Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Ravin ///M

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door Ravin ///M » 18 nov 2010, 20:13

Hij heeft er wel een studie van gemaakt :mrgreen: .

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 18 nov 2010, 20:29

Dan is Keith Flint van anarchist opeens moslim geworden 'n paar jaar geleden, blijkbaar. :D

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 18 nov 2010, 20:32

Mmmmmmh ik heb dus meer met Moslims gemeen dan ik dacht :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 18 nov 2010, 20:34

die is de meester...en slaat z'n onderdaan :mrgreen:

SM :wink:

Robin

Bericht door Robin » 18 nov 2010, 20:37

Downforce Hans schreef:Mmmmmmh ik heb dus meer met Moslims gemeen dan ik dacht :mrgreen:
LOL en de PVV staat helemáál dichtbij de moslims.

:lol:

En dan te bedenken dat die yanks 'n paar jaar terug dachten: We hebben iets nieuws, wordt vast een wereldhit.. Blijkt dat 't al 1300 jaar oud is. :wink:

Ik had dus 348MPH!

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 18 nov 2010, 21:00

dvh schreef:Net ff deze zeer interessante docu zitten kijken samen met mijn vriendin.
Er is me weer een hoop duidelijk geworden ! hier kun je teminsten wat mee !!! Kijk en leer:

http://skoften.net/index/video/handleid ... uwen_slaan" onclick="window.open(this.href);return false;

Commentaar;
Als je niet wil krikken krijg je een paar tikken.
Leuk voor Sinterklaas.....................wat een surprise...................... :roflol:

GTRene

Bericht door GTRene » 18 nov 2010, 21:05

wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe...hm, dat krijgt een heel andere betekenis nu :mrgreen:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 18 nov 2010, 21:20

Ja straffen zeg maar swaffelen met de de "staf "van Sinterklaas........................ :roflol:

ErikMartijn

Bericht door ErikMartijn » 19 nov 2010, 04:17

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TX-a1hMVmh0&feature=sub[/youtube]

De doodstraf voor het zeggen van iets wat de regerende moslims niet aanstaat. :bag: :hammer:

Robin

Bericht door Robin » 19 nov 2010, 09:14

zum Kotzen^^^

Maar laten we ons bezighouden met wat écht belangrijk is de laatste dagen: Welke PVV-ert er nog meer 'n strafblad heeft.....

GTRene

Bericht door GTRene » 19 nov 2010, 10:14

Robin schreef:zum Kotzen^^^

Maar laten we ons bezighouden met wat écht belangrijk is de laatste dagen: Welke PVV-ert er nog meer 'n strafblad heeft.....
Inderdaad ongelofelijk...dat soort lui die zo denken mogen van mij ter plekke dood vallen, die zijn een ernstig gevaar voor de samenleving.
vind je het gek dat Moslims niks durven te zeggen...ipv dat ze nu allemaal de mond open trekken zijn diegene die dat niet doen net zo schuldig in mijn ogen.

Ik zal der bijstaan...Mohammed was iets van toen, ze noemden hem een Profeet van God...?
daar kunnen we niks aan doen :mrgreen:
maar dat het idioot is om in zijn naam mensen te vermoorden of bestraffen das eng...

owja ik zou die dame helpen, Mohammed dat oudje is een niets zeggend persoon in mijn ogen.
een kleinzielig mannetje dat zichzelf boven anderen vond staan!
bah, zum kotsen!! maar nog meer die dwazen die hem volgen!!!
bah bah bah ze moeten vooral zo doorgaan! hopelijk worden dat soort creeps op gegeten door wilde varkens :hosanna:

Robin

Bericht door Robin » 19 nov 2010, 11:19

Nou ja...

Jezus en Mohammed zie ik als 2 enorme populisten uit hun tijd, petje af om 't dwaze voetvolk zo als aanhang te krijgen, maar ja we wisten toen ietsie minder van 'alles' dan nu, en velen hebben houvast aan ' iets' nodig, 'n leider, ze redden 't zelf niet. Jezus en Mohammed hebben daar mooi ge(mis?) bruik van gemaakt in hun tijd, en 't houdt niet op....

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 19 nov 2010, 11:25

Robin schreef:Nou ja...

Jezus en Mohammed zie ik als 2 enorme populisten uit hun tijd, petje af om 't dwaze voetvolk zo als aanhang te krijgen, maar ja we wisten toen ietsie minder van 'alles' dan nu, en velen hebben houvast aan ' iets' nodig, 'n leider, ze redden 't zelf niet. Jezus en Mohammed hebben daar mooi ge(mis?) bruik van gemaakt in hun tijd, en 't houdt niet op....
+ 500

Macboy

Bericht door Macboy » 19 nov 2010, 12:34

dvh schreef:Net ff deze zeer interessante docu zitten kijken samen met mijn vriendin.
Er is me weer een hoop duidelijk geworden ! hier kun je teminsten wat mee !!! Kijk en leer:

http://skoften.net/index/video/handleid ... uwen_slaan" onclick="window.open(this.href);return false;
Billenkoek dus :mrgreen:

romo

Bericht door romo » 19 nov 2010, 12:39

@ Rene...........

VAL DOOD is een nogal populistische kreet bij de buren..................... :roflol:

Robin

Bericht door Robin » 19 nov 2010, 12:46

romo schreef:@ Rene...........

VAL DOOD is een nogal populistische kreet bij de buren..................... :roflol:
de 'groene' buren van vroeah bedoel je?

If so then:

Dat VAL DOOD heb ik 2 jaar geleden 'bedacht' tegen 1 persoontje daar en nu wordt 't als running gag daar nog wel weens gebruikt... :wink:

romo

Bericht door romo » 19 nov 2010, 12:48

Precies, de groene buren...................ik moet er altijd erg om lachten.............. :mrgreen:

WJ

Bericht door WJ » 19 nov 2010, 17:55

http://www.nu.nl/economie/2383039/griek ... -euro.html" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 22 nov 2010, 20:17

Boek Britse islamschool: homo moet dood
22-11-2010 13:06 | gewijzigd 22-11-2010 14:12
LONDEN (ANP) – Zo’n veertig islamitische weekendscholen in Groot-Brittannië blijken lesboeken te gebruiken waarin staat hoe de handen en voeten van dieven kunnen worden afgehakt. De gepaste straf voor homoseksualiteit is de dood, aldus lesboeken van het Saudische scholennetwerk.

Het Britse BBC-programma Panorama heeft dat maandag gemeld op zijn website. Het programma had een jongen undercover naar de school voor acht- tot achttienjarigen gestuurd. Die maakte heimelijk opnamen en verkreeg de lesboeken.

Een islamgeleerde noemt het „niet wijs” om de informatie zo te presenteren, zonder historische context.

De Saudische overheid ontkent in het programma verantwoordelijk te zijn voor de lesboeken, maar een leider van het scholennetwerk zegt dat het land wel degelijk zeggenschap heeft over de instelling.
zag het net op RTL echter dit is een andere link

http://www.refdag.nl/nieuws/buitenland/ ... d_1_516992" onclick="window.open(this.href);return false;

hoezo vanuit verre landen proberen elders ook in te sluipen/mengen
zal mij benieuwen of NL ook van die enge scholen heeft.

Afbeelding

Fernando

Bericht door Fernando » 23 nov 2010, 09:56

Is dit het begin van WWIII?
Noord-Korea beschiet huizen op Zuid-Koreaans eiland

SEOUL - Het leger van Noord-Korea heeft vandaag tientallen granaten afgevuurd op een Zuid-Koreaans eiland, meldde het Zuid-Koreaanse leger.

Zestig à zeventig huizen staan er in brand. Door de Noord-Koreaanse beschieting van een Zuid-Koreaans eiland is een militair omgekomen. Drie verkeren in kritieke toestand, zo heeft het Zuid-Koreaanse leger gemeld.

Het Zuid-Koreaanse ministerie van Defensie zegt dat het leger uit zelfverdediging reageerde door terug te schieten op Noord-Korea. Het leger is in de hoogste staat van paraatheid in niet-oorlogstijd.

De bevolking van het eiland Yeonpyeong is naar bunkers geëvacueerd. De stroom is er uitgevallen. Televisiebeelden tonen dat minstens vier grote rookpluimen opstijgen van het eiland.

Bij het eiland Yeonpyeong waren in 2002 en 1999 ook al problemen tussen de twee landen, die op zeer gespannen voet leven. Noord-Koreaanse marineschepen overschreden de zeegrens en openden het vuur op Zuid-Koreaanse schepen. De Noord-Koreaanse schepen trokken zich terug toen er versterking van Zuid-Korea in aantocht was. Bij de incidenten vielen enkele doden. Een Zuid-Koreaans schip zonk.

Noord-Korea is een zeer geïsoleerd streng-communistisch land. De overheid steekt veel geld in defensie, waaronder de ontwikkeling van atoombommen. Deze week is een Amerikaanse gezant zich rot geschrokken toen hij een rondleiding kreeg in een centrum met zeer veel centrifuges om uranium te verrijken.

Zuid-Korea waarschuwt Noord-Korea
Zuid-Korea waarschuwt Noord-Korea dat het sterker zal reageren, als Noord-Korea vandaag doorgaat met beschietingen en provocaties. Noord-Korea heeft dinsdag de zwaarste aanval sinds jaren ingezet door tientallen granaten af te schieten op een Zuid-Koreaans eiland.

De president van Zuid-Korea vermoedt dat de beschietingen door Noord-Korea een gevolg zijn van oefeningen van het Zuid-Koreaanse leger. Het kantoor van de president heeft dat dinsdag gezegd, meldde het Zuid-Koreaanse persbureau Yonhap.

Het persbureau Yonhap stelt dat het Zuid-Koreaanse eiland Yeonpyeong is getroffen door ongeveer tweehonderd granaten van Noord-Korea. De luchtmacht van Zuid-Korea heeft gevechtsvliegtuigen de lucht in gestuurd om boven het eiland te patrouilleren. Op Yeonpyeong, ongeveer 12 kilometer van de kust van Noord-Korea, wonen ruim duizend mensen.

De president van Zuid-Korea is met zijn staf met spoed bijeengekomen in ondergrondse bunkers bij het presidentiële paleis. (ANP/RTR/AFP/BVDL)

Robertdj

Bericht door Robertdj » 23 nov 2010, 10:13

Nee, het zijn gewoon 2 kleuters die lopen te ruziën. Straks komen de ouders ertussen en wordt het weer gesust.

GTRene

Bericht door GTRene » 23 nov 2010, 10:44

:mrgreen:

tis in elk geval wel een zooitje...

ze zeggen al wel, die zoon en straks nwe leider heeft eigenlijk niks te zeggen...die hoge veel sterren generaals willen graag spelen...macht...oorlogje spelen e.d.

soms denk je wel eens gooi op die foute militaire complexen e.d. wat bommetjes en ga dan weer praten...
en haal die hoge militairen meer van de macht?
maja zal niet makkelijk zijn.

romo

Bericht door romo » 23 nov 2010, 12:53

Vroeg of laat gaat de lont in het reeds meer dan 50 jaar aanwezige kruitvat................

GTRene

Bericht door GTRene » 23 nov 2010, 12:58

romo schreef:Vroeg of laat gaat de lont in het reeds meer dan 50 jaar aanwezige kruitvat................
lijkt me ook wel...
dan komt de vraag wie heeft er veel belangen in die regio en gaat zich er mee bemoeien...
zitten wel meer korte lontjes in die regio :hmmm:
steken elkaar straks aan en krijg je meerdere mini oorlogen wellicht.

Xave30

Bericht door Xave30 » 23 nov 2010, 13:00

Deze artikel van Amerikaans buitenlands beleid expert/strateeg/analist Aaron David Miller, die in het blad Foreign Policy verscheen, past volgens mij goed in deze topic..

http://www.foreignpolicy.com/articles/2 ... e?page=0,0" onclick="window.open(this.href);return false;

Excerpt:
On October 18, 1991, against long odds and in front of an incredulous press corps, U.S. Secretary of State James A. Baker III and Soviet Foreign Minister Boris Pankin announced that Arabs and Israelis were being invited to attend a peace conference in Madrid.

Standing in the back of the hall at the King David Hotel in Jerusalem that day, I marveled at what America had accomplished. In 18 months, roughly the time it took Henry Kissinger to negotiate three Arab-Israeli disengagement agreements and Jimmy Carter to broker an Egypt-Israel peace treaty, the United States had fought a short, successful war -- the best kind -- and pushed Iraq's Saddam Hussein out of Kuwait. And America was now well-positioned to bring Arabs and Israelis across the diplomatic finish line.

Or so I thought.

Plaats reactie