Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Maus335i

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Maus335i » 26 nov 2010, 10:40

Waarop diverse politieke partijen weer menen dat er spoeddebatten aangevraagd moeten worden.

"Kamer houdt spoeddebat over museum"

Als een van de recente voorbeelden. Laat dit lekker aan lokale overheden over?

Mijn inziens moet een rijksoverheid zich voornamelijk (en misschien alleen) druk maken over zorg, onderwijs, infrastructuur en veiligheid. Alleen daar hebben ze hun handen imo ook al vol aan, als je bedenkt dat al die 4 (kern)taken momenteel niet goed uitgevoerd worden.

GTRene

Bericht door GTRene » 26 nov 2010, 14:23

ergens High :wink: op de 29ste etage van een luxe woontoren in Rotterdam...

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/" onclick="window.open(this.href);return false;)/components/actueel/rtlnieuws/2010/11_november/26/binnenland/cokefabriek-in-luxe-toren-rotterdam.xml
Cokefabriek in luxe toren Rotterdam
Op de 29e etage van een luxe woontoren in Rotterdam is een cocaïnewerkplaats ontdekt. In het appartement werden drugs versneden. De politie heeft 82 kilo coke in beslag genomen.

Vijf mensen zijn aangehouden. Bij de vriendin van een van de verdachten werd ook nog eens een hoop contant geld gevonden. De vrouw had in haar huis 1,4 miljoen euro liggen.

In dat huis zijn ook een geldtelmachine, scherpe munitie, een aantal laptops en mobiele telefoons gevonden. Ook in het appartement in Rotterdam lagen tien mobieltjes.

© ANP
1.4 miljoen cash :D
dat heb ik niet onder men matras liggen (slaapt niet zo goed)
ook niet op men bank helaas :?

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 26 nov 2010, 15:30

Hoe heet die fim ook alweer... BLOW!

"Don't count it, weigh it!"

"We need a bigger house, all the rooms are filled with cash."

GTRene

Bericht door GTRene » 26 nov 2010, 17:46

:mrgreen:

trouwens best benieuwd hoe dat eruit moet hebben zien, dat luxe complex en dan die kamers e.d. ook bij die meid en poen elders :mrgreen:
en wat voor mensen nietsvermoedende er nog meer wonen :D
dat moet op den duur toch opvallen lijkt me, waarschijnlijk zo ook mede ontdekt?

Riceaux

Bericht door Riceaux » 26 nov 2010, 18:43

En die 82 kilo coke heeft ook nog eens een straatwaarde van ongeveer 4.1 miljoen. :shocking:

WJ

Bericht door WJ » 28 nov 2010, 13:00

http://www.nu.nl/binnenland/2389239/a13 ... rters.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit gaat toch ook nergens over, dat gezeik elke keer met die voetbaldownies...

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 28 nov 2010, 13:15

Jeses en dan 't commentaar van die commercieel directeur: "Ludieke actie".

Opbokke ermee. ADO draait goed dit seizoen, maar als ze hier op bezoek komen, mag ik de deuren sluiten/barricaderen , serieus. Stelletje hufters die ADO supporters. Ajacieden/Feyenoorders kunnen er ook wat van, maar ADO en Cambuur supporters zijn de ergsten voor Heerenveen. Terrasstoelen koppen? Been there done that.

GTRene

Bericht door GTRene » 28 nov 2010, 13:18

Riceaux schreef:En die 82 kilo coke heeft ook nog eens een straatwaarde van ongeveer 4.1 miljoen. :shocking:
wat een geld...trouwens 1 van de bende is een advocaat/strafpleiter zo het schijnt.
Advocaat met 82 kg cocaïne gearresteerd.
AMSTERDAM - De politie heeft gisteren bij een inval in een appartement op de 29e verdieping van een Rotterdamse woontoren 82 kilo cocaïne in beslag genomen. Bij deze politie-actie werden vijf Surinamers gearresteerd
die was wellicht aan het werk voor Bouterse :mrgreen:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8340 ... ane__.html" onclick="window.open(this.href);return false;

buiten advocaat zijnde, is die man ook nog eens freefighter...moet ook wel met zo'n beroep :mrgreen:
Een van de arrestanten is advocaat. Het gaat om de bekende strafpleiter Ashwin Balrak uit Rotterdam, die ook actief is als freefighter. Tijdens de politie-inval was het vijftal juist druk bezig om 82 kilo cocaïne te versnijden met een wit poeder. Dat gebeurde met een gewone keukenmixer in de keuken. In de flat werden verder diverse keukenblenders aantroffen, net als een cocaïnepers met logoplaten en een groot aantal mobiele telefoons.

Ashwin Balrak heeft een advocatenkantoor in Utrecht. Hij staat als strafadvocaat geregeld criminelen bij in de rechtszaal, onlangs nog een Syrische vechtsporter die door justitie werd verdacht van overvallen.

De Nationale Recherche viel de flatwoning binnen in het kader van een maandenlang onderzoek naar drugssmokkel. De cocaïne had een straatwaarde van drie miljoen euro. In de woning in Purmerend werd 25 kilo aan bankbiljetten aangetroffen. Na telling bleek het te gaan om 1,4 miljoen euro.

De 35-jarige Surinamer is afgestudeerd in de rechten. Hij maakte echter vooral naam als de prijsvechter Bad Boy.

Robin

Bericht door Robin » 28 nov 2010, 13:29

OK dan.

Ander verhaal, over Suriname, ik las deze week 'ergens' over dat NL ongeveer 20 jaar terug, na de decembermoorden van 1982(?) Suriname met 'n snelle blitzkriegachtige militaire actie met dus gevechtsvliegtuigen + marine wilde innnemen/ ontzetten en Bouterse oppakken.

De NL regering heeft maar niet doorgezet uit angst voor teveel (Nederlandse)burgerslachtoffers.

Heeft iemand dat artikel of ben ik nou dement?

GTRene

Bericht door GTRene » 28 nov 2010, 13:35

Robin schreef:OK dan.

Ander verhaal, over Suriname, ik las deze week 'ergens' over dat NL ongeveer 20 jaar terug, na de decembermoorden van 1982(?) Suriname met 'n snelle blitzkriegachtige militaire actie met dus gevechtsvliegtuigen + marine wilde innnemen/ ontzetten en Bouterse oppakken.

De NL regering heeft maar niet doorgezet uit angst voor teveel (Nederlandse)burgerslachtoffers.

Heeft iemand dat artikel of ben ik nou dement?
klopt heb ik ook gehoord...is maar ff kort op het nieuws geweest...
NL is altijd te bang voor slachtoffers, natuurlijk elke dode kan er 1 teveel zijn, maar soms moet je offers brengen om het beter te maken voor velen zeg maar.

GTRene

Bericht door GTRene » 28 nov 2010, 13:37

ah, hier

http://www.depers.nl/binnenland/525648/ ... etten.html" onclick="window.open(this.href);return false;

eerste stukje hier>
Nederland was eind 1986 van plan om Surinaams legerleider Desi Bouterse af te zetten. Volgens de Volkskrant ging het om een gedetailleerd uitgewerkt plan. Doel was om hem te laten arresteren door honderden militairen van het Korps Mariniers.

De VS zou de invasie van Nederland steunen met marineschepen, vliegtuigen en helikopters. De plannen van toenmalig kabinet Lubbers kwamen voort uit een verzoek van de toenmalige Surinaamse regering. Een van hen was premier Pretaap Radhakishun.

Uit angst voor doden en gewonden onder marinier en Nederlandse burgers, zag de Nederlandse regering echter af van de inval.

Boodschapper
Lubbers zegt volgens de Volkskrant dat hij bezoek kreeg van een boodschapper uit Suriname. Die zou hem een brief hebben overhandigd waarin het verzoek stond om in te grijpen.

Robin

Bericht door Robin » 28 nov 2010, 13:40

^^^Ja dat verhaal Rene.

Thanx.

Ook mosterd na de maaltijd, wat 'n klojos, alsof Rutte en Verhagen er bij waren...pff, Rutte was toen nog 'n puber. Gezeik. Maar dat heb je met die linkse kliek, de wereld 'verbeteren'met pure haat in 't hart op alles wat succes heeft en op orde is. Ouwe koeien uit de sloot. etc.

Opheldering
De SP wil opheldering van premier Mark Rutte en minister van Buitenlandse Zaken Uri Rosenthal over de Nederlandse inval in Suriname. SP-Kamerlid Harry van Bommel vindt dat voormalig minister van Buitenlandse Zaken Maxime Verhagen niet goed heeft geantwoord op eerdere vragen van de SP over de invasie, waarover al langer verhalen de ronde doen.
Wereldvreemde irritante sukkels de SP....

Leftists think that utopia can be coerced into existence -- so no dishonesty or brutality is beyond them in pursuit of that "noble" goal

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 28 nov 2010, 13:47

Uit angst zag Nederland af van de inval........................mooi eufemisme voor niet kunnen aanvallen..............

Wat wil je nu ook met 2 tanks, 3 schepen en 4 vliegtuigenwaarvan er 3 aan de grond moeten staan om der 1 in de lucht te houden?

Nederland kan niets op dat vlak, echt niets.................1 Carrier Strike Group heeft meer in de melk te brokkelen dan heel de Nederlandse defensie; dwz, 1 carrier 75 vliegtuigen en 6000 man personeel), fregatten, geleide wapen cruisers, mijnenvegers, 2 aanvals onderzeeboten, een schip voor munitie, olie en voorraden...........

Lees even na en huiver wat een slagkracht;

http://en.wikipedia.org/wiki/Carrier_Strike_Group" onclick="window.open(this.href);return false;

En daar hebben ze er minimaal 10 van............... :goodnight:

Robin

Bericht door Robin » 28 nov 2010, 13:49

romo schreef:Uit angst zag Nederland af van de inval........................mooi eufemisme voor niet kunnen aanvallen..............

Wat wil je nu ook met 2 tanks, 3 schepen en 4 vliegtuigenwaarvan er 3 aan de grond moeten staan om der 1 in de lucht te houden?

Nederland kan niets op dat vlak, echt niets.................1 Carrier Strike Group heeft meer in de melk te brokkelen dan heel de Nederlandse defensie; dwz zeggen 1 carrier, fregatten, geleide wapen cruisers, mijnenvegers, 2 aanvals onderzeeboten, een schip voor munitie, olie en voorraden...........

Dat zal, ongetwijfeld, maar met steun van de VS toendertijd....

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 28 nov 2010, 13:52

Nou, de conclusie is simpel; de VS hadden er blijkbaar geen trek in....................anders was het wel gebeurd...............en ik denk dat Lubbers achteraf pas gebeld was........... :mrgreen:

Robin

Bericht door Robin » 28 nov 2010, 14:03

LOL inderdaad romo. :D

Maaruh, we willen niet weten hoe de opportunisische USA daar in M en Z Amerika de boel goed in 't oog houdt. Niet alleen Cuba(vreselijke dictatuur, god wat heb ik met de bevolking te doen, mijn vrouw heeft 'n paar goede Cubaanse vriendinnen, verhalen waar de honden geen brood van lusten) maar ook Venezuela met clowndictator Chavez tov buurland Colombia te stoken. Of Ecuador die ook tegen Colombia(ally van de VS) zit te stoken. Chavez heeft Brasil en Arg al ver in dat economische samensterk Z Amerikaanse pact. Wat natuurlijk 1 van de weinige goede ideeen uit dat idiote hoofd van die clown is.

Maar ALS Chavez destijds de Antillen had aangevallen had de VS de dag ervoor nog een stokje voor gestoken, wees maar niet bang.

Voor de goede orde, mijn vrouw is dus Colombiaanse en d'r zus woonde in Caracas, Venezuela, is weer terug in Col vanwege de economische problematiek en bijna Cubaanse dictatuur die daar in opkomst is.

romo

Bericht door romo » 28 nov 2010, 14:10

Klopt, de Amerikanen hebben altijd dubbele agenda`s......................

Zit momenteel enigzins met gefronste wenkbrauwen naar Noord/Zuid Korea te loeren................ook weer een lont die zomaar kan ontbranden............... :hmmm:

richardk

Bericht door richardk » 28 nov 2010, 15:42

Robin schreef:Jeses en dan 't commentaar van die commercieel directeur: "Ludieke actie".

Opbokke ermee. ADO draait goed dit seizoen, maar als ze hier op bezoek komen, mag ik de deuren sluiten/barricaderen , serieus. Stelletje hufters die ADO supporters. Ajacieden/Feyenoorders kunnen er ook wat van, maar ADO en Cambuur supporters zijn de ergsten voor Heerenveen. Terrasstoelen koppen? Been there done that.

waar woon je dan robin?

Robin

Bericht door Robin » 28 nov 2010, 15:46

Dat andere Den Haag van 't noorden, Het Friesche Haagje, Thialf-city. Of zoals de mensen uit 058(waar ik jammergenoeg geboren ben) zeggen: Akkrum-Zuid.

:D

richardk

Bericht door richardk » 28 nov 2010, 15:55

Robin schreef:Dat andere Den Haag van 't noorden, Het Friesche Haagje, Thialf-city. Of zoals de mensen uit 058(waar ik jammergenoeg geboren ben) zeggen: Akkrum-Zuid.

ook in heerenveen dus..ok

Robin

Bericht door Robin » 28 nov 2010, 16:00

richardk schreef:
Robin schreef:Dat andere Den Haag van 't noorden, Het Friesche Haagje, Thialf-city. Of zoals de mensen uit 058(waar ik jammergenoeg geboren ben) zeggen: Akkrum-Zuid.

ook in heerenveen dus..ok
Jij ook dan? :lol:

richardk

Bericht door richardk » 28 nov 2010, 16:08

Jup skoatterwald... Maar merk zowiezo gewoon al dat het hier in de regio al veranderd. Vroegah speelden we in de achtertuin in de bossen bij het woudsterbergje in Oranjewoud( begin jaren 80) en toen was het vrij normaal dat je een ieder groette die je tegenkwam. Liep van het weekend( zoals elk weekend) nog even met vrouw en kids door de bossen. Dan groet je iemand en die kijkt je aan alsof je in de fik staat en negeert je compleet.

Jammer al dat westerse import. :lol:

Robin

Bericht door Robin » 28 nov 2010, 16:11

Mee eens. Verharding vd maatschappij ook in een provincieplaats als waar wij wonen.

Peric

Bericht door Peric » 28 nov 2010, 16:14

Dat schrijf je nou Richard, maar hier groet men mekaar ook nog gewoon hoor. Dus het is echt niet zo dat dat overal in het westen gebeurd.
Ik woon midden in de Randstad, weliswaar in een klein dorp, maar het is nog steeds het westen...

Ik hoor juist veel over de 'starre noorderlingen'.. :)

richardk

Bericht door richardk » 28 nov 2010, 16:24

Friezen moeten altijd voor die Groningers opdraaien... :wink:

maar heb zelf kantoor in Barendrecht, Heerenveen, Voorst, Barneveld, Breda, Leeuwarden en Barneveld. En mijn vrouw komt uit Woerden.

Maar het meest gemoedelijke kom ik in mijn eigen woonplaats tegen.
Afgelopen zomer na terugkomst van 2 weken Skutsjesilen kwam ik erachter dat ik de sleutel in de voordeur had laten zitten. Dat kan hier nog. Als ik in Barendrecht ben moet ik opletten dat de auto wel op het alarm staat want de vaste navigatie is er zo uit als ik even naar het winkelcentrum ga.

Dat groeten doen de friezen nog steeds onderling, het beste moment dat je dit kan zien dat het westerlingen zijn is als we met de boot varen en de nieuwe generatie watersporters " sloepje met de vrouw op naaldhakken, man met kapiteinsmuts, kinderen met de nintendo in het vooronder" ziet varen. Deze mensen groeten niet...

Plaats reactie