Ik heb mij aangemeld omdat ik af en toe hier wat zit te lezen!
ik ben 17 jaar en wordt over een half jaar 18.
zit nog op de middelbare school in 5 Havo.
Ben altijd helemaal gek geweest van auto's en snelheid. En wil ook deze richting op gaan met mijn beroep.
op mijn 14e kocht ik dan ook mijn schakelbrommer wat een lang project is geworden. Heb hier veel voor gewerkt en goed doorverkocht.
Het BMW virus zit er al in, sinds jongs af aan toen mijn vader een E30 met een S14 2.5 motor had.
nou na veel sparen en werken heb ik nu ongeveer 2 maanden geleden een E30 gekocht Met een M40 1.8 motor.
Tuurlijk had ik liever een 6 cilinder met standaard al 170pk. maaaaaarrrrr..
dat is onbetaalbaar als je net je rijbewijs heb en sommige verzekering maatschappijen doen het niet eens...
het mooie van deze auto was dus dat deze een Mosselman setje erop heeft zitten. met al een Apexi bov, andere turbo, oliekoeler erbij, en nog wat dingentjes.
De auto is circuitklaar gemaakt, met een rolkooi en 2 kuipstoeltjes
Maar is nog lang niet naar mijn zin!!! En vind sommige dingen zelfs lelijk(smack)
Jullie moeten niet teveel verwachten met mijn budget met mijn leeftijd..

En als ik er maar blij mee ben!

ik heb nog veel plannen voor deze auto!!!... Die nog zeker komen gaan..
Hier een fototje voor het idee:
Nou ik had al een eerste vraag.
Als ik de stoeltjes eruit haal (en mogelijk het dashboard) is het dan mogelijk om de binnenkant te verven het liefst wit of dekt dit niet genoeg? Zo niet is dan alleen de manier heel de binnenkant te spuiten? wat zullen de kosten van beide zijn?
Nou ik hoop een hoop van jullie te leren, en zodra de auto in orde is en ik me rijbewijs heb hoop ik dat ik met de trackdays jullie niet al te veel op hou

Groeten,