Was toen een aanbieding bij Play.com.
Over een half uurtje slinger in de PS3 aan, zal eerst tijdje zoet zijn met mensen toevoegen in de lijst

Dat is top, trackday idee en als er dan behoefte is een race of wat doen. Eerst ff weg, headset halen.WJ schreef:Ik heb net even een sessie gestart. Je kan dan in het begin free run doen.
Iedereen kan dan gewoon rijden, tijden neerzetten. (open pit idee)
Je kan aangeven met welke type auto, of gewoon alles, eigen garage of van arcade, met welke hulpmidellen, etcetc.
Vind je het wel best dan kan je zeggen start race (dan is er een soort van countdown), en dan word iedereen op de grid positie gedumpt. Tijden die je in de free run heb gereden gelden dan lijkt me.
Je kan echt van alles instellen. Dus dat word feest. :banaan:
Nice, even snel een 106 GTi halen en vertrouwd digitaal als rijdende chicane fungeren.WJ schreef:Ik heb net even een sessie gestart. Je kan dan in het begin free run doen.
Iedereen kan dan gewoon rijden, tijden neerzetten. (open pit idee)
Je kan aangeven met welke type auto, of gewoon alles, eigen garage of van arcade, met welke hulpmidellen, etcetc.
Vind je het wel best dan kan je zeggen start race (dan is er een soort van countdown), en dan word iedereen op de grid positie gedumpt. Tijden die je in de free run heb gereden gelden dan lijkt me.
Je kan echt van alles instellen. Dus dat word feest. :banaan:
Epic idd, zonde.Macboy schreef:Het lukt kennelijk nog niet om de ruimte met een wachtwoord te beveiligen. Komen dus ook anderen wat niet handig is.
Ook onbegrijpelijk is dat als een persoon op RACE drukt dat dan de race meteen begint hetgeen als failure gezien kan wordenDaar moeten normaal toch meerderen toestemming voor geven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast