Zo'n köt-tent ga ik nooooooit weer zitten voor dat geld!Joost Hermens schreef:Best wel, meer als dit kon er niet vanafAndre schreef:Joost ik vindt het een mager tripje.
![]()

Zo'n köt-tent ga ik nooooooit weer zitten voor dat geld!Joost Hermens schreef:Best wel, meer als dit kon er niet vanafAndre schreef:Joost ik vindt het een mager tripje.
![]()
Ik had een mooie deal in een verwarmde tent. Ik betaalde wat de laagste temp was in de nacht, dat was dus 39 dollar. Niet slechtMartijnGizmo schreef:Zo'n köt-tent ga ik nooooooit weer zitten voor dat geld!Joost Hermens schreef:Best wel, meer als dit kon er niet vanafAndre schreef:Joost ik vindt het een mager tripje.
![]()
Als je dan in het Little America verblijft en die 2 strepen op de oprit staan er nog steeds, dat is een witte Viper SRT-10 White Mamba geweest tijdens VOI 11... kwam net uit het tegenovergelegen Grand America gelopen toen deze even zijn schoenen moest vegenMartijnGizmo schreef:- Salt Lake City
Same here!MartijnGizmo schreef:Wij zijn ook alweer druk aan het nadenken over 2011, plan voor nu:
- vliegen naar LA, weekendje daar
- vliegen naar Portland
- eventueel Vancouver aandoen (hoe zit dit huurauto-technisch?)
- Yellowstone National Park
- Salt Lake City
- Las Vegas
- Los Angeles
MartijnGizmo schreef:Wij zijn ook alweer druk aan het nadenken over 2011, plan voor nu:
- vliegen naar LA, weekendje daar
- vliegen naar Portland
- eventueel Vancouver aandoen (hoe zit dit huurauto-technisch?)- Yellowstone National Park
- Salt Lake City
- Las Vegas
- Los Angeles
JaXave30 schreef:Ah leuk Patrick!![]()
Which brings me to the burning question...![]()
Zijn er uberhaupt DF'ers die gewoon een reis naar Amerika boeken om gewoon een stad te zien en mega veel gaan shoppen?? Dus hotel-downtown of hotel-winkelcentra.
HahaNiels schreef:Show us die route!Stelletje verslaafden hier
Ah, we have two already. Maurice en ik.Maus335i schreef:JaXave30 schreef:Ah leuk Patrick!![]()
Zijn er uberhaupt DF'ers die gewoon een reis naar Amerika boeken om gewoon een stad te zien en mega veel gaan shoppen?? Dus hotel-downtown of hotel-winkelcentra.
New York dan met name... paar dagen verblijven (tussenuit) en weer terug.
HahaNiels schreef:Nog niet[..] Met de tijd zie ik me nog wel eens met een paar vrienden een dag of 4-5 Las Vegas doen ofzo. Iets waarbij moederdevrouw thuis moet blijven zeg maar
![]()
Ja, vandaar dat we Portland aan willen doen, geen sales-tax daar...Xave30 schreef:Ah leuk Patrick!![]()
Mooie rit maar twee dagen in Bryce lijkt me wat veel of niet? Niet een dag in Zion besteden? Verder lekker veel tijd in Moab en Page zodat je niet bekaf raakt van al het gereisPatrickC2 schreef:HahaNiels schreef:Show us die route!Stelletje verslaafden hier
De globale route is als volgt:
Dag 1: Amsterdam - Las Vegas
Dag 2: Las Vegas - Valley of Fire SP - Springdale
Dag 3: Springdale - Zion NP - Bryce Canyon
Dag 4: Bryce Canyon NP
Dag 5: Bryce Canyon NP
Dag 6: Bryce Canyon - Capitol Reef NP - Goblin Valley SP - Moab
Dag 7: Moab - Arches NP
Dag 8: Moab - Canyonsland NP Needles
Dag 9: Moab - Fiery Furnance Arches + Corona Arch
Dag 10: Moab - Monument Valley
Dag 11: Monument Valley - Antelope Canyon - Page
Dag 12: Page - White Pocket
Dag 13: Page - The Rimrocks / Horse Shoe Bend / Waterholes Slot Canyon
Dag 14: Page - The Wave of Edmaiers Secret
Dag 15: Page - Grand Canyon
Dag 16: Grand Canyon - Hoover Dam - Las Vegas
Dag 17: Las Vegas - Death Valley NP - Lone Pine
Dag 18: Lone Pine - Alabama Hills
Dag 19: Lone Pine - Death Valley NP - Las Vegas
Dag 20: Las Vegas
Dag 21: Las Vegas - Amsterdam
Ik heb telkens begin- en eindplaats genoemd met ertussen welk park er die dag bezocht gaat worden.Joh@n schreef:Patrick, hoe moet ik je lijstje lezen? Ik zie wat gekke dingetjes (qua planning), maar ik weet niet waar je voorkeuren liggen?
Wij vinden Bryce echt geweldig, is de bedoeling om veel te hyken daar. Daarom hebben we ook 2 volle dagen gepland. Tevens hebben we dan de gelegenheid om zonsopkomsten en zonsondergangen mee te pakken.Niels schreef:Mooie rit maar twee dagen in Bryce lijkt me wat veel of niet? Niet een dag in Zion besteden? Verder lekker veel tijd in Moab en Page zodat je niet bekaf raakt van al het gereis
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Bokkepoot, D. Peters, De fiscalist, Google [Bot], k33z en 2 gasten