Chris: je uitleg hoe je moet joinen is voor een niet PS3 niet echt begrijpelijk, ook ik moest even zoeken, dus misschien iets duidelijker voor anderen (ik snap het nu natuurlijk wel).
Het verwarrende zit hem erin dat je niet naar online mode hoeft te gaan, maar de community op jouw logo moet klikken en dan op de koffie, maar ook alléén maar als je gele lampje erbij hangt.
Verder is het advies om inderdaad op high quality over te gaan, of juist low quality. De NL band breedte moet dit makkelijk aankunnen.
Ook ik had enorm last van lag problemen bij anderen. De keren dat ik mensen raakte lag eraan dat de auto's over het scherm leken te poppen. Maar goed, ik vertrouw erop dat dit beter wordt.
Eerst die pass protectie regelen of voorkomen dat één iemand op race kan drukken.
Vond het verder mega gaaf. Complimenten vooral aan Mark Nauta vanwege zijn snelheid, maar het is me nu ook duidelijk waarom. Met een controller gaat duidelijk sneller dan met een stuurtje

Ook met Hunter inderdaad (en Mark voor ons) heerlijk kunnen oprijden, maar zou nog leuker zijn als de lag verdwenen is.