De DF-wereld op z'n kop.....Kuervenjaeger staat erop:-). Man, man, man, wat hebben we een lol gehad met dit wagenpark.
VW Golf GTI 16v - met 240 km/u en rinkelende gordels op de rolkooi op de grenspost bij Kleve af komen stormen en dan ineens een omgevallen lantaarnpaal op de weg zien liggen!!! Oh nee....bij nader inzien was het de knijpkat van Oma Gent, welke ons dringend tot stoppen maande

Terwijl de diender met een strenge blik de papierwinkel aan het doorspitten was, was de uitlaat bezig om circa 5 cm te krimpen tot zijn originele formaat.
Audi A4 Tdi - Sebas komt me ophalen en staat dan ook gedwee voor de deur te wachten in de Audi. Ik stap in, Sebas laat het (vers ingebouwde) DVD-scherm met een elegante beweging uit het borrelnotenhoute dashboard te voorschijn komen en trekt vervolgens met een stalen blik het dashboardkastje open om er een zak Superchips uit tevoorschijn te toveren. En dan met een nog stalenere blik, onder het genot van een goede dvd van Nicolas Käfig, diezelfde zak Superchips leegkieperen in het opbergvakje in de middenconsole
Lincoln - Eerste testronde maken in de machtige Lincoln en na tien minuten Sebas opgebeld (hij zat immers minstens 4 meter van mij vandaan op dezelfde voorbank:-)) dat het toch wel een superauto is. Vervolgens in Amsterdam aankomen om een deftig rondje centrum te doen, want dat doe je....met een 7 meter lange, 1:2 rijdende, lel van een Amerikaan. Daar minstens 4 keer tot stoppen gedwongen door maffe toeristen die op de foto wilde met de o-zo-mooie Lincoln:-)

- lincoln6.jpg (206.52 KiB) 1407 keer bekeken
Chevy Pickup - Ik, als DF beminnend Nederlander, mezelf eindelijk over laten halen om een BMW 325i e36 te kopen, welke zeker niet verkeerd liep. Binnen 1 week moest die auto zichzelf natuurlijk bewijzen op de plaatselijke teststrecke, dus zo gezegd, zo gedaan. Vol naar de 200, om vervolgens heel snel plaats te moeten maken voor 3 ton staal horizontaal in de vorm van een Chevy Pickup

Man...wat was dat ding snel!

- DSCF8262.jpg (123.1 KiB) 1407 keer bekeken
C220CDI - Blijft leuk...elektrisch verstelbare stoelen in de achterste stand zetten en dan met de armen uit de achterraampjes over de locale boulevard
Trouwens....we hebben wat kilometer achter elkaar aan gegumd met de combinatie A4 TDI en MR2! Leverde me binnen de kortste keren het volgende setje S03's op. De Toyota dealer moest in het tankklepje kijken welke bandenmaat er ook alweer op moest:-)

- Picture_0514.JPG (367.44 KiB) 1407 keer bekeken