M5 E60 Frozen Grey
- Ravin ///M
Re: M5 E60 Frozen Grey
Op een 3 komt het beter uit imo. Maar die matzwarte M3 in Parijs vond ik van dichtbij ook niks,
het oogt met bepaald licht leuk maar van dichtbij is het gewoon een beetje cheap.
het oogt met bepaald licht leuk maar van dichtbij is het gewoon een beetje cheap.
- GTRene
bedoel je dan echt een mat zwarte of de Frozen Grey kleur?Ravin ///M schreef:Op een 3 komt het beter uit imo. Maar die matzwarte M3 in Parijs vond ik van dichtbij ook niks,
kan me zo niet herinneren het van dichtbij te hebben gezien, nou denk ik ook dat het beter op iets aparts staat

@Steve
neem aan dat dat best prijzig is als je het goed laat doen.
-
Vind het niet staan op die M5 , de fonkert heeft / had ook een M3 in de showroom staan in frozen grey, dat stond wel dik, hoewel het hele matte gebeuren me eigenlijk heel weinig doet.
-
Heb het nog even na gevraagd, kosten voor het spuiten waren ongeveer €5000,- en de klus was in twee weken geklaard.GTRene schreef:.ben dus benieuwd naar all in dus neerploffen je kar en weer ophalen helemaal toppie geregeld uit handen zeg maar.
- GTRene
dus all in ongeveer dat bedrag?Thijs-v-d-H schreef:Heb het nog even na gevraagd, kosten voor het spuiten waren ongeveer €5000,- en de klus was in twee weken geklaard.GTRene schreef:.ben dus benieuwd naar all in dus neerploffen je kar en weer ophalen helemaal toppie geregeld uit handen zeg maar.
thnx.
-
Jep.GTRene schreef:dus all in ongeveer dat bedrag?Thijs-v-d-H schreef:Heb het nog even na gevraagd, kosten voor het spuiten waren ongeveer €5000,- en de klus was in twee weken geklaard.GTRene schreef:.ben dus benieuwd naar all in dus neerploffen je kar en weer ophalen helemaal toppie geregeld uit handen zeg maar.
thnx.
Ik heb het helaas niet precies omdat er ook gelijk een nieuw set velgen+banden zijn bij verkocht en nog wat meer werkzaamheden en er toen een totaal prijs is afgesproken.
- GTRene
ah oke, begrijpelijk
valt me enigzins nog mee met al dat werk e.d.
blijft natuurlijk een hap uit je knip, maar voor mensen die bv grote afschrijvingen van auto's, when bought new, vrij makkelijk kunnen dragen ist wel te doen
als je zelf niks wilt doen (of geen handige harrie bent ofzo)

valt me enigzins nog mee met al dat werk e.d.
blijft natuurlijk een hap uit je knip, maar voor mensen die bv grote afschrijvingen van auto's, when bought new, vrij makkelijk kunnen dragen ist wel te doen

als je zelf niks wilt doen (of geen handige harrie bent ofzo)
- JWD
Wow dan had ik toch voor zo'n 2 mille minder een wrap genomen, mits je de juiste kwaliteit materialen gebruikt is dit bijna niet van spuitwerk te onderscheiden en je kan altijd nog terug als dat hele matte gebeuren echt uit de mode raakt.Thijs-v-d-H schreef:Heb het nog even na gevraagd, kosten voor het spuiten waren ongeveer €5000,- en de klus was in twee weken geklaard.GTRene schreef:.ben dus benieuwd naar all in dus neerploffen je kar en weer ophalen helemaal toppie geregeld uit handen zeg maar.
Als een auto in zijn geheel overgespoten is vraag je je toch altijd af waarom, schade?
-
Nog even voor het idee, zo zag hij er voorheen uit:
http://www.autogespot.com/nl/viewimages ... 2008193037" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autogespot.com/nl/viewimages ... 2008193037" onclick="window.open(this.href);return false;
- Petrolhead Tom
Ik denk dat we nu wel allemaal kunnen stellen dat die grijze lak een vooruitgang is.

-
Van alleen deze nieuwe velgen knapt de auto al op :+
- GTRene
ik was een jaar of 7? geleden in duitsland bij een BMW dealer naar een Z3 M te kijken...
en liep door de showroom langs een nietszeggende 320D E46...
ik dacht huh? ik vind hem heel mooi
en stopte en bekeek die 320D en dacht wow
dat kwam puur door een fantastische kleur die ik voordien nog nooit gezien had.
de welvingen van de kar kwamen heel mooi naar voren ofzo.
was een voor toen nwe kleur, een soort Anthracite grijs? of was het titanium grijs?
of was het zoiets als dit? heb de kleur wel gevraagd maar vergeten na zoveel jaar

deze kleur en spelingen wat ie heeft zou het wel kunnen zijn
naam?
of was het nu een tint lichter
en liep door de showroom langs een nietszeggende 320D E46...
ik dacht huh? ik vind hem heel mooi

dat kwam puur door een fantastische kleur die ik voordien nog nooit gezien had.
de welvingen van de kar kwamen heel mooi naar voren ofzo.
was een voor toen nwe kleur, een soort Anthracite grijs? of was het titanium grijs?
of was het zoiets als dit? heb de kleur wel gevraagd maar vergeten na zoveel jaar

deze kleur en spelingen wat ie heeft zou het wel kunnen zijn

of was het nu een tint lichter
- Ravin ///M
Wauw... 5k en wat heb je... geen nieuw speeltje, geen extra optie, maar gewoon een andere
kleur. En nog steeds dezelfde auto, vanuit je eigen viewpoint (de cockpit) niks nieuws... tsja.
kleur. En nog steeds dezelfde auto, vanuit je eigen viewpoint (de cockpit) niks nieuws... tsja.
- Downforce Hans
+1Ravin ///M schreef:Wauw... 5k en wat heb je... geen nieuw speeltje, geen extra optie, maar gewoon een andere
Is ook 1 van de redenen dat ik nog geen andere z06 gekocht heb.
Buiten het lederen interieur is hij gewoon hetzelfde..........en eigenlijk wil je toch net iets anders.
- GTRene
duh...jij bent ook aan het wrappen geweestDownforce Hans schreef:+1Ravin ///M schreef:Wauw... 5k en wat heb je... geen nieuw speeltje, geen extra optie, maar gewoon een andere
Buiten het lederen interieur is hij gewoon hetzelfde..........en eigenlijk wil je toch net iets anders.

staat hem veel beter trouwens
- ///Joost
Mjah...doe mij die maar dan. Wat is dat ding ubergeil in wit zeg...Alleen nog even het originele M5 logo erop, aangezien de M-kleuren mooi contrasteren met het wit, en niks meer aan doen.Thijs-v-d-H schreef:Nog even voor het idee, zo zag hij er voorheen uit:
- Tim N
Je vergeet dat die lelijke schnitzel wielen er dan ook rapjes onderweg moeten voordat hij af is.
- Ravin ///M
Inderdaad... moet zeggen dat ik de eigenaar niet echt op smaak heb kunnen betrappen in dit draadje. Autokeuze daargelaten.
-
Bij de auto keuze is het al mis gegaan. Enige plek waar de V10 imo uitkomt is de M6 cabrio.
- Petrolhead Tom
Gewoon een ZR1 kopen!Downforce Hans schreef:+1Ravin ///M schreef:Wauw... 5k en wat heb je... geen nieuw speeltje, geen extra optie, maar gewoon een andere