Advertentie...
- Topfuel
Advertentie...
Laatst gewijzigd door Topfuel op 23 jun 2007, 10:07, 2 keer totaal gewijzigd.
- Remy
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Ik denk precies hetzelfde.Remy schreef:Mijn advies haal die velgen eronder weg en zet hem opnieuw op de foto met de orginele velgen. Ik ben niet op zoek naar een Celica, maar als ik het wel was zou ik deze overslaan. Idd, vanwege de velgen. Ook al verkoop je ze er niet bij.
Verder ziet het er goed uit. Niet teveel gelul, prima.
BEn momenteel aan het kijken naar een leuke auto voor mijn vriendin (bmwtje, mx5 etc) en wanneer ik al M3 spiegels of inderdaad zulke velgen eronder zie zitten haak ik al meteen af...
Dus gewoon de standaard velgen eronder gooien.
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Dealer onderhouden, aantoonbaar d.m.v. rekeningen van alle onderhoudsbeurten.
- zet gewoon neer: Alle onderhoud door dealer uitgevoerd. (meer niet)
Auto is rookvrij, heeft geen schades en is ook nooit betrokken geweest bij een aanrijding
Deze zin vindt ik trouwens een beetje dubbelop.. (schadevrij en geen ongeval mee gehad.. logisch dan toch?)
zou de hele zin van schadevrij weglaten, want op de foto ziet de auto er al prima uit, dus dan komen ze het zelf maar zien als de auto schadevrij is..
Voor de rest een prima advertentie hoor!!!
- zet gewoon neer: Alle onderhoud door dealer uitgevoerd. (meer niet)
Auto is rookvrij, heeft geen schades en is ook nooit betrokken geweest bij een aanrijding
Deze zin vindt ik trouwens een beetje dubbelop.. (schadevrij en geen ongeval mee gehad.. logisch dan toch?)
zou de hele zin van schadevrij weglaten, want op de foto ziet de auto er al prima uit, dus dan komen ze het zelf maar zien als de auto schadevrij is..
Voor de rest een prima advertentie hoor!!!
-
- Jan Visser
- johnnyloco
- Edwin van der Velden
- Fabian
Re: Wat vinden jullie van mijn advertentie???
Hier heb je de crux denk ik.TopFuel schreef:Ik heb de Celica te koop staan maar krijg weinig reactie. Ik ben de goedkoopste met een 2002er met die Km stand.
Hoeveel reacties krijgen die anderen?

Is gewoon een moelijke auto, maar iemand die in de markt is voor zo'n auto die komt wel bij je uit hoor. Gewoon rustig afwachte, dit is geen auto die je binnen 1 week zomaar verkocht hebt (of je moet echt geluk hebben) al is je prijs nog zo goed.
- Topfuel
Het is idd geen Astra, Golf of Focus die een stuk gemakkelijke kwijt kunt. Denk dat het er idd mee te maken heeft dat he een liefhebbers auto is.
De velgen kunnen idd verkeerde reacties op wekken, jammer want ze hebben me €3245,- gekost. Als ik het opnieuw deed werden het b.v. Superleggera's met een Kw V2 voor de centen. Zulke spulletjes ben je dan ook zo weer kwijt na verkoop!
De velgen kunnen idd verkeerde reacties op wekken, jammer want ze hebben me €3245,- gekost. Als ik het opnieuw deed werden het b.v. Superleggera's met een Kw V2 voor de centen. Zulke spulletjes ben je dan ook zo weer kwijt na verkoop!
- Arthur
- Auto: Nr.51