas 2
- Gran Turismo 5 Prologue
- Grand Theft Auto 4
- Pro Evolution Soccer 2008
- Heavy Rain
Als het toch voornamelijk voor GT5 word gebruikt maakt het weinig uit.
Waar heb jij dat besteld?Kevin20v schreef:Zo, ik heb zojuist toch maar een nieuwe bluray lens besteld voor mijn ps3.
Ik kon het toch niet laten nu GT5 bijna uit komt!
Gebruikers op dit forum: WJ en 3 gasten