Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robertdj

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robertdj » 24 nov 2010, 15:56

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... ue#1291043" onclick="window.open(this.href);return false;

:banaan:

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 24 nov 2010, 16:08

Ik houd mijn hart vast hoe onze gerechtelijke macht op de frietboer gaat reageren :hmmm:

Robertdj

Bericht door Robertdj » 24 nov 2010, 16:11

Voorlopig heeft de gefrituurde overvaller niets van zich laten horen :)

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 24 nov 2010, 16:20

Robertdj schreef:Voorlopig heeft de gefrituurde overvaller niets van zich laten horen :)
Zijn advocaat zal wel contact opnemen denk ik :wink:
http://www.letseladvocaat.nl/advocaat/s ... eding.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 24 nov 2010, 17:02

Ik kan me best voorstellen dat de frietenboer van schrik zijn potje vet in de lucht lanceert, ik zie het probleem niet.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 24 nov 2010, 19:56

Die zit met de gebakken peren/frieten..................

GTRene

Bericht door GTRene » 24 nov 2010, 20:10

romo schreef:Die zit met de gebakken peren/frieten..................
iets lager mikkende, met de bitter ballen :mrgreen:

wat dat betrefd moeten de criminelen minder rechten krijgen aangaande tot, en de benadeelden meer rechten, dus mogen bv zo'n crimi goed aanpakken zonder angst te krijgen dat zei (het slachtoffer van iets) voor de rechtbank moet komen omdat de crimi dat wil...dat moet niet meer kunnen :forum:

EG

Bericht door EG » 24 nov 2010, 21:10

Robin schreef:Tja, ik hou 't toch bij de 2 hoogleraren in Buitenhof, EG.

Goed geprobeerd, maar neh, dit keer niet overtuigend. De hoogleraren wél.

Weer de vergelijking met Hitler, ga je nat mee. Uitgespeelde troef. Is niet zo de facto.Ik heb ook 'n afkeer van gereformeerden bijvoorbeeld en meld dat soms hier en daar. Dus vergelijk je mij met Hitler? Kom nou.
Zie de hoogleraren.punt.
96k belastinggeld. Tja. Weet je wat de koningin krijgt al jaren met wát? Weet je dat er door de tijden heen, wat er in Buitenhof ook werd gezegd, dit bij links en rechts vóórkomt?
Dus dan ga ik me niet zo als jij dagelijks druk maken om díe 96k. Dan zijn er wel andere dingen. De PVV noemt ze dan flauw linkse hobbies...heb er nu ook ff geen ander woord voor.Sorry. Maar dát zijn/worden écht bodemloze putten....
Het verbeter de wereld begin bij jezelf principe, tja: Sta op en doe je zegje, net als Marcouch. Niet iedereen over 1 kam scheren, maar de rotte appelen benoemen en aanpakken.
En als je je niet aangesproken voelt omdat je wél prima in de maatschappij staat en meedraait(waar ik NIET aan twijfel bij jou overigens!), hou je dan eens koest, zogezegd. JIJ zou je toch niet aangesproken moeten voelen?Nou dan! En als je blijft vinden dat de goeien(jij etc )onder dat groepje kwaden moeten lijden: Zie Marcouch dus. Maar hou op met zeuren. We schelden grefo's verrot, willen de Paus het liefst naar de hel zien verdwijnen, maar o wee als je aan de moslimgemeenschap komt. dan zwaait er wat(messen dus) En daar doet Marcouch dus wel wat aan.
De PVV is zeer zeker de oplossing niet, verre van, maar dat kwaaie groepje binnen de (wereldwijde)moslimgemeenschap al HELEMAAL niet.
En wat was er eerder, de kip of 't ei, wat shakes verderop al zo mooi zei.

Anyway, ik ga m'n mening weer bijstellen.
Wel bedankt voor 't proberen.

:goodnight:
Kijk jij maakt de grote aloude fout die "assumption is the mother of all FUCKUPS". Dat ik die clown vergelijk met snorremans betekent niet dat ik jou daar ook mee vergelijk, wat je ook zegt. In die hele razernij vergeet je ook toevallig een cruciaal ding: zit jij in de Tweede Kamer? Heb jij een openbare functie? Nee he. Dus dan val jij totaal niet te vergelijken met Wilders. De impact van wat jij zegt is totaal niet te vergelijken met wat hij zegt, ok? Dat is ook een reden waarom ie te vergelijken valt met snorremans, de publieke opinie beinvloeden (want dat doet ie zeer zeker wel met Fitna, de grootste BS film op aarde, maar de geblinddoekte rechtsstemmer die de allochtonen weg wilt hebben omdat zijn domme baantje is ingepikt ziet het als algehele waarheid). Begrijpen u ?

En dus dat wij tonnen aan Beatrix weggooien maakt het minder fout wat er nu met Lucassen gebeurt? Lijkt me een geval van "zij slecht, dus ik mag ook slecht doen". Blijft gewoon schandalig dit.

Kijk ik heb dit al eerder gezegd, bij veel autochtone Nederlanders zit het frustratie in dat er groepen (jonge) Marokkanen zijn die de boel op stelten zetten. Wilders heeft dit feit zeer slim gebruikt om alle moslims als criminelen af te stempelen, in ieder geval om het hele geloof nog slechter af te schilderen (dat is ook zijn opdracht/doel). Ga met mij niet in discussie dat criminaliteit geloof gerelateerd is, is het gewoon niet en die discussie verlies je, de grootste raddraaiers in Nederland zijn (jonge) Antillianen en (jonge) Marokkanen, de rest houd zich gedeisd.

En wij, met mijn vrouw verbeteren de wereld meer dan menig forumlid hier ooit zal kunnen doen. Mijn vrouw heeft in het onderwijs gewerkt, doet nu studie Pedagogiek en gaat weer het onderwijs in, en ik ben ook van plan dit te doen, juist om jongeren die ontsporen tijdig weer het rechte pad op te sturen. Want daar is heel veel gebrek aan: echte opvoeders.

SteV6

Bericht door SteV6 » 24 nov 2010, 21:25

EG schreef:Want daar is heel veel gebrek aan: echte opvoeders.
Daarmee ben ik het volledig eens! Ik word er moedeloos van wat ik soms aan theaters van opvoedkundig onvermogen voorbij zie komen ...

Stephan

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 24 nov 2010, 21:38

@ EG

Het had je gesierd wanneer je die laatste alinea weggelaten had.
Het komt op mij een beetje over als " kijk eens hoe goed wij bezig zijn,beter dan menig ander d-f lid.
Ik krijg daar altijd een beetje een"jakkie" gevoel van.
Fijn voor je dat je vrouw zo lekker maatschappelijk bezig is maar dat maakt jullie niet beter dan menig DF bezoeker.

EG

Bericht door EG » 24 nov 2010, 21:47

Downforce Hans schreef:@ EG

Het komt op mij een beetje over als " kijk eens hoe goed wij bezig zijn,beter dan menig ander d-f lid.
Fijn voor je dat je vrouw zo lekker maatschappelijk bezig is maar dat maakt jullie niet beter dan menig DF bezoeker.
Dan moet iemand die mij niet kent beweren dat ik er wat aan moet doen door de wereld te verbeteren door bij jezelf te beginnen, dat heb ik allang gedaan en ben er nog steeds mee bezig.

Het had RH pas gesierd als ie die opmerking had weggelaten, want hoe weet je wat ik doe IRL?

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 24 nov 2010, 22:02

Wat doe je eigenlijk IRL.............

Ahmed

Bericht door Ahmed » 25 nov 2010, 01:42

Xave30 schreef:Ik heb (nog) geen idee over de achtergrond / aanleiding van onderstaande video maar t ziet er niet best uit..

Vervolg:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/416784/1 ... owicz.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ROFL, hoe kansloos :lol:

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 25 nov 2010, 07:30

:thumbup: @ EG, duidelijk verhaal

Michel P

Bericht door Michel P » 25 nov 2010, 08:17

SteV6 schreef:
EG schreef:Want daar is heel veel gebrek aan: echte opvoeders.
Daarmee ben ik het volledig eens! Ik word er moedeloos van wat ik soms aan theaters van opvoedkundig onvermogen voorbij zie komen ...

Stephan
+1

[satire modes aan]En verder is het moslim geloof natuurlijk een enorme verrijking voor iedereen, pure vrede......... de ongelovige honden weten niet wat ze missen............ al het terrorisme onder de moslim vlag word natuurlijk gepleegt door imitatie moslims made in China........... of beter nog, door America en Israel opgeleiden en gehersenspoelde mensen, puur om het o zo vredelievende moslim geloof in een slecht daglicht te stellen, het is een schade, het zou verboden moeten worden.......... [satire modes uit]

Michel

wjn

Bericht door wjn » 25 nov 2010, 08:29

Michel P schreef:of beter nog, door America en Israel opgeleiden en gehersenspoelde mensen,l
Hiermee zit je er niet eens zoveel naast. :shithappens:

Feit is dat het fout gaat als mensen zich, al dan niet met de beste bedoelingen, met andere mensen gaan bemoeien.

Michel P

Bericht door Michel P » 25 nov 2010, 08:43

wjn schreef:
Michel P schreef:of beter nog, door America en Israel opgeleiden en gehersenspoelde mensen,l

Feit is dat het fout gaat als mensen zich, al dan niet met de beste bedoelingen, met andere mensen gaan bemoeien.
Feit is dat het fout gaat als mensen met een achterlijk sprookjes boek in de hand (kies een geloof) al dan niet met de beste bedoelingen, met andere mensen gaan bemoeien......

Geloof maakt meer kapot dan je lief is.........

Michel
Laatst gewijzigd door Michel P op 25 nov 2010, 08:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Michel P

Bericht door Michel P » 25 nov 2010, 08:45

Geld ook voor de linkse kerk........

Mooie column http://www.geenstijl.nl/archives/images/bosmaftw.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Michel

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 25 nov 2010, 09:17

Ik constateer dat er de laatste paar maanden veel tijd en energie gaat zitten in dingen die niks met het besturen van ons land te maken hebben. Had heel nederland maar VVD gestemd, waren we van al die kolderdiscussies af en werden er weer zaken gedaan en geregeld. Al het prul er onder houdt zich meer bezig met de andere kant van het politieke spectrum dan met dat waar ze voor betaald worden; de zaak op de rit krijgen en houden.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 25 nov 2010, 09:31

EG schreef:
Downforce Hans schreef:@ EG

Dan moet iemand die mij niet kent beweren dat ik er wat aan moet doen door de wereld te verbeteren door bij jezelf te beginnen, dat heb ik allang gedaan en ben er nog steeds mee bezig.

Het had RH pas gesierd als ie die opmerking had weggelaten, want hoe weet je wat ik doe IRL?

Je weet wat die flapdrol op gummen over mij zei he? Ik ben 'n fascistisch, slecht dom mens (omdat ik eerder pro Israel ben dan pro Palestina ) en dat ie me irl graag niet tegenkomt. ...

Ik ken hem niet, ik ken jou niet EG, jij kent mij niet irl.

Jouw reacties op mijn posts zijn vaak pittig en soms helder so be it. Soms zit je er faliekant naast, soms leer ik ook van jou.

Ik zeg ook tegen jou, jij die prima in de maatschappij staat je niet aangesproken hoeft te voelen. Doe je dat toch? Is echt JOUW mentale/culturele/religieuze probleem en laat zien hoe diep 't blijkbaar zit. Heb ik geen boodschap aan, sorry, ergo het werkt bij mij averechts.

En wat Hanz06 ook zegt: Die laatste alinea klinkt ' Kijkmijnou weldoener zijn en jullie niet' , lijkt wat op Fara Karimi:)))
Schijnheiligheid:Fok it:)

. Als ik 'n Staphorster van repliek dien(en dat heb ik wel gedaan hoor) gaat ie mopperend weg.
Bij 'jullie' is 't totale moord en brand en bijna eerwraak bij wijze van.
Vind ik jammer, maar ik moet er ook wel om lachen:)

Cheers
Robin
Laatst gewijzigd door Robin op 25 nov 2010, 09:40, 3 keer totaal gewijzigd.

Robin

Bericht door Robin » 25 nov 2010, 09:32

Ravin ///M schreef:Ik constateer dat er de laatste paar maanden veel tijd en energie gaat zitten in dingen die niks met het besturen van ons land te maken hebben. Had heel nederland maar VVD gestemd, waren we van al die kolderdiscussies af en werden er weer zaken gedaan en geregeld. Al het prul er onder houdt zich meer bezig met de andere kant van het politieke spectrum dan met dat waar ze voor betaald worden; de zaak op de rit krijgen en houden.
+1 :thumbup:

Robin

Bericht door Robin » 25 nov 2010, 09:38

Voorbeeld hoe ik denk:In Duitsland is verehoogde staat van paraatheid ivm teroristische aanslagen.

Ik heb dochterlief van 16 vanochtend net op de schoolbus naar Keulen gezet , Kerstmarkt, maak er 'n leuke dag van. Opalief(mijn ouweheer dus) merkte bij haar nog wel even op dat ze voorzichtig moest zijn iv die aanslagen in grote Duitse steden.

Dat lach ik dus weg he onzin. Als je dáár bang voor bent;Integreerhelm op je harses en onder 't trapgat blijven zitten met 'n IPad + voor 3 dagen tuc koekjes en 30 liter water:)

wjn

Bericht door wjn » 25 nov 2010, 10:02

Michel P schreef:
wjn schreef:

Feit is dat het fout gaat als mensen met een achterlijk sprookjes boek in de hand (kies een geloof) al dan niet met de beste bedoelingen, met andere mensen gaan bemoeien......

Geloof maakt meer kapot dan je lief is.........

Michel
Het hoeft niet eens een geloof te zijn, wat als rechtvaardiging gebruikt wordt.
(Hangt er ook vanaf wat je onder geloof verstaat.)

Daarom heb ik dat bewust weggelaten.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 25 nov 2010, 18:16

Ravin ///M schreef:Ik constateer dat er de laatste paar maanden veel tijd en energie gaat zitten in dingen die niks met het besturen van ons land te maken hebben. Had heel nederland maar VVD gestemd, waren we van al die kolderdiscussies af en werden er weer zaken gedaan en geregeld. Al het prul er onder houdt zich meer bezig met de andere kant van het politieke spectrum dan met dat waar ze voor betaald worden; de zaak op de rit krijgen en houden.
+veel, politiek Den Haag is echt veel te vaak in de weer met non-issues.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 25 nov 2010, 20:59

Maus335i schreef:
+veel, politiek Den Haag is echt veel te vaak in de weer met non-issues.

Dat heeft weinig van doen met politiek an sich, doch eerder de pers die weer verkoopcijfers wil faciliteren door hijgerige koppen in de ether te pleuren...................

Plaats reactie