Gran Turismo 5
-
Roy
Re: Gran Turismo 5
Oh, super! Had hem vooral voor iRacing, maar nu ik dat niet meer speel is ie aan het stofhappen.
- Barend
- Auto: F20 m135i
Ik zal in de pauze ook maar eens langs de MM lopen hier.. Dus hoop dat ik vanavond online ben.
Fijn dat al die leuke spellen tegelijk uitkomen, net COD: Black Ops & NFS: Hot Pursuit III gekocht en daar komt nu Gran Turismo 5 weer bij. Mooi, die tijd voor kerst en sinterklaas.
S3 Nicknames
- RivanovNL
- Richardt-87
- CogencyWJ
- Robin_NL90
- Tom944
- Ferindo
- Chrisracer28
- Barroy33
- BraboTom
- Marc RS4
- DorgersGTI
- macboyilija
- Sjef1981
- mpngt3
-TERRORTED94
- Hunt-Daf
- endlezz
Fijn dat al die leuke spellen tegelijk uitkomen, net COD: Black Ops & NFS: Hot Pursuit III gekocht en daar komt nu Gran Turismo 5 weer bij. Mooi, die tijd voor kerst en sinterklaas.
S3 Nicknames
- RivanovNL
- Richardt-87
- CogencyWJ
- Robin_NL90
- Tom944
- Ferindo
- Chrisracer28
- Barroy33
- BraboTom
- Marc RS4
- DorgersGTI
- macboyilija
- Sjef1981
- mpngt3
-TERRORTED94
- Hunt-Daf
- endlezz
-
MartijnS
Ik vind het echt super, heb nog niet heel veel gespeeld, maar tot nu toe top 
Heb de A en B license, verder vooral arcade gespeeld. Wat gedrift enzo
Hoe kan je op de Ring rijden?? Is me nog niet gelukt om dat voor elkaar te krijgen.
Heb de A en B license, verder vooral arcade gespeeld. Wat gedrift enzo
Hoe kan je op de Ring rijden?? Is me nog niet gelukt om dat voor elkaar te krijgen.
- WJ
Je krijg de Ring door de eerste en de tweede "cursus" in de AMG series te doen. (dus met de oude en nieuwe SLS rijden over de ring)
Daarna kan je hem in arcade en practice kiezen.
Daarna kan je hem in arcade en practice kiezen.
-
MartijnS
Ok thanks! 
- Michel P
@Macboy,
Hoe loopt je GT5 dating service? Spreek je ook af onderweg op een gure parkeerplaats..... om eens lekker samen strepen te trekken
Hoe loopt je GT5 dating service? Spreek je ook af onderweg op een gure parkeerplaats..... om eens lekker samen strepen te trekken
- Macboy
- Mike S.
- Auto: M135i
Ik heb echt de neiging om een ps3 te kopen met GT5 maar ik moet mezelf tegenhouden anders word het te gek.. er staat al een xbox 360 en een Wii op dit moment en heb ook nog een reserve xbox360.
Maar zal mezelf wel weer niet heel lang kunnen bedwingen
Maar zal mezelf wel weer niet heel lang kunnen bedwingen
-
Tom
Forza 3 was toch beter?

- Mike S.
Heb ik nooit gezegt Tom !! ik vroeg me alleen af of GT5 beter is... maar dat weet ik nog steeds niet.
Maar GT5 is nieuw en aangezien ik de nieuwe Call of duty niks vind dan wil ik best me tijd besteden aan een nieuw racespel.
Maar GT5 is nieuw en aangezien ik de nieuwe Call of duty niks vind dan wil ik best me tijd besteden aan een nieuw racespel.
-
Hunter
@ Mike... Gewoon doen, zal denk ik niet tegenvallen!
-
Tom
HaphapMike S. schreef:Heb ik nooit gezegt Tom !! ik vroeg me alleen af of GT5 beter is... maar dat weet ik nog steeds niet.
(ik ken Forza niet eens)
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Kunnen we binnekort met z'n 16'en online racen
Trouwens, dat karten is echt geniaal. Heb op de licenties na nog niets anders gedaan
- Macboy
Plan maar een leuke kartwedstrijd in komende dagen dan 
- Mari Oh Oh!
Nou, de meningen op Tweakers zijn ook al aardig verdeeld en de reacties lezende weet ik waarschijnlijk al bij welke groep ik ga horen. Eigenlijk geef ik dus een fout signaal af door hem toch besteld te hebben... Nou ja, ik zal mijn best doen er plezier van te hebben.Hunter schreef:@ Mike... Gewoon doen, zal denk ik niet tegenvallen!
- Peter-Paul
Heb gisteren een aantal uurtjes kunnen spelen, en vind de Nordschleife qua "baan" details erop achteruitgegaan t.o.v. GT4. Bijvoorbeeld uitkomen Hatzenbach, AF & Bergwerk kloppen gewoon niet.Mari Oh Oh! schreef:Nou, de meningen op Tweakers zijn ook al aardig verdeeld en de reacties lezende weet ik waarschijnlijk al bij welke groep ik ga horen. Eigenlijk geef ik dus een fout signaal af door hem toch besteld te hebben... Nou ja, ik zal mijn best doen er plezier van te hebben.Hunter schreef:@ Mike... Gewoon doen, zal denk ik niet tegenvallen!
Tijdens het selecteren van een circuit in de online lobby is mijn PS3 ontelbaar keer vastgenaaid. Was het toen zo beu dat ik maar ben gaan slapen
Al met al is & blijft het natuurlijk een prachtige game!! Het is die paar euro zeker waard!!
- Peter-Paul
Wat wel weer heel stoer is dat als je in Breidscheid aankomt, gewoon de rook uit de schoorstenen van de omliggende huizen ziet komen 
-
Hunter
Hier heb ik ook 3 keer last van gehad.Peter-Paul Haars schreef:Tijdens het selecteren van een circuit in de online lobby is mijn PS3 ontelbaar keer vastgenaaid.
Begreep dat ik inderdaad al niet de enigste was.
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Toen k online een keer wilde proberen liep hij ook vast.
Maar dat kan komen omdat vandaag de game pas uitkomt.
Maar dat kan komen omdat vandaag de game pas uitkomt.
- Mike S.
:fy:Tom schreef:HaphapMike S. schreef:Heb ik nooit gezegt Tom !! ik vroeg me alleen af of GT5 beter is... maar dat weet ik nog steeds niet.
(ik ken Forza niet eens)
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
MM heeft CE's liggen?Rivanov schreef:Vriend van me heeft 'm net voor me opgehaald bij MM Eindhoven!
Hij is nu update aan het installeren! Can't wait! Morgen komt m'n Collectors Edition binnen.
Heeft er dan iemand interesse in een GT5 exemplaar?
- Michel P
Ik had me voorgenomen eerst even de reviews van de gebruikers te pijlen, maar heb niet die GT5 die Chris aanbood gekocht......Mari Oh Oh! schreef:Nou, de meningen op Tweakers zijn ook al aardig verdeeld en de reacties lezende weet ik waarschijnlijk al bij welke groep ik ga horen. Eigenlijk geef ik dus een fout signaal af door hem toch besteld te hebben... Nou ja, ik zal mijn best doen er plezier van te hebben.Hunter schreef:@ Mike... Gewoon doen, zal denk ik niet tegenvallen!
Michel
-
Roy
Ach, mensen lopen altijd te mierenneuken. Heel veel mensen hebben misschien ook VEEL te veel verwachten van GT5. Het zal gewoon een mooie, goede racegame zijn met mooie auto's. Dat het geluid niet helemaal top is enzo dat weet je. Maar als je er fun mee kan hebben (bijv. hier met zn allen van DF) zal het heus wel erg leuk zijn.