[GT5] afspraken online racen (nicknames op p. 1)
-
Re: GT5: afspraken online racen
zelf nog aan het uitvogelen inderdaad, ik host zelf niks
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Grrr, ik was net te laat kan nu dus mooi toe kijken 

- Robin Hartog
Nogmaals: hoe kun je online? 

-
@Robin, even de stappen van Chris volgen op de vorige pagina 
Ik zit nu wel in de ruimte, maar kan alleen toekijken en nog niet meedoen.
Headset werkt ook nog niet bij mij volgens mij, ik hoor de rest wel maar hoor/zie mezelf niet praten

Ik zit nu wel in de ruimte, maar kan alleen toekijken en nog niet meedoen.
Headset werkt ook nog niet bij mij volgens mij, ik hoor de rest wel maar hoor/zie mezelf niet praten

- Chris van S.
Ik heb enkele mensen als vriend geaccepteerd. Dus die kunnen nu meedoen.
-
Ik probeer mn headset nog aan te krijgen btw. Wel gepaired
- Robin Hartog
Ik heb je echt net toegevoegd Chris, dus als je me nog accept: Top!
- Robin Hartog
Freaking bizar trouwens, nu al 2x vastgelopen. 

-
Opnieuw opstarten van het spel was ook niet zo'n goed idee, kom nu niet eens in het "Mijn huis" gedeelte.
Gaat lekker zo
Gaat lekker zo

- Robin Hartog
Ik hoor net van mijn broer dat er een patch gedownload moet worden.. Even zoeken maar.
-
OnlineWJ
Online was leuk, maar heeft echt nog wel wat werk nodig. Password protected rooms is echt een must, en iemand moet niet in zijn eentje de race kunnen starten.
Welke kwaliteit stond onze room eigenlijk op?(dat kan je geloof ik selecteren, dan verstuurd die vaker de gegevens van de auto's en hun positie zodat het allemaal vloeiender eruit komt te zien, onze verbindingen in NL moeten dat makkelijk aan kunnen)
Auto's ging bij mij echt alle kanten op, was echt moeilijk "mikken" om hem er voorbij te krijgen zonder de ander te raken.
Welke kwaliteit stond onze room eigenlijk op?(dat kan je geloof ik selecteren, dan verstuurd die vaker de gegevens van de auto's en hun positie zodat het allemaal vloeiender eruit komt te zien, onze verbindingen in NL moeten dat makkelijk aan kunnen)
Auto's ging bij mij echt alle kanten op, was echt moeilijk "mikken" om hem er voorbij te krijgen zonder de ander te raken.
-
Duurde even, maar toen kon ik ook m'n rondjes doen.
Het rijden van mezelf ging wel vloeiend, andere auto's gingen soms iets minder vloeiend.
Hoorde mensen wel zeggen dat auto's soms erg in elkaar zaten, maar veel schade zie ik eigenlijk niet. Is dat in te stellen?
Binnenkort maar weer een avondje
Het rijden van mezelf ging wel vloeiend, andere auto's gingen soms iets minder vloeiend.
Hoorde mensen wel zeggen dat auto's soms erg in elkaar zaten, maar veel schade zie ik eigenlijk niet. Is dat in te stellen?
Binnenkort maar weer een avondje

-
Inderdaad, moet en zal allemaal nog wel even beter worden. Heb je wel vaker, van die opstartproblemen.WJ schreef:Online was leuk, maar heeft echt nog wel wat werk nodig. Password protected rooms is echt een must, en iemand moet niet in zijn eentje de race kunnen starten.
Vond het in ieder geval erg gezellig met het groepje wat we nu hadden. Wel moet de rest even een headsetje scoren!
Wil zeker weten vaker zo een avondje

- Robin Hartog
Jammer kwam ik er niet in. Ja, toen iedereen weg was.
Headsetje ligt hier al, alleen nog even opladen en connecten.

Headsetje ligt hier al, alleen nog even opladen en connecten.

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Lachen man dat online racen. Mis alleen wel een stuurtje. Al was ik nog aardig snel dacht ik zo
.
Moet nog wel een headset hebben. Dat is echt ideaal. Nu hoor ik van alles en reacties op mij, maar kan ik niets....
Loop ook tegen een probleempje aan. Soms duurt het echt heel lang voordat ie van het ene naar het andere scherm is in GT Mode. Als ik van een race terug wil naar 'Mijn huis' dan moet ik soms wel een minuut wachten. Zelfde als ik naar het allereerste scherm wil. Wie heeft dat ook? Is er wat aan te doen?
@ Ijlia, wat voor TT had jij joh, wat een gedrocht
. Ding loopt wel hard, hoeveel pk heb je erin?
Oh en verder......ik ben verslaafd

Moet nog wel een headset hebben. Dat is echt ideaal. Nu hoor ik van alles en reacties op mij, maar kan ik niets....
Loop ook tegen een probleempje aan. Soms duurt het echt heel lang voordat ie van het ene naar het andere scherm is in GT Mode. Als ik van een race terug wil naar 'Mijn huis' dan moet ik soms wel een minuut wachten. Zelfde als ik naar het allereerste scherm wil. Wie heeft dat ook? Is er wat aan te doen?
@ Ijlia, wat voor TT had jij joh, wat een gedrocht

Oh en verder......ik ben verslaafd

- Tom V
Dat was lachen jongens. Ik vind het een heerlijk spel, vermaak me er prima in, zowel offline als online. Passwords zouden wel erg handig zijn want van die idioten erbij is gewoon zonde.
Headsetje is wel erg leuk trouwens, betrekt je meer in het spel. Goed gelachen weer en ben trots op de ringrace. 8)
Headsetje is wel erg leuk trouwens, betrekt je meer in het spel. Goed gelachen weer en ben trots op de ringrace. 8)
-
@ Mark Nauta: Jep, probleem heb ik ook.
@ Tom: Was gezellig
@ Tom: Was gezellig

- Sjef
Was idd geinig, maar moet ook echt een headsetje hebben. Stelletje ouwehoeren
.
Moest wel nog even wennen aan het spel. Gisteravond uurtje gespeeld maar het word tijd de G25 erbij te pakken ipv de controller.
Ooh ja, Ilija: Zou jij mijn nickname in de openingspost willen aanpassen. Het is "sjeft1981". Zoekt wat makkelijker voor de rest

Moest wel nog even wennen aan het spel. Gisteravond uurtje gespeeld maar het word tijd de G25 erbij te pakken ipv de controller.
Ooh ja, Ilija: Zou jij mijn nickname in de openingspost willen aanpassen. Het is "sjeft1981". Zoekt wat makkelijker voor de rest

- Chris van S.
Echt een super avondje
gehad gisteravond!
Wat nauta zegt: ik ben verslaafd!
Wel een paar keer onbedoeld macboy de baan af gerost! Zal mijn best doen om het de volgende keer niet meer te doen.
Ik zal vanavond is kijken hoe mensen een DF trackday kunnen joinen zonder gelijk vrienden te moeten worden met elkaar. Dat is mogelijk want er komen immers ongenodigde gasten binnen. Voor het gemak zet ik vanavond de te volgen stappen hier neer.

Wel een paar keer onbedoeld macboy de baan af gerost! Zal mijn best doen om het de volgende keer niet meer te doen.

Ik zal vanavond is kijken hoe mensen een DF trackday kunnen joinen zonder gelijk vrienden te moeten worden met elkaar. Dat is mogelijk want er komen immers ongenodigde gasten binnen. Voor het gemak zet ik vanavond de te volgen stappen hier neer.
- Robertdj
Heel even meegedaan gister, was nogal ruk met joystick, dus de lol ging er snel af. Even een oud logitech stuurtje gepakt (werkte direct
) en het werd al beter. Toen een 106 Rallye tegengekomen in de occasion markt en de ouderwetse GT lol kon weer beginnen 
Rabsterdj (voor degene die het zich nog afvroeg)

Rabsterdj (voor degene die het zich nog afvroeg)
-
Zullen die niet zoals zoveel games gewoon ergens op "search room" klikken ofzo? Dat je willekeurig in een kamer gedropt word.Chris van S. schreef:Echt een super avondjegehad gisteravond!
Wel een paar keer onbedoeld macboy de baan af gerost! Zal mijn best doen om het de volgende keer niet meer te doen.![]()
Ennuh... je hebt niet alleen Ilija kusjes gegeven hoor... jij was toch die witte M3? Dan zijn wij elkaar ook wel eens tegen gekomen

-
- Auto: M3P, 130i
Ik kon helaas niet joinen... Jammer. 

- Chris van S.
Op de Ring toch? Aanremmen Aremberg....Roy schreef: Ennuh... je hebt niet alleen Ilija kusjes gegeven hoor... jij was toch die witte M3? Dan zijn wij elkaar ook wel eens tegen gekomen

-
Was leuk gisteravond!!! Heb toch een aantal keren leuke rondes neer kunnen zetten met bijv. Ilja (hij in een oranje TT / ik in de Focus).
Nordschleife valt mij qua baan tegen (Ilja heeft hier ook al iets over geschreven), dus het stokbroodje Brie kwam op het juiste moment
Overigens vind ik zonder enige twijfel het leukste aan het spel om hulpmiddelen uit te zetten (behalve tractiecontrol, die op 2), sportbanden er onder en dwars gaan met die auto's
Moet zeggen dat ik altijd gewend ben om met de controller te rijden, dus voorlopig is het nog prima zo voor mij.
Nordschleife valt mij qua baan tegen (Ilja heeft hier ook al iets over geschreven), dus het stokbroodje Brie kwam op het juiste moment

Overigens vind ik zonder enige twijfel het leukste aan het spel om hulpmiddelen uit te zetten (behalve tractiecontrol, die op 2), sportbanden er onder en dwars gaan met die auto's

Moet zeggen dat ik altijd gewend ben om met de controller te rijden, dus voorlopig is het nog prima zo voor mij.
-
Ja lekker, jij met je stokbroodje brie. Heb de hele avond trek gehad