BMW E39 M5 [Goede herinneringen...]
- Knot
Re: BMW E39 M5 sedan [Blijft mooi, na 2 weken weer ff rijden
En die heb ik dus niet....
Wel lastig vast te stellen of het vandalisme is of kortsluiting in de auto lijkt me.
Wel lastig vast te stellen of het vandalisme is of kortsluiting in de auto lijkt me.
- vwk
Ze kunnen bij misdrijven, huisbranden etc. toch ook met redelijke zekerheid vaststellen waar de brand begonnen is.. Zal met je auto ook wel zijn dat ze kunnen achterhalen of het van binnen of buiten komt.
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Bevallen de Yellowstuffs nog altijd Knot ?
- Knot
Heb er nu 800km op zitten pas (ja, weet het, pak de auto te weinig.. maar hij staat er zo mooi bij en het blijft maar natte zooi op de weg) en het remt niet zoals HT10 dat doet maar stukken beter dan standaard, het piept niet en remstof valt nog mee. Wel mooi dat de blokken opbouwend remmen, eerst als standaard, seconden later agressiever om daarna het punt te bereiken waar je een BBK zou moeten kiezen (en dan moet je dus stilstaan of uitgeremd zijn voor het mooie).Michel Huisman schreef:Bevallen de Yellowstuffs nog altijd Knot ?
Had m vandaag mee naar werk en toch wel genieten hoor, 6 graden buiten, mooie diepe roffel uit de koude uitlaat, stoelverwarming aan en knorren maar. Auto is ook 3x zo snel warm binnen als de aygo of 328i. Misschien zo nog ff een rondje knorren.
-
^^zou ik maar doen als ik jouw was 

- Knot
Inmiddels een paar keer echt doorgeremd vanaf de 200 maar dan vallen ze toch door de mand hoor. Voelt stukken beter dan standaard, bouwt op maar als je het pedaal dan hard ingetrapt houdt dan stopt na een paar seconden het opbouwen... waar de HT10 dan nog harder blijven vertragen.
Kan beter maar vind dit een prima tussenoplossing wat niet piept en betaalbaar is.
Kan beter maar vind dit een prima tussenoplossing wat niet piept en betaalbaar is.
- GTRene
anders toch eens de DS3000 proberen? volgens mij heb ik de R versie.
hier staat jou versie geloof ik ook wel bij
http://www.fineline-imports.nl/ferodo-b ... cq803-669/" onclick="window.open(this.href);return false;
hier staat jou versie geloof ik ook wel bij
http://www.fineline-imports.nl/ferodo-b ... cq803-669/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Auto: Land Rovers / Alfa Romeos
Rody, ik rijd ook met EBC (endurance voor en yellow achter). Heb hetzelfde probleem. Ow, en ze slijten als een malle. Nu 12k km's verder ofzo en dingen bijna weg
.
Schijven blijven echter wel normaal
.

Schijven blijven echter wel normaal

- Knot
Dat zei Frits dus ook, niet piepen en de remstof is normaal van de velgen te halen alleen stoft het wel meer dan standaard dus is het ook eerder op.
Voordat ik 10k met de M5 gereden heb is ie denkik alweer naar de volgende eigenaar dus dat is geen probleem en de schijven doen het idd langer, 3 setjes moet prima kunnen. Bij de E36 is het bijna 1 op 1 met HT10 blokken.
Ik vind het voor op straat prima en zeker met die moeilijk schoon te houden M5 wielen!
Voordat ik 10k met de M5 gereden heb is ie denkik alweer naar de volgende eigenaar dus dat is geen probleem en de schijven doen het idd langer, 3 setjes moet prima kunnen. Bij de E36 is het bijna 1 op 1 met HT10 blokken.
Ik vind het voor op straat prima en zeker met die moeilijk schoon te houden M5 wielen!
-
- Auto: Land Rovers / Alfa Romeos
Idd.
Ik ga denk ik hierna rijden met RC7 van Carbon Lorraine, kijken hoe dat gaat met langdurig straatgebruik :banaan:
Remstof is idd verschrikkelijk, als ik van de wasserij naar huis rijd (5km) zijn ze voorop weer zwart. Arghhh!
Ik ga denk ik hierna rijden met RC7 van Carbon Lorraine, kijken hoe dat gaat met langdurig straatgebruik :banaan:
Remstof is idd verschrikkelijk, als ik van de wasserij naar huis rijd (5km) zijn ze voorop weer zwart. Arghhh!

- Downforce Hans
Kan jij niet beter gaan twitteren of zo........
Elke minimale verandering wordt gemeld, ik heb de banden opgepomt,de ramen gepoetst,de achter deuren opengedaan, ik heb hem gewassen, ik heb hem weer eens gestart, ik heb er weer eens naar staan te kijken etc etc................
Met alle respect, het is geen veyron of hele dikke lambo en de dingen die er aan gebeuren is nou niet echt wereld nieuws.
Elke minimale verandering wordt gemeld, ik heb de banden opgepomt,de ramen gepoetst,de achter deuren opengedaan, ik heb hem gewassen, ik heb hem weer eens gestart, ik heb er weer eens naar staan te kijken etc etc................
Met alle respect, het is geen veyron of hele dikke lambo en de dingen die er aan gebeuren is nou niet echt wereld nieuws.
- Knot
Er zijn ook mensen die info over remblokken etc wel waarderen Hans dus ik vind je reactie een beetje overbodig... in die tijd had je juist je ramen kunnen poetsen en je banden op kunnen pompen 
Maakt toch niet uit wat voor auto het om gaat, aygo, M5 of veyron..... ? Als je je eraan ergert reageer je toch gewoon niet ipv op zo een manier

Maakt toch niet uit wat voor auto het om gaat, aygo, M5 of veyron..... ? Als je je eraan ergert reageer je toch gewoon niet ipv op zo een manier

Laatst gewijzigd door Knot op 26 nov 2010, 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- Downforce Hans
Ik heb het ook niet over remblokken want dat kan inderdaad handig zijn.......Knot schreef:Er zijn ook mensen die info over remblokken etc wel waarderen Hans dus ik vind je reactie een beetje overbodig... in die tijd had je juist je ramen kunnen zemen etc
Wat betreft de ramen, die worden gezeemd, daarom maak ik daar ook geen topic over..
- Knot
Het is hier ook geen wereldnieuws hoor, slechts een klein internetforumpje.
Snap niet helemaal waar je op uit bent. Moet ik nou een dikkere auto halen of moet ik stoppen met posten?
Snap niet helemaal waar je op uit bent. Moet ik nou een dikkere auto halen of moet ik stoppen met posten?
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: BMW E39 M5 sedan [Ramen gezeemd!]
Het is vrijdag 

- MartijnGizmo
Ik wacht geduldig op sneeuw-drift-filmpjes... 8)
- Knot
Tsja, mij boeit het niet hoor maar "de deuren opengedaan etc" ... post dan dat ik eens wat aan de auto moet versleutelen zodat het ding wel speciaal wordt ofzo, dit slaat echt nergens op om komt zomaar uit het niets ook.
- GTRene
wellicht vriendin ongesteld
bad hairday
old and grumpy
just kiddin a bit afcorse

bad hairday

old and grumpy

just kiddin a bit afcorse

- RVV
mhwaaoohh afgelopen jaar (26-11-09 t/m 25-11-10) toch meer dan 440000 unieke bezoekers op het forum hoorKnot schreef:Het is hier ook geen wereldnieuws hoor, slechts een klein internetforumpje.

Dikkere auto halen ik heb nog een M5 te koop dan stop je vanzelf met posten

Zonder gekheid gewoon lekker je eigen ding doen in je eigen topic

- Bijlagen
-
- bezoekers.jpg (53.28 KiB) 1233 keer bekeken
- SvB
Ja Rody, wat een onzin allemaal
Ga je bezig houden met het bevoorraden van mijn "magazijn"
De klanten worden ongeduldig
Maare, ik vind het een dikke M5 hoor, dus kom maar op met je "onnozele" verhalen.
Er zijn er hier zat die patsen met hun speeltjes en die verhaaltjes zijn ook vaak
Als je het draadje niet wilt lezen dan hoeft dat toch niet

Ga je bezig houden met het bevoorraden van mijn "magazijn"
De klanten worden ongeduldig

Maare, ik vind het een dikke M5 hoor, dus kom maar op met je "onnozele" verhalen.
Er zijn er hier zat die patsen met hun speeltjes en die verhaaltjes zijn ook vaak

Als je het draadje niet wilt lezen dan hoeft dat toch niet

- MartijnGizmo
Heb je trouwens de ventieldopjes nog gepoetst? Zou ik wel ff doen, met foto- én videoverslag, speciaal voor de haters! 

- Downforce Hans
Zo, eindelijk gebeurd er weer eens wat op het forum, werd een beetje saai de laatste dagen 

- GTRene
- Mathieu
-